Citat:
Ursprungligen postat av
9ekompaniet
tror det är du som inte kan spela, du träffade han säkert inte ens.
Jodå, det kan jag. Rank 185 är jag. Jag flyg runt i ett jaktplan och sköt ner allt som rörde sig, eftersom nån jävel tyckte det var kul att börja jaga mig så fort jag kom in på servern, trots att jag ej gjort någon nånting. Så efter ett tag så hoppade min gubbe helt plötsligt ut ur planet av sig själv, så jag fällde ut fallskärmen och medan jag flög så såg det ut som att min gubbe dubblerades hela tiden och den gubben trillade ner på marken, tills jag landade på ett hustak. Där spawnade en gubbe några meter ifrån mig. Jag tömde ett helt magasin hagel från autopumphaglet, det är väl 30-40 skott, på nån meters avstånd bara, så varje skott träffade.
Sen helt plötsligt dök hans bil upp och han hoppade in i den, varför jag sköt den på lika nära håll med en raket.
Inget hände. Helt plötsligt så kom den en explosion på mig och jag dog. Då loggade jag ur.
Har dessa jävla bögfuskare förstört hela Gta V online för alla nu? Varför gör inte Rockstar något åt detta??
Är ju tröttsamt att ens ge sig in i onlineläget bara för att nån fuskbög ska komma och fuska, bara för att de är för dåliga för att plocka en på rätt sätt.