2016-11-29, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det är mycket av det Sigrid har sagt som anspelar på sex så är antagligen det enda hon är ute efter. Tycker hon ska välja Rickard, de känns mest lika som personer och är också jämnåriga. Bertil är för ung för Sigrid och verkar inte ens trivas på gården så vad han gör där förstår jag inte riktigt.

Kanske kommer Jennifer att genomskåda Charlie till slut och välja David istället. För hennes egen skull vore det ju det bästa.

Ja just den biten med sex är ju otroligt viktig för henne, det har man ju insett , sen verkar hon ju även bli otroligt skrämd när någon visar känslor för henne, uppträder för seriöst och det tyder ju ytterligare på att det är en sexuell förbindelse hon söker tycker jag iaf.

Ja visst borde det vara det bästa för Jennifer, men det är ju inte alltid man tänker på sitt eget bästa i dessa fall. Jag tror hon kommer låta andra delar av kroppen styra sitt val till Charlie och inte tänka i stundens hetta på sitt eget bästa.......
Citera
2016-11-29, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Enligt TV-tablån inför kommande program:

"Sigrid fattar ett avgörande beslut".

"Jennifers fest sätter sina spår och Eriks dejt blir tafatt".

Jag tror Sigrid skickar hem alla tre och Eriks och hennes bravader kommer upp till ytan. Kanske berättar Erik för Linnea och det blir konsekvenserna Linda talat om?!? Att Sigrid inte väljer någon är helt uppenbart då man hör henne säga inför kommande program att hon inte tänder på någon av dom och Linda svarar "då har vi ett jättteproblem". Sigrid har Lill-Erik i huvudet och vill bara ha hans åderpåle i sig.

Okej, är väl ett försök att skapa spänning igen när dem skriver så i tablån. Troligen kommer inte så mycket att ske. Men kan ju mkt väl vara så att Sigrid skickar hem alla 3 och sen kommer väl Per få smäll på fingrarna av Annette och främst Annelie....så mycket mer spännande tror jag inte det blir.......men mycket möjligt att vi äntligen får ta del av Lindas omtalade konsekvenser.
Senast redigerad av Hjortfelt 2016-11-29 kl. 02:46.
Citera
2016-11-29, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Okej, är väl ett försök att skapa spänning igen när dem skriver så i tablån. Troligen kommer inte så mycket att ske. Men kan ju mkt väl vara så att Sigrid skickar hem alla 3 och sen kommer väl Per få smäll på fingrarna av Annette och främst Annelie....så mycket mer spännande tror jag inte det blir.......men mycket möjligt att vi äntligen får ta del av Lindas omtalade konsekvenser.

Så har det ju varit hela tiden, att Linda försöker få till lite drama genom att antyda att det kommer hända så mycket spännande. Sedan blir det i alla fall inget av det.
Citera
2016-11-29, 12:35
Medlem
Citat:
Så har det ju varit hela tiden, att Linda försöker få till lite drama genom att antyda att det kommer hända så mycket spännande. Sedan blir det i alla fall inget av det.

Ja och jag byggde ju upp en del förväntningar förra veckan men kommer inte göra det nu, tror inget speciellt händer och gör det mot förmodan det så blir man ju glatt överraskad.
Citera
2016-11-29, 12:39
Medlem
Citat:

Enligt tablån inför imorgon.
'

"Jennifers fest sätter sina spår och Eriks dejt blir tafatt"., undrar lite vad som menas med att hans dejt blir tafatt?!

"Sigrid fattar ett avgörande beslut".= skickar hem alla eller vad tror du??
Citera
2016-11-29, 12:43
Medlem
Citat:
Ja och jag byggde ju upp en del förväntningar förra veckan men kommer inte göra det nu, tror inget speciellt händer och gör det mot förmodan det så blir man ju glatt överraskad.

