Citat:
Ursprungligen postat av
distinho
Måste fråga dig hur IF verratti fungerar, ser ut som ett ruggigt fint kort!
Funkat väldigt bra får jag säga. Riktigt go passningsfot. Liten ettrig och kan vinna tillbaka mycket vill pga det. Gjort ett par fina mål utifrån med trots att han bara har 60 någonting i skott. Nackdel är väl att han är kort i rocken, hade gärna haft mer styrka. Sedan brukar han bli jävligt trött i slutet men det beror kanske på positionen han används i och att jag ofta använder sprintknappen för att ligga på rätt sida. Använder nog den alldeles för mycket... han har 80 i stamina så det beror nog mer på mig

funderar på att sälja men har nog kvar honom tills vidare. Kan nog vara användbar.
Faan, hade laddat upp för att hinna med en match eller två. Sambon och sonen somna, jag kvar med bebis som jag lyckades efter många om och men få att somna (brukar aldrig ske när jag vill spela...) Går in och fixar allting, MEN när jag skall in på match så har mitt PS+ tagit slut! Kortet jag har förvalt krångla och ville inte förlänga. Orka inte fixa med det mer.... trött jag blir! Jaja, borde la ändå sova, upp om 5 timmar. Jag får testa laget du körde med imorrn! Har exakt samma förutom att jag kör SBC Giovinco och har Movember Barziagli och Miranda i försvaret. Skall bli intressant att testa