2016-11-30, 11:49
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
Grattis men måste ändå fråga efter 4 st 1-0 vinster...... parkerade du bussen då, intreserad och jag vet att så e FIFA 17 i år men d e också dom som spelar så som kvaddar hela spelet tyvärr.

Oh nej! Hatar när man möter folk som parkerar bussen så fort de gör mål eller till och med gör det vid 0-0. Måste vara tråkigt att spela så.

Fick bara inte till offensiven riktigt igår samtidigt som defensiven satt bra. Mötte inga fantastiska motståndare heller och första matchen var en RQ efter mitt 1-0 mål i 10'.

Tänkte lira följande i WL: https://www.futbin.com/17/squad/510464

Tips i de tomma platserna? Skulle jag spelat idag hade det blivit Matic, Manolas, Bruno Peres och en Juve mittfältare bakom Higuain (Pjanic/Marchisio). Ca 400k att tillgå men vill helst inte bränna bort för mycket på spelare som peakat i pris just nu.

Förslag?
Citera
2016-11-30, 12:31
Medlem
EnLitenFryss avatar
Silverspelare i Sparta Rotterdam ligger redan på 1.5k inför helgens MM. Frågan är om man ska sälja eller hålla? Ser att någon jeppe lagt upp en MM guide för december vilket gör att hela tradingcommunityt har stenkoll på alla matcher. Kommer Rotterdam-derbyt så lär priserna gå upp, kommer det inte lär de sjunka som en sten.
Citera
2016-11-30, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Landade på en Sony w805 tillslut känns solit, 100hz, Sony och Android. Kommer blir världsklass skillnad då jag kör med en HD ready 32 tummare idag.

har själv Sony XD8505 100hz 4K från slutet av 2014.. dock spelar jag på en 27" 1ms Acer skärm men ändå :P

EDIT: har dock testat på TVn och det blir riktigt fin bild, goa färger etc ..föredrar dock gaming på skärm
Senast redigerad av m4staSWE 2016-11-30 kl. 12:56.
Citera
2016-11-30, 13:00
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
Jag kommer nog aldrig kvala in till WL, någonsin

Sänk skiten till två matcher tack, jag vinner då fan alltid första och andra matchen sen tar det liksom stopp......!

tänkte precis som dig tills jag lyckades kvala in den här helgen vart helt chockad att jag lyckades

Nu gäller det bara att plocka 18 vinster så man slipper kvala igen
Citera
2016-11-30, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Silverspelare i Sparta Rotterdam ligger redan på 1.5k inför helgens MM. Frågan är om man ska sälja eller hålla? Ser att någon jeppe lagt upp en MM guide för december vilket gör att hela tradingcommunityt har stenkoll på alla matcher. Kommer Rotterdam-derbyt så lär priserna gå upp, kommer det inte lär de sjunka som en sten.

Svårt veta, såg att dem inte har guldspelare så om den matchen kommer att ske så lär priserna kunna stiga. Precis som du säger så kommer dem toksjunka om det inte blir nån. Vet att en del i forumet jag kollar säljer av redan innan MM för att det är hypade och stigit svinmycket redan. Tar den vinsten och tänker inte på att vinsten skulle kunna bli högre. Fick tag i en för 1k nu så har jag en Rotterdam-spelare iaf.

Suttit en timme på lunchen nu och köpt på mig typ 100 spelare... en del MM, men mestadels fyllt på så jag har 2-3 startelvor i PL, Bundesliga, La Liga, Ligue1, Calcio, Erdevisie, Superlig, MLS. Så jag är förberedd på MM när det kommer. Kraven har ju inte varit så höga senaste, räckt med 1 spelare per lag och resten spelare ifrån samma liga. Har ca 700 spelare i klubben nu. Inget emot dig va? För mig att du hade nästan det dubbla?
Citera
2016-11-30, 13:16
Medlem
när släpps totw?
Såg nu att den hade släpps
Senast redigerad av Lw1 2016-11-30 kl. 13:20.
Citera
2016-11-30, 13:20
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Fick ett så sjukt konstigt mål emot mig. Ett löst skott längs marken och min målvakt står helt still, som att han kopplades ur spelet... En av få gånger jag rage-quitat

Aja OnT:
https://www.futbin.com/17/squad/353185
Vad tror ni om att sätta Sneijder på topp? Kanske Halloween-kortet tom. Använder mest RvP för hans passningar, han gör sällan mål.

Fast kör med vanliga RvP just nu tills SBC försvinner idag. Hoppas att priserna sjunker snabbt på IF och 83+ spelare så man kan köpa tillbaka lite av det man sålt.

