2016-11-29, 07:54
Medlem
Kom med till WL igår för första gången. Lirar division 3 och undrar vad average-nivån är på spelarna man kommer möta i helgen?
Citera
2016-11-29, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyBall
Kom med till WL igår för första gången. Lirar division 3 och undrar vad average-nivån är på spelarna man kommer möta i helgen?

Blandat, mycket handlar nog om vad man har för spelstil o vilken typ av spelstil man möter i motstånd så svårt att säga! Men lirar man i div 3 kanske du plockar 14 vinster
Citera
2016-11-29, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Funkat väldigt bra får jag säga. Riktigt go passningsfot. Liten ettrig och kan vinna tillbaka mycket vill pga det. Gjort ett par fina mål utifrån med trots att han bara har 60 någonting i skott. Nackdel är väl att han är kort i rocken, hade gärna haft mer styrka. Sedan brukar han bli jävligt trött i slutet men det beror kanske på positionen han används i och att jag ofta använder sprintknappen för att ligga på rätt sida. Använder nog den alldeles för mycket... han har 80 i stamina så det beror nog mer på mig funderar på att sälja men har nog kvar honom tills vidare. Kan nog vara användbar.

Faan, hade laddat upp för att hinna med en match eller två. Sambon och sonen somna, jag kvar med bebis som jag lyckades efter många om och men få att somna (brukar aldrig ske när jag vill spela...) Går in och fixar allting, MEN när jag skall in på match så har mitt PS+ tagit slut! Kortet jag har förvalt krångla och ville inte förlänga. Orka inte fixa med det mer.... trött jag blir! Jaja, borde la ändå sova, upp om 5 timmar. Jag får testa laget du körde med imorrn! Har exakt samma förutom att jag kör SBC Giovinco och har Movember Barziagli och Miranda i försvaret. Skall bli intressant att testa

Kan tänka mig, funderar på att ersätta bonaventura med IF verratti nämligen. Ser sjukt bra ut. Tror han skulle göra sig rätt bra vid marchisio vid sin sida, men får fundera på saken! Laget kommer du bli nöjd med, det är en sak som är säker, kvala in till WL utan några större problem och allt bara klaffar. Magiskt att yttrarna har "rätt" fot inåt så de kan bryta in för att curla i bortre!
Citera
2016-11-29, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Kan tänka mig, funderar på att ersätta bonaventura med IF verratti nämligen. Ser sjukt bra ut. Tror han skulle göra sig rätt bra vid marchisio vid sin sida, men får fundera på saken! Laget kommer du bli nöjd med, det är en sak som är säker, kvala in till WL utan några större problem och allt bara klaffar. Magiskt att yttrarna har "rätt" fot inåt så de kan bryta in för att curla i bortre!

Sweet, du gör mig inte mindre spelsugen! Pillade lite imorse och gjorde en 3-4-1-2 så jag fick in Verratti också i formationen. https://www.futbin.com/17/squad/488411

Men testar din formation först, tror den blir nice! Skulle jag mot förmodan inte få den att flyga kommer jag testa den ovan.
Citera
2016-11-29, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Har väl lagt in 200-250 sen ja köpte spelet, ja packa Ronaldo sif i torsdags när ja fick min belöning från fut Champions, alltså i ett gratis mega pack! Sålde sen honom för 4,230mill

Visste väl att det hade sin förklaring
Citera
2016-11-29, 09:15
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyBall

Välkommen till helvetet är allt jag har att säga.

Du kommer möta folk som parkerar bussen, firar med dabs och är allmänt svettiga. Dessutom så kan det komma in lite input-delay då och då. Förvänta dig att vinna matcher på tur, och förlora en del matcher på grund av att motståndaren har tur. Med andra ord, jävligt frustrerande.
Citera
2016-11-29, 09:17
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Hur e IF Insigne?

Skitdålig, dålig weakfoot och dåligt skott. Bollen är inte limmad vid fötterna så han tappar boll så fort man blåser på honom. Sålde min packade IF Insigne efter 5 matcher.
Citera
2016-11-29, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Visste väl att det hade sin förklaring

Haha ja, gäller att ha tur! Hade runt 120k totalt allt som allt innan ja fick Ronaldo!
Citera
2016-11-29, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Haha ja, gäller att ha tur! Hade runt 120k totalt allt som allt innan ja fick Ronaldo!

Du fattar att oddsen att packa honom är typ 1 på 600 000?

För övrigt hatar jag EA så jävla hårt. Pack opening känns riggat. Vet inte hur många gånger jag har packat samma jävla spelare. Vad fan är oddsen för det?
Congratz!
Citera
2016-11-29, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Sweet, du gör mig inte mindre spelsugen! Pillade lite imorse och gjorde en 3-4-1-2 så jag fick in Verratti också i formationen. https://www.futbin.com/17/squad/488411

Men testar din formation först, tror den blir nice! Skulle jag mot förmodan inte få den att flyga kommer jag testa den ovan.

Skriv gärna hur det gått när du testat göra den till en 4231(2)!
Citera
2016-11-29, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Välkommen till helvetet är allt jag har att säga.

Du kommer möta folk som parkerar bussen, firar med dabs och är allmänt svettiga. Dessutom så kan det komma in lite input-delay då och då. Förvänta dig att vinna matcher på tur, och förlora en del matcher på grund av att motståndaren har tur. Med andra ord, jävligt frustrerande.

Aa när folk kör dabs när dom gör mål har man bra lust att sätta en tryck spark i tv:n
Citera
2016-11-29, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Du fattar att oddsen att packa honom är typ 1 på 600 000?

För övrigt hatar jag EA så jävla hårt. Pack opening känns riggat. Vet inte hur många gånger jag har packat samma jävla spelare. Vad fan är oddsen för det?
Congratz!
Aa tänkt nästan dra köpa en lott, va länge sen man vart så glad som man vart när man såg Ronaldo! Packa David Luis IF i söndags oxå men nu är flytet borta, öppna 3st 100k igår utan nå bra resultat så nu blir de inge mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in