Jag tänker också så, det är bättre att inte ha en massa förväntningar för då kan man ju bli överraskad om det skulle hända något nytt.
Citera
2016-11-29, 12:48
Medlem
Citat:
Enligt tablån inför imorgon.
'

"Jennifers fest sätter sina spår och Eriks dejt blir tafatt"., undrar lite vad som menas med att hans dejt blir tafatt?!

"Sigrid fattar ett avgörande beslut".= skickar hem alla eller vad tror du??

Nej, jag tror inte att Sigrid skicka hem allihop, har svårt att se hur det i så fall skulle bli. Det kanske är någon av Eriks tjejer som tröttnar och visar sitt missnöje. Vet inte riktigt vad man ska tro.
Citera
2016-11-29, 13:48
Medlem
Citat:
Jag tänker också så, det är bättre att inte ha en massa förväntningar för då kan man ju bli överraskad om det skulle hända något nytt.

Nej man får ta det som det kommer imorgon, men är det bara Erik och Jennifer som kommer ha val? Har ej fattat om alla 4 bönderna kommer ha det imorgon.
Citera
2016-11-29, 13:50
Medlem
Citat:
Nej man får ta det som det kommer imorgon, men är det bara Erik och Jennifer som kommer ha val? Har ej fattat om alla 4 bönderna kommer ha det imorgon.

Tror att Per och Sigrid också har val imorgon. Frågan är väl om det blir så mycket val på Pers gård
Citera
2016-11-29, 13:51
Medlem
Citat:
Nej, jag tror inte att Sigrid skicka hem allihop, har svårt att se hur det i så fall skulle bli. Det kanske är någon av Eriks tjejer som tröttnar och visar sitt missnöje. Vet inte riktigt vad man ska tro.

Nej du har kanske rätt, skulle Sigrid skicka iväg alla 3 så skulle det ju rucka programmets struktur och det skulle väl inte Linda gilla. Det skulle möjligen då vara ifall hon säger rakt ut till killarna att hon inte tänder på nån av dem , dem väljer att åka och sen får hon resa med en vän/väninna som Thomas gjorde.

Kanske det är Farmen-Lina som tröttnar och drar?! Hon har ju inte verkat så pigg på Erik som de andra två och visste ju ej i förra avsnittet om det hon kände var bara vänskap eller mer och Erik verkar ju inte heller visa nåt intresse för henne.....
Citera
2016-11-29, 13:55
Medlem
Citat:
Tror att Per och Sigrid också har val imorgon. Frågan är väl om det blir så mycket val på Pers gård

Okej då är det väl alla 4 som kommer ha val. Riktigt , tror inte heller det blir så mycket till val hos Per, han "måste" väl välja Carola eftersom de andra två förmodligen åker efter att ha ställt honom mot väggen. , Undrar ifall han bjuder dem på en avskedsmåltid bestående av pasta och bacon . Nej men seriöst, det är ju synd om Per, han är obekväm, velig och verkar rädd för kvinnor i likhet med hur Ann-Katrin verkade rädd för män.
Citera
2016-11-29, 13:56
Medlem
Citat:
Nej du har kanske rätt, skulle Sigrid skicka iväg alla 3 så skulle det ju rucka programmets struktur och det skulle väl inte Linda gilla. Det skulle möjligen då vara ifall hon säger rakt ut till killarna att hon inte tänder på nån av dem , dem väljer att åka och sen får hon resa med en vän/väninna som Thomas gjorde.

Kanske det är Farmen-Lina som tröttnar och drar?! Hon har ju inte verkat så pigg på Erik som de andra två och visste ju ej i förra avsnittet om det hon kände var bara vänskap eller mer och Erik verkar ju inte heller visa nåt intresse för henne.....

Jag tror nog ändå att Sigrid kommer att ta chansen att få ha lite kul även om hon kanske inte är seriöst intresserad. Känns inte som det spelar så stor roll vem Erik kommer välja, det lär i alla fall inte bli något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in