2016-11-28, 10:23
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Vad är det som är konstigt med att André inte fick vara med längre? Han skrev ju ett brev där det framkom att hans brottsliga gärningar inte ligger särskilt långt bak i tiden.

Och med tanke på vilken typ av brott han pysslat med skulle inte jag heller ha velat ha med honom mer.
Citera
2016-11-28, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Håller med dig här . Han är VERKLIGEN ingen attraktiv typ, ingen jag skulle se på två gånger. Hans utseende tilltalar mig inte, och inte har jag sett något i hans sätt/karaktär heller som skulle vara intressant.

Nej hans sätt/karaktär är väl om möjligt ännu tristare. Den enda enligt mig som har karisma på Sigrids gård är Anders.
Citera
2016-11-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Och med tanke på vilken typ av brott han pysslat med skulle inte jag heller ha velat ha med honom mer.

Precis, utöver det jag nämnt så var det väl både stalkande av flera ex och misshandel(?)
Citera
2016-11-28, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Nej hans sätt/karaktär är väl om möjligt ännu tristare. Den enda enligt mig som har karisma på Sigrids gård är Anders.

Tycker du inte att Anders är värd någon bättre än Sigrid?
Citera
2016-11-28, 13:28
Medlem
MrWins avatar
Jennifer vill ha någon som vill göra henne på smällen och jag tror inte Charlie är så pigg på det. Hon blir grymt besviken när han trär på kondomen.
Citera
2016-11-28, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Tycker du inte att Anders är värd någon bättre än Sigrid?

Ja det är klart att Anders är värd nåt bättre än Sigrid, tycker de flesta män är värda nåt bättre än Sigrid . Jag menade att av de männen som finns på gården nu så är Anders den enda som har karisma, som vet lite om god mat och livskvalitet, men Sigrid är ju för ytlig, korkad och sexfixerad för att kunna se hans kvaliteter.
Citera
2016-11-28, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWin
Jennifer vill ha någon som vill göra henne på smällen och jag tror inte Charlie är så pigg på det. Hon blir grymt besviken när han trär på kondomen.

Tror jag med, Charlie är ju i den åldern då de flesta killar inte "lekt klart" och jag tror inte heller han vill ha barn med Jennifer och vara bunden till henne tills ungen är 18. Vill hon ha en unge till snabbt så gå till David..han är ju mogen för sånt.
Citera
2016-11-28, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja det är klart att Anders är värd nåt bättre än Sigrid, tycker de flesta män är värda nåt bättre än Sigrid . Jag menade att av de männen som finns på gården nu så är Anders den enda som har karisma, som vet lite om god mat och livskvalitet, men Sigrid är ju för ytlig, korkad och sexfixerad för att kunna se hans kvaliteter.

Det är mycket av det Sigrid har sagt som anspelar på sex så är antagligen det enda hon är ute efter. Tycker hon ska välja Rickard, de känns mest lika som personer och är också jämnåriga. Bertil är för ung för Sigrid och verkar inte ens trivas på gården så vad han gör där förstår jag inte riktigt.

Kanske kommer Jennifer att genomskåda Charlie till slut och välja David istället. För hennes egen skull vore det ju det bästa.
Senast redigerad av AlexandraIda 2016-11-28 kl. 14:25.
Citera
2016-11-28, 18:27
Medlem
Fan vilket tjat det är om Sigrid och Eriks natt på slottet. Helt klart i regi av programmakarna även om det inte var Linda som tog upp det den här gången
Citera
2016-11-28, 18:28
Medlem
Fru söker bonde kunde varit ett smaskigt program.
Citera
2016-11-28, 22:52
Medlem
Erik, har en gubb-aura över sig. 21 år men ser redan ut som 34.
Citera
2016-11-28, 23:05
Bannlyst
Enligt TV-tablån inför kommande program:

"Sigrid fattar ett avgörande beslut".

"Jennifers fest sätter sina spår och Eriks dejt blir tafatt".

Jag tror Sigrid skickar hem alla tre och Eriks och hennes bravader kommer upp till ytan. Kanske berättar Erik för Linnea och det blir konsekvenserna Linda talat om?!? Att Sigrid inte väljer någon är helt uppenbart då man hör henne säga inför kommande program att hon inte tänder på någon av dom och Linda svarar "då har vi ett jättteproblem". Sigrid har Lill-Erik i huvudet och vill bara ha hans åderpåle i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in