Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-11-28, 23:53
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Tyskar röstar i USA? Går vart? Till USA:s ambassad i Berlin utan identifikation...??????

Herregud, Hamstern....

Jag säger bara vad dina egna bevis säger.

44% av de så kallade illegala rösterna 2014 var av vita som anmälde sig själva och där cirka 8% av dessa senare visade sig faktiskt vara registrerade att få rösta.
2016-11-29, 00:02
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Det råder osäkerhet från båda läger. Valet var jämnt. Båda läger hävdar fusk.

Självklart bör det ske en noggrannare omräkning. Det är både rättvist och stärkande för samhället.

Absolut, men det bör ske där pappersarbete inte finns kvar i mitt tycke men om man vill vara 100% säker så bör man räkna om allt.
2016-11-29, 00:03
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Absolut, men det bör ske där pappersarbete inte finns kvar i mitt tycke.
Det tycker jag med. Där är det en överväldigande risk för fusk. Metoderna är helt enkelt enormt osäkra och jag hoppas att vi aldrig börjar använda det i Sverige. Men varför inte överallt? Så blir alla nöjda.
Senast redigerad av Mia-Rovy 2016-11-29 kl. 00:06.
2016-11-29, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag säger bara vad dina egna bevis säger.

44% av de så kallade illegala rösterna 2014 var av vita som anmälde sig själva och där cirka 8% av dessa senare visade sig faktiskt vara registrerade att få rösta.

Men för fan... det finns inga tyskar som åker på röstningssemester till USA!!!
2016-11-29, 00:09
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Men för fan... det finns inga tyskar som åker på röstningssemester till USA!!!

Har du bevis för det?

vilka är dessa 44% vita som röstar trots att de inte är amerikaner då?

Det kan ju inte enbart vara kanadensare för i sådana fall så måste Trump bygga en mur mot Kanada då de är värre än mexikanarna.

[Tillagt]

Det är lugnt, det var ett tappert försök men dina egna bevis talar emot dig...Om jag kunde så skulle jag ge dig en kram då det troligen skulle vara någon tröst.
Senast redigerad av Ondahamstern 2016-11-29 kl. 00:20.
2016-11-29, 00:10
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Det tycker jag med. Där är det en överväldigande risk för fusk. Metoderna är helt enkelt enormt osäkra och jag hoppas att vi aldrig börjar använda det i Sverige. Men varför inte överallt? Så blir alla nöjda.

Jag ändrade i efterhand att man kan räkna om alla stater för att göra alla glada och för att vara extra säkra även om jag personligen anser att det inte behövs.
Senast redigerad av Ondahamstern 2016-11-29 kl. 00:14.
2016-11-29, 00:38
Medlem
naturtvåls avatar
Pennsylvania State Department säger att Jill Stein har missat omräknings deadline!

Källa: http://www.washingtonexaminer.com/pennsylvania-state-department-says-stein-missed-recount-deadline/article/2608305
2016-11-29, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Pennsylvania State Department säger att Jill Stein har missat omräknings deadline!

Källa: http://www.washingtonexaminer.com/pennsylvania-state-department-says-stein-missed-recount-deadline/article/2608305

missat?

Hon köpte säkert ett hus i Florida med pengarna och en Ferrari till gubben. Vilken jävla guldgruva Amerikanska val är går att bli stenrik på skitvalen när det finns så många dumma människor.
2016-11-29, 00:48
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
missat?

Hon köpte säkert ett hus i Florida med pengarna och en Ferrari till gubben. Vilken jävla guldgruva Amerikanska val är går att bli stenrik på skitvalen när det finns så många dumma människor.

Enligt avtalet så får hon faktiskt behålla pengarna även om det inte blir en omräkning. Dock kan Jill och häxan begära omräkning via domstol, men då måste dom kunna bevisa att fusk har förekommit.
2016-11-29, 00:55
Medlem
naturtvåls avatar
Trump förutspådde terrorattacker från muslimska flyktingar och gärningsmannen vid masakern vid Ohio State University var en Somalisk muslimsk flyktning som Obama släppt in i landet...
2016-11-29, 08:30
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Trump förutspådde terrorattacker från muslimska flyktingar och gärningsmannen vid masakern vid Ohio State University var en Somalisk muslimsk flyktning som Obama släppt in i landet...

Vad har du din bevisning och din/a källa/or ?
Och då menar jag inte något tramsutalande från Trumpen utan bevis.
2016-11-29, 08:58
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Vad har du din bevisning och din/a källa/or ?
Och då menar jag inte något tramsutalande från Trumpen utan bevis.

Antar att han menar det som hände i Ohio där en av två misstänkta ursprungligen kommer ifrån Somalien

Citat:
CBS News is reporting that a 20-year-old Somali man is the suspect in the attack. CNBC is reporting that a second man was involved and that the two carried out their plan using only a car and a knife.

http://www.inquisitr.com/3751777/active-ohio-state-shooter-on-university-campus-breaking/

Grejen är den att mannen la ut ett medelenade på facebook eller vart det nu var om att USA måste lära sig att sluta anfalla och blanda sig i muslimska länders interna problem så dådet är inte 100% garanterat att vara islamistiskt utan en motreaktion mot bland annat Irak och Afghankriget samtidigt som han säkert var rädd/orolig för att det kommer att bli ett krig med Iran.

Nu är hans/deras handlingar inte ursäktbara då våld aldrig är en lösning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in