• 7
  • 8
2022-07-02, 15:37
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyBrah
Jag hade inte tagit varje dag, om jag ej haft xanax, lyrica/gabapentin redo om man skulle åka på en at från ghb.

Men så länge du inte sover på de, och tar typ 2-3 dagar i veckan så är det chill.
Jag tog NaGHB varje dag i 3månader utan att bli beriende.

Det är tack vare den korta halveringstiden, så substansen hinner gå ut från kroppen innan du tar mer. Men bara on du INTE sover på det
Citera
2022-07-03, 21:49
Medlem
JuicyBrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag tog NaGHB varje dag i 3månader utan att bli beriende.

Det är tack vare den korta halveringstiden, så substansen hinner gå ut från kroppen innan du tar mer. Men bara on du INTE sover på det

Ja precis, bara om man sover på de!
Gjorde själv misstaget att sova på kork.. Fyfan hatar verkligen att sova på den skiten.. Och dopamin rebound, så man måste ta kork för att somna om man ej har ksalol/benzo/alkohol/lyrica
Citera
2022-07-03, 23:57
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyBrah
Ja precis, bara om man sover på de!
Gjorde själv misstaget att sova på kork.. Fyfan hatar verkligen att sova på den skiten.. Och dopamin rebound, så man måste ta kork för att somna om man ej har ksalol/benzo/alkohol/lyrica
Dopamin rebound var verkligen jobbigt. I början hade jag ej det problemet. Men tillslut så vaknade jag ALLTID 4h efter sista korken med hög puls o kunde ej somna om.

Toleransen blev skyhög oxå. Jag gjorde rent GHB pulver son jag sen löste upp i vatten till 50% koncentration, dvs 0.5g/mL. Var uppe i doser runt 5 gram tillslut.

Varje batch blev 700g rent NaGHB pulver. Glittrande stora kakor
Citera
2022-12-16, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Så jag som går på 8-16mg sub om dagen, är det en dålig idé då eller gör det ingen skillnad då min kropp är så pass van vid sub? Blir så förvirrad av svaret. Hur, när och på vilket sätt infinner sig den där kåtheten? Är det endast vid högre doser och går det att jämföra som på tjack/ladd tex eller är det mer som på mdma. Mer kärleksfullt och mysigt sex?

Kör själv på sober life nu för tiden så vill inte rekommendera några droger överhuvudtaget, men för att försöka svara så ja när jag väl använde mig av droger så kunde jag ta både min metadon, benso, lyrica och GHB, det gäller bara att ha RESPEKT för gobben då den lätt överdoseras, men ofta så somnar man bara och vaknar upp senare.

Men rekommenderar att bara ta din laro dos sen gobbe, börja lågt vänta 45 min innan du fyller på. Och yes det är den bästa sexdrog som finns enligt mig och parterna som varit med.
Citera
2023-01-12, 19:01
Avstängd
Vilken dos är optimal om preparatet enbart ska användas i träningssyfte med sömn, två gånger i veckan?
Citera
2023-01-13, 16:54
Avstängd
Nån som vet? Halv kork? Hel? På en pet flaska
Citera
2023-01-14, 14:57
Avstängd
Synd att tråden är död!

Behövde iaf två korkar på en 33 cl flaska för att somna.

Undrar, vad blandar ni ut er gobbe med? Med vatten smakade det skit.
Citera
2023-10-15, 17:32
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Synd att tråden är död!

Alltså hur vanlig är GHB idag egentligen?
Citera
2023-10-24, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Synd att tråden är död!

Valfri läsk..
Citera
2023-10-24, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Alltså hur vanlig är GHB idag egentligen?

Det är sjuka straff på gobbe idag så marknaden är väl i princip utdöd, finns fortfarande att få tag på i gbg men det blir svårare o svårare att få tag i gbl, och utan gbl blir de ingen gobbe 😅
Citera
2023-10-28, 20:20
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Det är sjuka straff på gobbe idag så marknaden är väl i princip utdöd, finns fortfarande att få tag på i gbg men det blir svårare o svårare att få tag i gbl, och utan gbl blir de ingen gobbe 😅

Det var roligare förr!
Citera
2024-01-07, 13:42
Medlem
Vart hittar jag guide på att framställa GHB ifrån GBL? Mvh Farbrorful
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto