2016-11-30, 22:48
Medlem
237s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=68SWT7PLgjc

Linda har sagt ifrån till en deltagare som betett sig oetiskt. Någon som vet vem det är?!
Citera
2016-11-30, 22:54
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Tycker som sagt synd om Sigrids killar, det var verkligen slöseri med deras tid, men tror de kan hitta någon bättre kvinna. Anders lär ju hitta någon trevlig dam i Göteborg, ha har ju charmen. Trodde att hon skulle berätta om Erik också, men det hade ju blivit för mkt för killarna tror jag.

Tyckte Annelie tog det ovanligt bra och var otroligt lugn när Per äntligen sa som det var med honom och Carola...trodde det skulle bli mer ilska och bråk....men Annelie gillade läget, gav honom en kram, önskade honom lycka till och sa att han var en fantastisk man..... ...

Anneli... Hoppas det var sista gången hon syntes i tv-rutan.
Kollade lite snabbt på kvällstidningarnas hemsidor men inget utspel från henne än.
Nästan chockerande.
Citera
2016-11-30, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Charlie ger ett trevligt intryck MEN det är verkligen stor varningsflagg att han tycks ha så stort bekräftelsebehov att han vill valsa runt i varje tv-produktion. Jennifer släppte ämnet lite väl snabbt i förra avsnittet.

Han har ju varit med i Ensam mamma söker och Jennifer är ju också ensam mamma.
Så, har han en böjelse för just ensamstående mammor eller är det rampljuset som lockar?

Precis min tanke, tänder han extra mycket på ensamma morsor? Kan helt ärligt inte fatta vad han ser i Jennifer. Hon ser inget ut för världen och verkar inte vara hans stil för fem öre heller, eller föredrar han lite gammalmodiga förvuxna kvinnor med kontrollbehov?!? När dom gick på dejt i kvällens program, hade tagit på sig en turkos trikåklänning och turkosa tights. Hon är inte inne precis. Lever kvar lite på 80-talet och jag har ganska svårt att fatta att Charlie inte kan få någon mer "inne-brud" i hans ålder än att söka ensamstående mammor i TV, men som sagt...
Citera
2016-11-30, 23:08
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Men vad är det för tafatta pojkar som inte klarar göra vid Sigrid egentligen?
Hade en annan fått vara med så hade det blivit knull på köksbordet osv precis som hon sukta efter.

Håller med, jag hade planterat flaggan på månen i true Rocco style hela tiden och svinat som en riktig bergsgris om jag var där. Jag förstår mig inte på de flata killarna, förmodligen smygbögar allihopa.

Men å andra sidan så är ju Sigrid ett totalt stolpskott som förmodligen har en discofitta med lågt Ph värde och halmstrån i trosorna hela tiden. Inte den trogna typen skulle jag säga... kommer alltid finnas en hästkille någonstans som hon tycker har suget i blicken och som trycker ner henne bland hästskiten.

Mer osympatisk person tror jag aldrig man fått kännedom om i Svensk TV. Hon är trasig inombords och har någon form av psykisk defekt. Men, inget ont som inte för något gott med sig... nu slipper man förmodligen den där människan i TV på ett tag.
Citera
2016-11-30, 23:15
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Precis min tanke, tänder han extra mycket på ensamma morsor? Kan helt ärligt inte fatta vad han ser i Jennifer. Hon ser inget ut för världen och verkar inte vara hans stil för fem öre heller, eller föredrar han lite gammalmodiga förvuxna kvinnor med kontrollbehov?!? När dom gick på dejt i kvällens program, hade tagit på sig en turkos trikåklänning och turkosa tights. Hon är inte inne precis. Lever kvar lite på 80-talet och jag har ganska svårt att fatta att Charlie inte kan få någon mer "inne-brud" i hans ålder än att söka ensamstående mammor i TV, men som sagt...
Ser man det från den ytliga sidan så är det hela rätt märkligt, ja.
Kanske har de ett connection som vi helt missar, som inte går igenom rutan?
Finns ju män som av olika anledningar har nåt slags "moderskomplex". Kanske är det fallet med Charlie? Han berättade ju hur hans pappa lämnade familjen tidigt och hur mamman fick ta allt ansvar. Detta har säkert satt spår hos honom på flera sätt rent psykiskt och fått honom att se upp till sin mamma och beundra/attraheras av ensamstående mammor... Om jag får lov att leka hobbypsykolog.
Citera
2016-11-30, 23:20
Medlem
Tycker ändå det är bra att Sigrid är så öppen med vad hon känner och vågar pröva på kärleken. Sedan kanske det inte är så kul för karlarna som korsar hennes väg. Intressant med mystiske Pål som hon tydligen träffat som hastigast tidigare... Tror mycket av Sigrids beteende också bottnar i att hon förlorade båda sina föräldrar i relativt tidig ålder och vill få ut så mycket av livet som möjligt.

Erik väljer Linnea, rätt så uppenbart sedan får man väl se om det håller men tror det kan göra det.

Jennifer väljer nog David ändå i slutändan, tror han får en liten comeback. Tror mer hon är lite tillfälligt besviken på David när han inte bjuder på mer fysisk kontakt.

Rätt så väntat med Per och Carola, hon var helt klart den mest attraktiva kvinnan och verkar vara nöjd med Per. Tror det håller ändå med tanke på att båda är rätt så gamla och vet vad de vill.
Citera
2016-11-30, 23:31
Medlem
Facebacks avatar
Var även lite kul när Erik kåtade upp sig under fikan på pensionatet och improviserade fram en knullpromenad i skogen, men där satte sig tv-teamet på tvären och cock-blockade.
Citera
2016-11-30, 23:41
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Var även lite kul när Erik kåtade upp sig under fikan på pensionatet och improviserade fram en knullpromenad i skogen, men där satte sig tv-teamet på tvären och cock-blockade.
Haha tänkte på samma sak. Erik verkar dessutom vara osympatisk som tusan.

Citat:
Ursprungligen postat av 237
https://www.youtube.com/watch?v=68SWT7PLgjc

Linda har sagt ifrån till en deltagare som betett sig oetiskt. Någon som vet vem det är?!
Förmodligen var det väl Erik när han nuppade med Sigrid.
Citera
2016-11-30, 23:43
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Haha tänkte på samma sak. Erik verkar dessutom vara osympatisk som tusan.

Förmodligen var det väl Erik när han nuppade med Sigrid.

Men hon sa att det kommer visas i kommande program?
Citera
2016-11-30, 23:53
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:

De har ju träffats när alla andra sovit
Citera
2016-11-30, 23:59
Medlem
Facebacks avatar
När Erik skulle resa sig från fikabordet och fick inta en framåtlutande ställning för att inte avslöja sitt praktstånd genom byxan allt för mycket.
Citera
2016-12-01, 00:16
Medlem
237s avatar
Ingen mer än jag som reagerade på det Erik sa till kameran efter daten med Linnea? Typ;

"Ja det gick ju väldigt bra på den där daten (syftandes på hånglet) så jag hoppas det går lika bra på daten med My sen."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in