2016-12-02, 12:12
Medlem
Är mc-klubbens medlemmar inte med i klubben permanent utan bara tillfälligt för sessionen?

Trodde det skulle bli som crews ungefär, eller har jag missat något?
Citera
2016-12-02, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Är mc-klubbens medlemmar inte med i klubben permanent utan bara tillfälligt för sessionen?

Trodde det skulle bli som crews ungefär, eller har jag missat något?
Ja det är det som är så tråkigt medlemmar får ett sms att dem kan joina igen när dem är online men det funkar tydligen inte!
Citera
2016-12-02, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Jag kommer bara upp i 72 FPS när jag spelar GTA V och har en nyinköpt gamingdator. Finns det något lås man kan öppna? Kommer upp i 300 på andra spel.

BARA!? Förväntar du dig verkligen 300 fps i GTA V? Jisses, jag tror inte ens att det är möjligt.
Det är inte CS vi snackar om. Jag har ett mediokert rig med; gtx 1060 och en i5a etc och jag kör det mesta på high /ultra, tror inte jag maxar MSA. Jag får i alla fall som average ~55 och det är bra i sådana här spel enligt mig. Jag menar i detaljerade spel så som Witcher, GTA V, BF 1 kan man väl inte förvänta sig 200 + fps.
Senast redigerad av Kruzifixxion 2016-12-02 kl. 22:38.
Citera
2016-12-02, 22:41
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
BARA!? Förväntar du dig verkligen 300 fps i GTA V? Jisses, jag tror inte ens att det är möjligt.
Det är inte CS vi snackar om. Jag har ett mediokert rig med; gtx 1060 och en i5a etc och jag kör det mesta på high /ultra, tror inte jag maxar MSA. Jag får i alla fall som average ~55 och det är bra i sådana här spel enligt mig. Jag menar i detaljerade spel så som Witcher, GTA V, BF 1 kan man väl inte förvänta sig 200 + fps.
Ja förlåt men jag kan INGENTING om vad som är bra eller dåligt med FPS. Jag bara reagerade på att den var lägre än när jag spelar CS. Min utgångspunkt är att man ska ha så hög FPS som möjligt och jämför man CS mot GTA så skiljer det. Berätta gärna varför än att hacka som en hackspett.
Citera
2016-12-03, 10:25
Medlem
borrasss avatar
vad tror ni om det här? http://www.rockstargames.com/GTAOnline/news/article/60055/GTA-Online-Import-Export-Coming-December
Citera
2016-12-03, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Ja förlåt men jag kan INGENTING om vad som är bra eller dåligt med FPS. Jag bara reagerade på att den var lägre än när jag spelar CS. Min utgångspunkt är att man ska ha så hög FPS som möjligt och jämför man CS mot GTA så skiljer det. Berätta gärna varför än att hacka som en hackspett.

Haha, ingen fara.
Men det är stor skillnad på CS och de andra spelen som jag nämnde. Jag vet inte, kanske så är det möjligt att få högre FPS om du kör allt på lägsta samt med non native res, men hur kul är det?

Jag har strax under 300 fps i CS, men i de flesta andra spel jag spelar, där utseende och grafik spelar roll så ligger jag på ~50 fps. Men jag har inget superrigg heller som sagt.

Tycker dock att du ska vara nöjd med ~70 fps. Jag känner själv ingen mouse-delay/smoothing eller något handikapp på 50-60 stabil fps.
I CS däremot, om jag ligger under 200 fps så känner jag delay/smoothing - kan dock inte förklara detta fenomen
Citera
2016-12-03, 15:06
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrass
vad tror ni om det här? http://www.rockstargames.com/GTAOnline/news/article/60055/GTA-Online-Import-Export-Coming-December

Kan bli riktigt häftigt. Det framgår inte om man kan ut och köra med sina modifierade bilar? Frågan är om man bara kan köra med dom när man ska sälja dom. Mors mutual?

Gött att man sitter på 103mille på kontot. Det här kommer blir snuskigt dyrt
Citera
2016-12-03, 15:12
Medlem
ceriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saddeststory
Finns någon flashback crew? Har gått över till PC och har inte många att spela med längre

Skaffade till PC också, spelade i 2 veckor sen tröttnade jag på det. Gick tillbaka till konsoll. Kunde inte vara mer än några minuter i freemode utan någon med massa mod och hachs å skit började förstöra för en. Känns som att ingen på PC tar spelet seriöst...
Kör på xbox one nu, vi är ett crew på ca 100 personer. Finns alltid någon att lira med. ☺️
Citera
2016-12-05, 21:59
Medlem
Reggaemans avatar
När jag spelade igår så fick jag 1 miljon i cash av en hacker, har läst att jag kan bli bannad om jag för över dessa pengar till bankkontot då det är lättare för rockstar att upptäcka det osv

Fråga: Hur fan ska jag då kunna köpa tex en bil för pengarna om jag bara har de i cash?
Köper man saker online så dras ju pengar från bankkontot...

Tycker mig ha läst någonstans att man kan föra över tex 5000 i taget då och då så upptäcks det inte, sant?
Citera
2016-12-06, 00:13
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
När jag spelade igår så fick jag 1 miljon i cash av en hacker, har läst att jag kan bli bannad om jag för över dessa pengar till bankkontot då det är lättare för rockstar att upptäcka det osv

Fråga: Hur fan ska jag då kunna köpa tex en bil för pengarna om jag bara har de i cash?

Tycker mig ha läst någonstans att man kan föra över tex 5000 i taget då och då så upptäcks det inte, sant?

Försvinner inte dessa pengar efter några minuter efter sessionen du hade med hackern? Upplevt liknande, tror jag fick 23mille o gick shopspree hos Pegasus o köpte nästan allt, innan pengarna försvann. Dock har jag aerial-vehicles för ca 15m$ kvar. Köpte nån tyrus-bil också som jag sålde och fick nån mille.
Citera
2016-12-06, 08:28
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Pengar dras först och främst från banken, räcker det inte till används kontanterna.

Rådet har väl varit att inte sätta över mer än 30mille i taget, men vissa blir av med pengarna även om dom för över typ 4 mille..men det finns ingen anledning att sätta över pengarna så det är en onödig risk.

Du som mottar pengarna blir inte bannad vad som än sägs, R* har gått ut och sagt det själv. Länk - google
Citera
2016-12-06, 23:43
Medlem
Söker spelar för PC heter Alliaria på rockstarsocial

STEAM: http://steamcommunity.com/id/alliaria/
Senast redigerad av Alliaria 2016-12-06 kl. 23:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in