2016-12-01, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Anneli... Hoppas det var sista gången hon syntes i tv-rutan.
Kollade lite snabbt på kvällstidningarnas hemsidor men inget utspel från henne än.
Nästan chockerande.

Hoppas jag med innerligt, vi har sett mer än nog av Annelie. Men det skulle inte förvåna mig ifall hon dyker upp i BSF om två år igen då hon sett presentationen av någon "underbar" bonde som igen väljer bort henne.

Snart kommer det nog nåt om Per i kvällstidningarna.....Annelie behöver väl lite tid att ljuga ihop nåt
Citera
2016-12-01, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
De har ju träffats när alla andra sovit

Tror Erik redan älskat flera ggr med Linnea när de andra sovit och filmteamet inte varit där.
Citera
2016-12-01, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Håller med, jag hade planterat flaggan på månen i true Rocco style hela tiden och svinat som en riktig bergsgris om jag var där. Jag förstår mig inte på de flata killarna, förmodligen smygbögar allihopa.

Men å andra sidan så är ju Sigrid ett totalt stolpskott som förmodligen har en discofitta med lågt Ph värde och halmstrån i trosorna hela tiden. Inte den trogna typen skulle jag säga... kommer alltid finnas en hästkille någonstans som hon tycker har suget i blicken och som trycker ner henne bland hästskiten.

Mer osympatisk person tror jag aldrig man fått kännedom om i Svensk TV. Hon är trasig inombords och har någon form av psykisk defekt. Men, inget ont som inte för något gott med sig... nu slipper man förmodligen den där människan i TV på ett tag.

Är också ganska övertygad att Sigrid har någon form av psykisk defekt, har jobbar inom psykiatrin och har gett vård till patienter med hennes beteende....så ja hennes psyke är inte vad det borde vara. Egentligen är hon bara en sorglig figur och dem som drog högsta vinsten var de 3 männen som fick åka hem. ....ja 3 avsnitt till sen hoppas man slippa se mer av henne. Antar väl att man får "lära känna" Paul i nästa avsnitt och sen ska väl hon och Paul på en resa....och sen visa hur bra de har det när Linda avlägger sitt höstbesök
Citera
2016-12-01, 00:57
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Är också ganska övertygad att Sigrid har någon form av psykisk defekt, har jobbar inom psykiatrin och har gett vård till patienter med hennes beteende....så ja hennes psyke är inte vad det borde vara. Egentligen är hon bara en sorglig figur och dem som drog högsta vinsten var de 3 männen som fick åka hem. ....ja 3 avsnitt till sen hoppas man slippa se mer av henne. Antar väl att man får "lära känna" Paul i nästa avsnitt och sen ska väl hon och Paul på en resa....och sen visa hur bra de har det när Linda avlägger sitt höstbesök

Vilken 'slump' att Paul var miljonär ...
Citera
2016-12-01, 02:17
Medlem
NirvanAs avatar
Ligger en vecka efter men... Sigrid är rädd för "pappa känslor" med Anders tror hon att hon är 25 eller?

Jävla knulldocka.
Citera
2016-12-01, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ligger en vecka efter men... Sigrid är rädd för "pappa känslor" med Anders tror hon att hon är 25 eller?

Jävla knulldocka.

Hon ser sig nog som betydligt yngre än vad hon är, tror hon är 20-25. tycker hennes äventyr med Erik tyder på det om inte annat.
Citera
2016-12-01, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Vilken 'slump' att Paul var miljonär ...

Eller hur...verkligen en "slump"
Citera
2016-12-01, 03:36
Medlem
NirvanAs avatar
Jävlar vad Bertil blev pissed när han fick åka, då tog han sina häftiga prylar köpt för ingenjörslönen och drog fort som fan
Citera
2016-12-01, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jävlar vad Bertil blev pissed när han fick åka, då tog han sina häftiga prylar köpt för ingenjörslönen och drog fort som fan

Och han försökte få det att framstå att han inte var besviken på Sigrids beslut utan på sig själv som sagt massa saker till henne (troligen sina känslor), men en femåring kunde ju se att han var besviken och uppträdde som en barnrumpa . Anders och Rickard lämnade med huvudet högt enligt mig.
Citera
2016-12-01, 05:07
Medlem
Mina reaktioner efter denna veckas avsnitt:

Sigrid, som fått massa oförtjänt skit här, var rakryggad och schysst mot sina killar. Har man inte rätt känslor så har man inte och då är det väl bra att man inte håller nån på halster. Berras sorti var lite lustigt.. Aders är säkert en go gubbe men hans ständiga kommentarer om bertils mognad kändes just gubbiga , och ja mer som en farsa. Trodde dock Richard o Sigrid skulle blivit ett par, men äntligen händer det lite även denna säsong, så heja Sigrid! Trodde dock att linda skulle komma till gården och ge henne lite stöd.

