Citat:
Ursprungligen postat av
KorvkastarN
Kan hålla med om att alla inte ska ha super lag efter 2 månader men jag tycker spelet är bra balanserat så även om du har sjukt dyrt team och möter ett b-lag så torskar du endå om motspelaren är bättre

Detta som stör mig mest på hela skiten, spelar ingen roll om jag har Isco för 4000 coins eller Modric för 75.000, spelarna kan utföra samma saker på planen.
Har även haft Kroos och Koke och märker ingen större skillnad på spelarna, ändå skiljer det 10 gånger pengarna.
Spelarna är helt enkelt för lika varandra i årets version av Fifa, möjligen kan tex en 90 ratad spelare vara helt annorlunda men nej när man blir spöad av en kille som har 81 ratade spelare så vet man att det ligger något fundamentalt fel i själva rating systemet på spelarna.
Vad är det för vits att slänga ut 70.000 på en spelare när en spelare för 7.000 coins kan göra samma saker och dessutom får momentum mot bättre spelare så denne vinner varenda nickduell på mitten.
Fifa 17 är enligt mig det mest trasiga Fifa spelet sedan Fifa 15 som också var helt kasst med den nya Ignite motorn. Nästa år tror jag dom har fixa trögheten i styrningen och input delayen.
Just nu är det roligare att samla på sig kort än att spela spelet.