Hoppas på en ny bra SBC ikväll. En ny på avancerat nu när det snart är ny månad kanske?
Citera
2016-11-30, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
när släpps totw?
Såg nu att den hade släpps

kl 16 brukar det va...sen i packs klockan 19
Citera
2016-11-30, 14:01
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Svårt veta, såg att dem inte har guldspelare så om den matchen kommer att ske så lär priserna kunna stiga. Precis som du säger så kommer dem toksjunka om det inte blir nån. Vet att en del i forumet jag kollar säljer av redan innan MM för att det är hypade och stigit svinmycket redan. Tar den vinsten och tänker inte på att vinsten skulle kunna bli högre. Fick tag i en för 1k nu så har jag en Rotterdam-spelare iaf.

Suttit en timme på lunchen nu och köpt på mig typ 100 spelare... en del MM, men mestadels fyllt på så jag har 2-3 startelvor i PL, Bundesliga, La Liga, Ligue1, Calcio, Erdevisie, Superlig, MLS. Så jag är förberedd på MM när det kommer. Kraven har ju inte varit så höga senaste, räckt med 1 spelare per lag och resten spelare ifrån samma liga. Har ca 700 spelare i klubben nu. Inget emot dig va? För mig att du hade nästan det dubbla?

Tror ändå jag håller på dem. Jag tippar dessa blir helgens matcher:

Sparta Rotterdam - Feyenoord
Real - Barca
Lazio - Roma
Fener - Besiktas

Det känns som de fyra mest självskrivna. Skulle Rotterdam-derbyt utebli så går jag just nu back på kanske 15k som jag skulle få om jag säljer, jag tror vinsten blir högre om det kommer. Även om det säkert kommer vara ett premium gold pack som belöning för just den matchen, med 1 spelare ur varje klubb som req...

Jag har ca 1200 spelare i klubben. Men jag glömmer ofta "fylla på" när spelare ur en viss kategori använts. Calcio t.ex är ju en bombsäker investering - kommer garanterat komma till användning i framtida SBCer (hybrid nations). Kan inte se i appen när nuvarande hybrid nations går ut tyvärr, men det lär ju komma fler sådana.

Eredivisie kan det vara värt att vänta på att fylla på med nu pga Overmars SBC som ändå höjer priset på många klubbar och spelare en del. Den går väl ut ikväll eller imorgon om jag minns rätt.
Citera
2016-11-30, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
kl 16 brukar det va...sen i packs klockan 19

Okej, såg bara en preliminär
Citera
2016-11-30, 15:57
Medlem
Är det ikväll det ska smälla till och äntligen komma en movember SBC? Haha nä men seriöst har det inte kommit någon vid 19 så är det bara att snabbsälja??
Citera
2016-11-30, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Tror ändå jag håller på dem. Jag tippar dessa blir helgens matcher:

Sparta Rotterdam - Feyenoord
Real - Barca
Lazio - Roma
Fener - Besiktas

Det känns som de fyra mest självskrivna. Skulle Rotterdam-derbyt utebli så går jag just nu back på kanske 15k som jag skulle få om jag säljer, jag tror vinsten blir högre om det kommer. Även om det säkert kommer vara ett premium gold pack som belöning för just den matchen, med 1 spelare ur varje klubb som req...

Jag har ca 1200 spelare i klubben. Men jag glömmer ofta "fylla på" när spelare ur en viss kategori använts. Calcio t.ex är ju en bombsäker investering - kommer garanterat komma till användning i framtida SBCer (hybrid nations). Kan inte se i appen när nuvarande hybrid nations går ut tyvärr, men det lär ju komma fler sådana.

Eredivisie kan det vara värt att vänta på att fylla på med nu pga Overmars SBC som ändå höjer priset på många klubbar och spelare en del. Den går väl ut ikväll eller imorgon om jag minns rätt.

Dem 4 känns väldigt rimliga. Jag har samma matcher uppskrivna, hade dock inte koll på Spartak Rotterdam matchen. Fyllt på med ett par av varje där nu.

Jag sitter ju inte på Xbox så Overmars SBC:n rör inte mig. Satt och snipade spelare för 350-450 förut. Fick tag i ett gäng bra.

Jag har en trupp med dem ligorna i klubben. Går in och kollar emellanåt så att alla platser i trupperna där är fyllda. Har ju typ en vanlig formation, men både ytterbackar o yttermittfältare. Försöker sedan ha minst 2st på varje position. Fattas det efter jag använt på SBC så fyller jag på. Försöker även ha en startelva med bara spanska spelare när det är La Liga, och en startelva med alla andra blandade nationaliteter. I bundesliga en elva med tyskar osv osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in