2016-02-03, 19:50
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangentryttaren
Har valentine dlc börjat?

sry om jag är trög men inte vart inne på ett tag.
Nä, kommer antagligen runt den 12:e. Men under tiden kan man roa sig med de "nya" Sultan RS och Banshee 900R.
Citera
2016-02-03, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Nä, kommer antagligen runt den 12:e. Men under tiden kan man roa sig med de "nya" Sultan RS och Banshee 900R.

Haha dom ser inte ut att vara värda stålarna. 12 000 för att köpa bilen och sedan 600 000 för att den ska bli modd bar. När et är färdig så har man väl lagt ner minst en miljon.
Citera
2016-02-03, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Valde fan ingenting de ända jag gjorde va att köpa den ståg inget om att ersätta
om du inte väljer new eller vad det står så byts den som är markerad in så.
Citera
2016-02-04, 23:26
Medlem
Är det bara fuskare inne på gta v (xbox360) numera? För det är fan varenda gång jag spelar nuförtiden, så kommer det nån fuskarbög o dödar en på nåt sätt, utan att man göra nåt tillbaka.

Han fick smaka på rpg och ett fullt magasin av autopumphaglet. Ingen skillnad.

Sen dök hans bil upp och den kunde helt plötsligt flyga och sen dog jag i en explosion!!!

Citera
2016-02-05, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Är det bara fuskare inne på gta v (xbox360) numera? För det är fan varenda gång jag spelar nuförtiden, så kommer det nån fuskarbög o dödar en på nåt sätt, utan att man göra nåt tillbaka.

Sen dök hans bil upp och den kunde helt plötsligt flyga och sen dog jag i en explosion!!!

tror det är du som inte kan spela, du träffade han säkert inte ens.
Citera
2016-02-05, 10:22
Medlem
psychojuices avatar
Citat:

Det händer tyvärr på PC också, varje dag...
Citera
2016-02-05, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9ekompaniet
tror det är du som inte kan spela, du träffade han säkert inte ens.
Jodå, det kan jag. Rank 185 är jag. Jag flyg runt i ett jaktplan och sköt ner allt som rörde sig, eftersom nån jävel tyckte det var kul att börja jaga mig så fort jag kom in på servern, trots att jag ej gjort någon nånting. Så efter ett tag så hoppade min gubbe helt plötsligt ut ur planet av sig själv, så jag fällde ut fallskärmen och medan jag flög så såg det ut som att min gubbe dubblerades hela tiden och den gubben trillade ner på marken, tills jag landade på ett hustak. Där spawnade en gubbe några meter ifrån mig. Jag tömde ett helt magasin hagel från autopumphaglet, det är väl 30-40 skott, på nån meters avstånd bara, så varje skott träffade.

Sen helt plötsligt dök hans bil upp och han hoppade in i den, varför jag sköt den på lika nära håll med en raket.

Inget hände. Helt plötsligt så kom den en explosion på mig och jag dog. Då loggade jag ur.

Har dessa jävla bögfuskare förstört hela Gta V online för alla nu? Varför gör inte Rockstar något åt detta??

Är ju tröttsamt att ens ge sig in i onlineläget bara för att nån fuskbög ska komma och fuska, bara för att de är för dåliga för att plocka en på rätt sätt.
Citera
2016-02-06, 03:49
Bannlyst
nån mer som stör sig på första setupen i sista heisten fan aldrig nån som fattar hur man ska göra det missionet vad är det som är så svårt o fatta alltid delar dom upp sig fel...
Citera
2016-02-06, 09:40
Medlem
Citat:
nån mer som stör sig på första setupen i sista heisten fan aldrig nån som fattar hur man ska göra det missionet vad är det som är så svårt o fatta alltid delar dom upp sig fel...

Hade samma problem sen gav jag upp
Citera
2016-02-06, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tangentryttaren
Hade samma problem sen gav jag upp
haha gäller o vara navigator så man kan fixa skiten själv :P men segt när man blir driver på nån annans setup :P
Citera
2016-02-06, 13:39
Medlem
Citat:
Vilken är sista heisten?
Citera
2016-02-06, 13:54
Medlem
Citat:
Jodå, det kan jag. Rank 185 är jag. Jag flyg runt i ett jaktplan och sköt ner allt som rörde sig, eftersom nån jävel tyckte det var kul att börja jaga mig så fort jag kom in på servern, trots att jag ej gjort någon nånting. Så efter ett tag så hoppade min gubbe helt plötsligt ut ur planet av sig själv, så jag fällde ut fallskärmen och medan jag flög så såg det ut som att min gubbe dubblerades hela tiden och den gubben trillade ner på marken, tills jag landade på ett hustak. Där spawnade en gubbe några meter ifrån mig. Jag tömde ett helt magasin hagel från autopumphaglet, det är väl 30-40 skott, på nån meters avstånd bara, så varje skott träffade.

Sen helt plötsligt dök hans bil upp och han hoppade in i den, varför jag sköt den på lika nära håll med en raket.

Inget hände. Helt plötsligt så kom den en explosion på mig och jag dog. Då loggade jag ur.

Har dessa jävla bögfuskare förstört hela Gta V online för alla nu? Varför gör inte Rockstar något åt detta??

Är ju tröttsamt att ens ge sig in i onlineläget bara för att nån fuskbög ska komma och fuska, bara för att de är för dåliga för att plocka en på rätt sätt.

Rockstar bryr sig inte om xbox 360 och ps3 längre så det är rena vilda västern där med fuskare och allt möjligt.

Vill du slippa det så skaffa ps4, vad jag vet så finns där inget fusk till onlineläget där än.
Offlinedelen finns det till.
Xbox one vet jag inte hur det är med fuskare eftersom jag inte har det.
Pc har fuskare och moddare i sin onlinedel men rockstar bannar alla som fuskar på något sätt ganska omgående
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in