2016-11-28, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Byggde laget jag länkade, in game gör jag om det till en 4231(2) och har hittills 8/8 drar bara bonaventura ner på cdm tillsammans med marchisio, funkar riktigt bra!

Okej, då ska jag fan testa den med! Du kör IF Salah och inte SIF? Hur är han och Insigne? Hoppas jag har råd att buds hem dem nu då. Behöver SIF Immobile, IF Salah och IF Insigne. Resten har jag ju. Iofs inte Bonucci och Chiellini men har andra bra där.

Borde slå till på Insigne nu då va? Han lär kanske gå upp i pris nu efter han varit med i TOTW denna veckan??
Citera
2016-11-28, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Okej, då ska jag fan testa den med! Du kör IF Salah och inte SIF? Hur är han och Insigne? Hoppas jag har råd att buds hem dem nu då. Behöver SIF Immobile, IF Salah och IF Insigne. Resten har jag ju. Iofs inte Bonucci och Chiellini men har andra bra där.

Borde slå till på Insigne nu då va? Han lär kanske gå upp i pris nu efter han varit med i TOTW denna veckan??

redan stigit massa.. 50k i helgen.. 62 igår när jag köpte honom..nu 72....
Citera
2016-11-28, 22:03
Medlem
https://www.futbin.com/17/squad/495600
Tips på förbättringar har runt 100k
Citera
2016-11-28, 22:05
Medlem
Citat:

Ja precis kör bara IF Salah, har inte råd med SIF. Han och IF Insigne gör vad de ska, ligger på rulle, levererar inlägg, bryter in, ja allt! IF Salah har blivit en personlig favorit faktiskt! Älskar hur IF giovinco dammsuger ytan runt SIF immo och går i djupet när Immo möter upp felvänd! Mumma! Sen Pjanic och IF Balo på bänken om jag vill rotera lite!

Edit: Köpte min Insigne idag för 55k typ! Kan även tillägga att jag är lite förvånad hur bra marchisio och IF bonaventura fungerar som CDMs faktiskt, inga defensiva monster direkt. Så bara positivt överraskad!
Senast redigerad av distinho 2016-11-28 kl. 22:09.
Citera
2016-11-28, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
redan stigit massa.. 50k i helgen.. 62 igår när jag köpte honom..nu 72....

Får fort nu. Satt och leta billigaste bin på Sokratis förut. Hade uppe nån på 59-61 men avvakta i hopp om liiite bättre bud o kanske en med shadow. Missade även nån där, sen helt plötligt var han uppe i 68k. Ligger nog där nu. Kanske skall slå till nu då. Hade hoppats att cyber monday skulle få priserna att sjunka lite men icke, tvärtom! Alla köper på sig sina lag nu skulle jag tro när crashen uteblev (eller kom mycket tidigare än de flesta spått)
Citera
2016-11-28, 22:11
Medlem
Citat:
Får fort nu. Satt och leta billigaste bin på Sokratis förut. Hade uppe nån på 59-61 men avvakta i hopp om liiite bättre bud o kanske en med shadow. Missade även nån där, sen helt plötligt var han uppe i 68k. Ligger nog där nu. Kanske skall slå till nu då. Hade hoppats att cyber monday skulle få priserna att sjunka lite men icke, tvärtom! Alla köper på sig sina lag nu skulle jag tro när crashen uteblev (eller kom mycket tidigare än de flesta spått)

köpte 2 sokratis för 49 insigne för 62...skulle köpt tidigare :P
Citera
2016-11-28, 22:16
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
https://www.futbin.com/17/squad/495600
Tips på förbättringar har runt 100k

Är väl Leno i målet och Vidal/Castro/Gustavo istället för Thiago. Skulle du lyckas skrapa ihop pengarna så är Boateng riktigt bra i jämförelse med Hummels. Reus för Costa? Sälja Müller och skaffa Lewandowski?
Citera
2016-11-28, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Ja precis kör bara IF Salah, har inte råd med SIF. Han och IF Insigne gör vad de ska, ligger på rulle, levererar inlägg, bryter in, ja allt! IF Salah har blivit en personlig favorit faktiskt! Älskar hur IF giovinco dammsuger ytan runt SIF immo och går i djupet när Immo möter upp felvänd! Mumma! Sen Pjanic och IF Balo på bänken om jag vill rotera lite!

Edit: Köpte min Insigne idag för 55k typ! Kan även tillägga att jag är lite förvånad hur bra marchisio och IF bonaventura fungerar som CDMs faktiskt, inga defensiva monster direkt. Så bara positivt överraskad!

Nice. Har budat hem IF Insigne för 72k, IF Salah för 54k och SIF Immobile för 58k. Vart så snål sen start men nu har jag inte orkat bry mig o köpt på mig massa dyra. Snart slut på pengar har mycket investerat i Movemberkort dock. Piss att jag inte har tid att lira idag bara och kanske inte förrän helgen.... suuuuuugen!
Citera
2016-11-28, 22:27
Medlem
EnLitenFryss avatar
Tror vi på fler Flash SBCs ikväll eller är det färdigt nu? Har inte riktigt klurat ut mönstret i EAs flash sbcs.

För övrigt stör det mig som tusan att när vi äntligen får SBCs som kräver kreativitet för att lösa och INTE leder till pricefixing på vissa spelare - då får man 60-90 minuter på sig att lösa den. Men men.
Citera
2016-11-28, 22:30
Medlem
Nån som har koll på Alexis Sanchez? Jämfört med Hazard?
Citera
2016-11-28, 22:44
Medlem
Citat:
Nice. Har budat hem IF Insigne för 72k, IF Salah för 54k och SIF Immobile för 58k. Vart så snål sen start men nu har jag inte orkat bry mig o köpt på mig massa dyra. Snart slut på pengar har mycket investerat i Movemberkort dock. Piss att jag inte har tid att lira idag bara och kanske inte förrän helgen.... suuuuuugen!

Måste fråga dig hur IF verratti fungerar, ser ut som ett ruggigt fint kort!
Citera
2016-11-28, 22:46
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanecow
Förstår mig inte på folk som lägger av att spela när dom ligger under. Liksom varför låta spelet fortsätta gå utan att spela, fattar dom inte att dom aldrig kommer bli bättre om dom inte spelar när dom möter någon som är bättre?

Hände mig också idag i semin i kvalet killen hade 87 rateat la liga lag med neymar, Messi och griezman bland annat medans jag körde med mitt trötta pl lag med b spelare efter 4-0 la han ifrån sig dosan och jag fick vänta på klockan xd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in