2016-11-28, 23:22
Medlem
4-3-3(4)
Ronaldo - Suarez - bale

Modric - James - n'zonzi (IF)

Luis (IF) - ramos - pepe - Gaspar (81)

Oblak

Går de att stärka på nåt sätt?
Sitter o funderar på om Marcelo IF är 100k bättre än Felipe Luis! Laget känns rätt stark när ja kör med det, skulle vara att modric sviker mig lite ibland! Vore ballt att köra viera där men han har jag ej råd med, finns annars inget riktigt monster från spanska ligan känns de som
Citera
2016-11-28, 23:38
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Fy fan vad irriterande. Ville verkligen ha enhörningskitet. Så står det att det är 3min kvar. Köper spelare för överpriser efter att ha kmåpat ihop ett lag som passar. Så när jag går in så är den SBC borta? Fast det stod 3min kvar 20sek tidigare...
Citera
2016-11-29, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
4-3-3(4)
Ronaldo - Suarez - bale

Modric - James - n'zonzi (IF)

Luis (IF) - ramos - pepe - Gaspar (81)

Oblak

Går de att stärka på nåt sätt?
Sitter o funderar på om Marcelo IF är 100k bättre än Felipe Luis! Laget känns rätt stark när ja kör med det, skulle vara att modric sviker mig lite ibland! Vore ballt att köra viera där men han har jag ej råd med, finns annars inget riktigt monster från spanska ligan känns de som

Måste fråga av ren nyfikenhet, hur fan har du lyckats swinga det där laget? Går väl på ca 3m?
Har du bränt en massa pengar, köpt coins?

Jag hade nog ställt upp ganska precis så där om jag hade kunnat.
Citera
2016-11-29, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Måste fråga dig hur IF verratti fungerar, ser ut som ett ruggigt fint kort!

Funkat väldigt bra får jag säga. Riktigt go passningsfot. Liten ettrig och kan vinna tillbaka mycket vill pga det. Gjort ett par fina mål utifrån med trots att han bara har 60 någonting i skott. Nackdel är väl att han är kort i rocken, hade gärna haft mer styrka. Sedan brukar han bli jävligt trött i slutet men det beror kanske på positionen han används i och att jag ofta använder sprintknappen för att ligga på rätt sida. Använder nog den alldeles för mycket... han har 80 i stamina så det beror nog mer på mig funderar på att sälja men har nog kvar honom tills vidare. Kan nog vara användbar.

Faan, hade laddat upp för att hinna med en match eller två. Sambon och sonen somna, jag kvar med bebis som jag lyckades efter många om och men få att somna (brukar aldrig ske när jag vill spela...) Går in och fixar allting, MEN när jag skall in på match så har mitt PS+ tagit slut! Kortet jag har förvalt krångla och ville inte förlänga. Orka inte fixa med det mer.... trött jag blir! Jaja, borde la ändå sova, upp om 5 timmar. Jag får testa laget du körde med imorrn! Har exakt samma förutom att jag kör SBC Giovinco och har Movember Barziagli och Miranda i försvaret. Skall bli intressant att testa
Citera
2016-11-29, 00:49
Medlem
Är jag ensam i världen om att inte kunna ta mig till WL?
Har ett record på 250-40-170 och pendlar mellan div 3-5.
I WL kan jag vinna första och kanske om jag har tur den andra. Sen är det kört.
Citera
2016-11-29, 00:55
Medlem
Hur e IF Insigne?
Citera
2016-11-29, 01:31
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Fy fan vad irriterande. Ville verkligen ha enhörningskitet. Så står det att det är 3min kvar. Köper spelare för överpriser efter att ha kmåpat ihop ett lag som passar. Så när jag går in så är den SBC borta? Fast det stod 3min kvar 20sek tidigare...

