Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Svårt veta, såg att dem inte har guldspelare så om den matchen kommer att ske så lär priserna kunna stiga. Precis som du säger så kommer dem toksjunka om det inte blir nån. Vet att en del i forumet jag kollar säljer av redan innan MM för att det är hypade och stigit svinmycket redan. Tar den vinsten och tänker inte på att vinsten skulle kunna bli högre. Fick tag i en för 1k nu så har jag en Rotterdam-spelare iaf.
Suttit en timme på lunchen nu och köpt på mig typ 100 spelare... en del MM, men mestadels fyllt på så jag har 2-3 startelvor i PL, Bundesliga, La Liga, Ligue1, Calcio, Erdevisie, Superlig, MLS. Så jag är förberedd på MM när det kommer. Kraven har ju inte varit så höga senaste, räckt med 1 spelare per lag och resten spelare ifrån samma liga. Har ca 700 spelare i klubben nu. Inget emot dig va? För mig att du hade nästan det dubbla?
Tror ändå jag håller på dem. Jag tippar dessa blir helgens matcher:
Sparta Rotterdam - Feyenoord
Real - Barca
Lazio - Roma
Fener - Besiktas
Det känns som de fyra mest självskrivna. Skulle Rotterdam-derbyt utebli så går jag just nu back på kanske 15k som jag skulle få om jag säljer, jag tror vinsten blir högre om det kommer. Även om det säkert kommer vara ett premium gold pack som belöning för just den matchen, med 1 spelare ur varje klubb som req...
Jag har ca 1200 spelare i klubben. Men jag glömmer ofta "fylla på" när spelare ur en viss kategori använts. Calcio t.ex är ju en bombsäker investering - kommer garanterat komma till användning i framtida SBCer (hybrid nations). Kan inte se i appen när nuvarande hybrid nations går ut tyvärr, men det lär ju komma fler sådana.
Eredivisie kan det vara värt att vänta på att fylla på med nu pga Overmars SBC som ändå höjer priset på många klubbar och spelare en del. Den går väl ut ikväll eller imorgon om jag minns rätt.