Jennifer känns bara störtkär i Charlie, medan David får skärpa till sig lite. Om man söker sig till ett datingprogram får man vara beredd att ta för sig lite.

Per, sicken fegis! Om Sigrid rakryggat berättar hur hon känner så gör han tvärtemot. Tror han som person fått massa cred eftersom svärson Stefan var så poppis förra året, men jag är besviken. Tycker faktiskt Annelie o Anette gjorde helt rätt, men han borde berättat själv istället för att fulspela. När man är så konflikträdd att andra såras är det inte ok. En vuxen karl som inte kan bete sig ...

Erik, lille Erik. Linnea skrämmer sliten ur mig, hon är så manipulativ att det är obehagligt. Hennes ögon är kalla och elaka och att hålla på att gråta som hon gör, det är att ta gisslan . Hon sa ju att hon och andra ser det som positivt att vara svartsjuk, men då ska man inte söka den här typen av program. Och att Erik den lille fjanten låter henne få igenom allt för att hon bölar är minst lika patetiskt. Jag tycker att hon är SÅ Obehaglig! Sedan är My alldeles för bra för honom, så jag tror att hon kommer att leta sig vidare.
Citera
2016-12-01, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av investigation
Mina reaktioner efter denna veckas avsnitt:

Sigrid, som fått massa oförtjänt skit här, var rakryggad och schysst mot sina killar. Har man inte rätt känslor så har man inte och då är det väl bra att man inte håller nån på halster. Berras sorti var lite lustigt.. Aders är säkert en go gubbe men hans ständiga kommentarer om bertils mognad kändes just gubbiga , och ja mer som en farsa. Trodde dock Richard o Sigrid skulle blivit ett par, men äntligen händer det lite även denna säsong, så heja Sigrid! Trodde dock att linda skulle komma till gården och ge henne lite stöd.

Jennifer känns bara störtkär i Charlie, medan David får skärpa till sig lite. Om man söker sig till ett datingprogram får man vara beredd att ta för sig lite.

Per, sicken fegis! Om Sigrid rakryggat berättar hur hon känner så gör han tvärtemot. Tror han som person fått massa cred eftersom svärson Stefan var så poppis förra året, men jag är besviken. Tycker faktiskt Annelie o Anette gjorde helt rätt, men han borde berättat själv istället för att fulspela. När man är så konflikträdd att andra såras är det inte ok. En vuxen karl som inte kan bete sig ...

Erik, lille Erik. Linnea skrämmer sliten ur mig, hon är så manipulativ att det är obehagligt. Hennes ögon är kalla och elaka och att hålla på att gråta som hon gör, det är att ta gisslan . Hon sa ju att hon och andra ser det som positivt att vara svartsjuk, men då ska man inte söka den här typen av program. Och att Erik den lille fjanten låter henne få igenom allt för att hon bölar är minst lika patetiskt. Jag tycker att hon är SÅ Obehaglig! Sedan är My alldeles för bra för honom, så jag tror att hon kommer att leta sig vidare.

Håller med om att My är för bra för Erik. Hon förtjänar en kille hon kan var stolt över, inte någon som har en "passionerad natt" med någon gammal nog att vara hans morsa för att sedan fortsätta dejtandet utan att berätta. Ingen typ man skulle vilja ta hem till sina föräldrar eller vänner.
Linnéa kan behålla honom, Erik får räkna med drama när hon får reda på natten med Sigrid.
Citera
2016-12-01, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja en del hände ju...mer än förra gången iaf. Vad tyckte du om kvällens avsnitt??

Jag är inte förvånad över vad som hände på Pers gård. Förstår att Annelie kände att det var onödigt att hon kom tillbaka till gården. Att hon sedan reagerade som hon gjorde visar ju att hon har tonat ner, hade bara blivit oerhört pinsamt om hon börjat smutskasta Per. Tycker mest synd om Annette som visade sina känslor för Per men som inte fick något tillbaka. Det var väldigt konstigt när de pratade om att Per var så känslokall och samtidigt kysser han och Carola varandra. Han borde ha varit ärlig istället och sagt som det var istället för att bara dra sig undan. Tycker inte att Per och Carola egentligen passar ihop, man vet inte så mycket om hur de känner för varandra men det kanske visar sig i nästa veckas avsnitt.

Erik verkade väldigt glad när Lina berättade att hon skulle lämna. Så antagligen hade han känt det ganska länge, att de inte var rätt för varandra. Linnea känns så falsk men jag tror att Erik väljer henne. My kan hitta någon bättre, som är mer mogen och redo för något seriöst.
Senast redigerad av AlexandraIda 2016-12-01 kl. 07:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in