Och vad vill du att vi ska göra åt det? Detta är ingen blogg...
Citera
2016-11-29, 02:26
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Och vad vill du att vi ska göra åt det? Detta är ingen blogg...
Jag undrar hur det kan bli så? Hur kan det stå att det är 3min kvar när det inte är det. Sjukt irriterande.

Försökte på senaste SBCn. Gillar megapack. Men sålde av massa spelare istället för överpris. Inte värt att knåpa ihop ett lag för överpriser.
Citera
2016-11-29, 03:16
Medlem
Okej, jag måste fråga er andra nu för detta är helt sjukt.

Jag har hittills spelat med ganska dåliga lag, kanske ett snitt på 78 i rating och tradeat med alla mina coins. Sen häromdagen fick jag för mig bygga två riktigt bra lag. Runt 500k styck. Bl.a Insigne IF, Dybala, Naingolan osv. Min totala rating när jag har mitt andra lag på bänken är 84.

Saken är den att nu går det knappt att spela längre. Mina spelare känns otroligt sega och allt går så fruktansvärt extremt jävla långsamt. Att ens göra en skottfint med Insigne tar cirka 45 minuter. Det känns ungefär som att matchhastigeten är ändrad från snabb till fantastiskt långsam. Jag har sett att de flesta "proffsen" har bronsspelare på sin bänk, dock påstår folk att det är inbillning, känns dock inte så med facit i hand. Har även funnits vissa matcher med mina dåliga elvor där allt känts otroligt segt. Har dock ingen teori på vad det kan bero på.

För att slippa svar som "det är inbillning" så kan jag berätta att jag fick 33 vinster på FUT Weekend för två veckor sedan med ett egentligen helt värdelöst lag och idag har jag problem att ens vinna en match i kvalet till kommande helgs turnering. Jag har problem med att ens slå passningar på fem meter. Spelar i div1 och har gjort det enda sedan jag tog mig upp i den divisionen efter att ha avancerat dit i princip förlustfri.

Har haft en del problem med mitt internet på sistone och förlorat många på grund av tappad anslutning, kan det bero på det? Att man liksom får igen för att ha "ragequittat" många matcher, någon sorts justerare liksom? Nu har jag nytt internet och allt är som det ska så det kan omöjligt bero på dålig anslutning.

Vad tror ni? Finns där några officiella siffror på rating där motståndaren liksom får handikapp på grund av att man har bättre lag eller något? Någon som varit med om liknande?
Citera
2016-11-29, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franki
Är jag ensam i världen om att inte kunna ta mig till WL?
Har ett record på 250-40-170 och pendlar mellan div 3-5.
I WL kan jag vinna första och kanske om jag har tur den andra. Sen är det kört.

Du är inte ensam i världen kan jag meddela, helvete vad frustrerad jag är på detta atm.
Jag har ännu inte lyckats ta mig till WL, jag ligger mellan div 4-5 och pendlar och kan vinna 4 matcher i rad utan problem till och från, men att kvala till WL.. icke!

Jag kan inte förstå hur i helvete jag blir bättre på det här pisset, för när det går ja då går det bara... och när det inte går, då går fan ingenting
Citera
2016-11-29, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Måste fråga av ren nyfikenhet, hur fan har du lyckats swinga det där laget? Går väl på ca 3m?
Har du bränt en massa pengar, köpt coins?

Jag hade nog ställt upp ganska precis så där om jag hade kunnat.

Har väl lagt in 200-250 sen ja köpte spelet, ja packa Ronaldo sif i torsdags när ja fick min belöning från fut Champions, alltså i ett gratis mega pack! Sålde sen honom för 4,230mill
Citera
2016-11-29, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Jag undrar hur det kan bli så? Hur kan det stå att det är 3min kvar när det inte är det. Sjukt irriterande.

Försökte på senaste SBCn. Gillar megapack. Men sålde av massa spelare istället för överpris. Inte värt att knåpa ihop ett lag för överpriser.

Unicornkitet ute 56 min nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in