2016-12-02, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
Tjena gubbs!
Skulle behöva hjälp eller råd i vilka spelare man skulle investera i för att göra sig lite stålar..
Tack

Försök att leta efter eventuella MM matcher. Köpte på mig ca 100 spelare från Lazio,Roma,Barca och Madrid. Gjorde hyfsad vinst. Har köpt på mig ca 100 spelare nu tills nästa MM. Har haft rätt på dom flesta matcher jag har kört på och tror nu på Sporting-benfica och Boca- River plate letar fortfarande efter eventuella matcher :-) satsa på IF från Spanien eller Argentina då POTM troligen kommer vara Pedro,Costa eller Aguero. Men allt är på egen risk då jag chansar...
Citera
2016-12-02, 22:09
Medlem
Tröttnade efter några veckor på det här spelet. Likadant förra året. Antingen blir spelen sämre eller så är det mitt intresse för spel som svalnar... lika euforisk varje gång inför ett nytt fifa, men tröttnar skitsnabbt. Någon annan som känner likadant?
Citera
2016-12-02, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Tröttnade efter några veckor på det här spelet. Likadant förra året. Antingen blir spelen sämre eller så är det mitt intresse för spel som svalnar... lika euforisk varje gång inför ett nytt fifa, men tröttnar skitsnabbt. Någon annan som känner likadant?

samma här..körde 100 matcher typ sen släpptes COD, efter det har jag inte rört fifa.. Känns som det är samma sak hela tiden..
tradear dock fortf till suget kommer tillbaka
Citera
2016-12-03, 00:42
Medlem
Hmm, varje friläge jag får som jag för några dagar sedan satte till 90%.
senaste tiden touchar dem ALLTID målvakten lite lite och går i stolpen.... Fattar inte grejen...

AIn på mina gubbar är sjukt skum, bollen dimper ner precis bredvid, men inte fan tar gubben den...
utan istället hinner motståndarens gubbe ta den.. Och då lär det vara autostyrning på hans då jag precis haft löpduell eller annat mot moståndaren men gubbarna vi för stunden styrde..

Flertalet motlägg studsar rakt till motspelarens gubbe varje gång.

Börjar bli bra less, när inget man gör funkar.
Stabil div 1 gubbe i alla upplagor som nu är påväg ner i 4an. Mötte precis Icardi IF som jag bröt 2 gånger med 2 olika gubbar (yttermittfält samt ytterback) men han kom förbi trots det (visst det kan väl hända). Men sen skjuter han ur kass vilken helt otagbart för goalien.

Jag blir bruten varje gång jag anfaller. Väntar till rätt läge när yta uppstår, men även fast jag ser wow där kan han omöjligt bryta, så tro fan min gubbe lägger den på honom, eller ifall passen är bra, så på något sjukt sätt så limmar han in bollen.

Fattar nada.
Citera
2016-12-03, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteFriday
Försök att leta efter eventuella MM matcher. Köpte på mig ca 100 spelare från Lazio,Roma,Barca och Madrid. Gjorde hyfsad vinst. Har köpt på mig ca 100 spelare nu tills nästa MM. Har haft rätt på dom flesta matcher jag har kört på och tror nu på Sporting-benfica och Boca- River plate letar fortfarande efter eventuella matcher :-) satsa på IF från Spanien eller Argentina då POTM troligen kommer vara Pedro,Costa eller Aguero. Men allt är på egen risk då jag chansar...

Investerar du i vanliga guldkort eller rares?
Citera
2016-12-03, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFF-Fanet1999
Investerar du i vanliga guldkort eller rares?

Vanliga kort då don är billigare och vet inte varför så höjs dom rejält i pris jämfört med rares
Citera
2016-12-03, 09:19
Medlem
Citat:
Vanliga kort då don är billigare och vet inte varför så höjs dom rejält i pris jämfört med rares

Såg nyss att det är Derby della mole mellan Torino och Juventus så jag köpte på mig ett par Torino spelare. Får väl hoppas att fen kommer med.
Matcher som jag hoppas på och har hittat är:
Boca J-River P
Sporting-Benfica
Torino- Juventus
Citera
2016-12-03, 11:08
Medlem
Citat:
Såg nyss att det är Derby della mole mellan Torino och Juventus så jag köpte på mig ett par Torino spelare. Får väl hoppas att fen kommer med.
Boca J-River P
Sporting-Benfica
Torino- Juventus

Merseyside derby om lite drygt 2v också
Citera
2016-12-03, 11:22
Medlem
KorvkastarNs avatar
Vad fan äre med champions och mål i 90e?!

Skojjar inte när jag säger att min motståndare har gjort mål i 90e i minst 15 matcher, riktigt trötta jävla skott och studsar som går in... man kan leda med 1-0 men så petar han in 2st på 5 minuter i slutet så oerhört tröttsamt.

Känns som att man bara vinner dom matcher spelet vill att man ska vinna för dom matcherna går allt skit bra, passningarna sitter där dom ska, spelarna skjuter bra och sen kommer torsk matcherna när ingenting stämmer det är som att spelet bestämer om du ska vinna eller inte jävla piss..
Citera
2016-12-03, 11:28
Medlem
Citat:
Boca J-River P
Sporting-Benfica
Torino- Juventus

Glöm inte Holy war i Polen oxå
Citera
2016-12-03, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Merseyside derby om lite drygt 2v också

Gott snack! Får man väl köpa på sig lite spelare från båda lagen :-)
Citera
2016-12-03, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akalla
Glöm inte Holy war i Polen oxå

Dom har ju enbart silverkort och rätt så dyra för att chansa så jag avvaktar lite tills priserna går ner kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in