2015-11-20, 15:38
Medlem
Dipropyltryptaminxs avatar
Hur många dagar kan man ta GHB utan att bli fysiskt beroende? Tänkte tända av från Lyrica
Citera
2015-11-20, 17:05
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dipropyltryptaminx
Hur många dagar kan man ta GHB utan att bli fysiskt beroende? Tänkte tända av från Lyrica

Brors på hur många doser du tar per dag först o främst, kör en vecka max.
Citera
2015-11-20, 18:28
Medlem
Dipropyltryptaminxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Brors på hur många doser du tar per dag först o främst, kör en vecka max.

Tack! Får hoppas detta funkar bra var inte så nöjd med Phenibut
Citera
2015-11-21, 08:37
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dipropyltryptaminx
Tack! Får hoppas detta funkar bra var inte så nöjd med Phenibut

Det komma funka utmärkt, gobbe hjälper mot alla sorters at men då ska man max ta det en vecka sedan köra en CT.
Citera
2015-11-21, 17:00
Medlem
nokos avatar
1. Har tagit 1 mg xanor och cirka 5 cl whisky men blev sjukt sugen på lite GHB, hur många timmar bör det ha gått innan det är safe att ta lite?

2. Har kanske sovit 6 timmar sammanlagt de senaste 72, är det rekommenderat att ta lite tjack för att inte råka somna? Hur är mixen tjack/ghb? Vill bara ligga i soffan framför tvn, inte snöa in mig på massa annat som det annars blir med bara tjack.
Senast redigerad av noko 2015-11-21 kl. 17:11.
Citera
2015-11-21, 17:28
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noko
1. Har tagit 1 mg xanor och cirka 5 cl whisky men blev sjukt sugen på lite GHB, hur många timmar bör det ha gått innan det är safe att ta lite?

2. Har kanske sovit 6 timmar sammanlagt de senaste 72, är det rekommenderat att ta lite tjack för att inte råka somna? Hur är mixen tjack/ghb? Vill bara ligga i soffan framför tvn, inte snöa in mig på massa annat som det annars blir med bara tjack.

1. Vänta åtminstone fyra timmar.

2. Mixen GHB o tjack är underbart, GHB tar bort det stissiga ruset o ångesten man kan få utav tjacket sedan kan du däcka när du vill när du tröttnat på att vara vaken. GHB är perfekt att landa på.
Citera
2015-12-05, 17:07
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
1. Vänta åtminstone fyra timmar.

2. Mixen GHB o tjack är underbart, GHB tar bort det stissiga ruset o ångesten man kan få utav tjacket sedan kan du däcka när du vill när du tröttnat på att vara vaken. GHB är perfekt att landa på.
Tjack och GHB blev inte riktigt som jag tänkt mig, hade tänkt mysa framför tvn men blev en helnatt på stan i stället och tre tusen fattigare. Roligt hade jag iallafall och har allt blivit lite förtjust i GHB men får alltid känslan att det är något som fattas, så undrar vad man ska blanda med för att uppleva 'det perfekta ruset'. Alltså kan vara på gränsen till medvetslöshet och allt är jätte mäktigt men något fattas. På alkohol så kan allt bli varmare och klarare, man är skön i kroppen, GHB ruset sätter sig mer i huvudet och bröstet tycker jag, vill få med hela kroppen eller vad man ska säga. Vad ska jag kombinera med?
Citera
2015-12-05, 17:43
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noko
Tjack och GHB blev inte riktigt som jag tänkt mig, hade tänkt mysa framför tvn men blev en helnatt på stan i stället och tre tusen fattigare. Roligt hade jag iallafall och har allt blivit lite förtjust i GHB men får alltid känslan att det är något som fattas, så undrar vad man ska blanda med för att uppleva 'det perfekta ruset'. Alltså kan vara på gränsen till medvetslöshet och allt är jätte mäktigt men något fattas. På alkohol så kan allt bli varmare och klarare, man är skön i kroppen, GHB ruset sätter sig mer i huvudet och bröstet tycker jag, vill få med hela kroppen eller vad man ska säga. Vad ska jag kombinera med?

E o gobbe då snackar vi, annars är röka ihop med gobbe schysst.
Citera
2016-03-26, 19:35
Medlem
Fan saknar verkligen gobben. Hade en sommar för två år sedan då jag kom över en 2 liters flaska gbl. Den underbaraste sommaren i mitt liv. Då brukade jag blanda gbl och lyrica sen röka lite schysst gräs. Fy fan det ruset slår inte nåt. Har ändå provat det mesta och varit heroinist till och från under 10 år. Skulle påriktigt ge ett finger på min hand för en flaska gbl igen.
Citera
2016-05-03, 19:18
Medlem
hnsman1s avatar
Tjena! Har skola imorn och jag lider av en hemst sömnproblem. Men jag köpte hem lite ghb och undrar om man tar den ca 23:00 - 24:00 kommer man vakna innan 8? Har aldrig tagit gobbe men måste verkligen kunna få en skön sömn.

Ursäkta för stavfel och annat men har tagit en hög dos lyrica

Och jag är 18 år och går i trean
Senast redigerad av hnsman1 2016-05-03 kl. 19:21.
Citera
2016-11-28, 18:50
Medlem
visdomst4nds avatar
Att dricka ghb i två dagar, kanske tre om jag kör imorgon, är det någon fara?
Hur länge sitter ruset? Somnat varje gång så ja vet ju inte hahah. Men hinner få den sköna känslan innan ja somnar.
Citera
2016-11-28, 19:28
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd
Att dricka ghb i två dagar, kanske tre om jag kör imorgon, är det någon fara?
Hur länge sitter ruset? Somnat varje gång så ja vet ju inte hahah. Men hinner få den sköna känslan innan ja somnar.
Det är nog ingen fara att skippa sömnen inatt också om du har ätit riktigt men rekommenderar ändå att du ska gå o lägga dig inatt,det är trots allt måndag och helgen är slut.
Ruset varar 1.5 - 2.5 timmar

Källa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in