2015-10-17, 00:05
Medlem
AdrianAxelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Synd att GHB/GBL inte finns i norrland. Grymt sugen på att testa

Det finns inrikesshop som säljer GBL koncentrat.
Då kan du ju välja att koka om det till GHB eller bara slå GBL koncentrat med vatten!

gblb*tiken.org
Citera
2015-10-17, 00:10
Medlem
AdrianAxelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Hur skiljer sig GBL ifrån GHB?

Hur tänkte du? Rusmässigt?

Jag gillar ruset på GBL bättre än GHB.
Sen är det en jävla skillnad på straff.
GBL klassas som farlig vara medan GHB är narkotikaklassat.
Citera
2015-10-17, 08:44
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troettajag1
Hur länge varar ruset på ghb? Kan man "fylla på" när ruset lagt sig för att få typ samma effekt?
Har precis testat för första gången riktigt härlig drog! Ruset satt för mig i ca 3h skulle ja tro, och fyllde på med en del halvkorkar när ja kände att det behövdes. Men till sist när ja mådde som bäst var balanssinnet helt borta så kör lungt! Och säger det igen ja är novis på GHB så du kanske borde lyssna på nån med mer erfarenhet än jag.
Citera
2015-10-20, 02:06
Medlem
1999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdrianAxelsson
Det finns inrikesshop som säljer GBL koncentrat.
Då kan du ju välja att koka om det till GHB eller bara slå GBL koncentrat med vatten!

gblb*tiken.org

Din shop? 200 kr för 20 milliliter e ju fucking retarded.
Citera
2015-10-20, 05:39
Medlem
nokos avatar
Har fått tag på lite GHB nu för första gången, ska vara starkt enligt utsago. Är osäker på hur jag ska bruka det. Ska man ta en kork bara sådär eller ska man blanda ut det i något innan man dricker det?

Är lite rädd för att överdoser så kan man ändå få effekt av en halvkork? Vill bara känna av det lite först. Tar en hel del benso, och det är ju ingen bra kombination. Säg att jag nyss har tagit 2mg xanax och runt 2-3mg iktos, hur länge ska jag vänta innan jag kan ta GHB?
Citera
2015-10-20, 09:28
Medlem
Citat:
Jag gillar ruset på GBL bättre än GHB.
Sen är det en jävla skillnad på straff.
GBL klassas som farlig vara medan GHB är narkotikaklassat.

GBL omvandlas till GHB i kroppen, så om dom inte plockar dig med GBL på dig så torskar du på GHB än fast du tagit GBL.
Citera
2015-10-20, 09:58
Medlem
Darmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noko
Har fått tag på lite GHB nu för första gången, ska vara starkt enligt utsago. Är osäker på hur jag ska bruka det. Ska man ta en kork bara sådär eller ska man blanda ut det i något innan man dricker det?

Är lite rädd för att överdoser så kan man ändå få effekt av en halvkork? Vill bara känna av det lite först. Tar en hel del benso, och det är ju ingen bra kombination. Säg att jag nyss har tagit 2mg xanax och runt 2-3mg iktos, hur länge ska jag vänta innan jag kan ta GHB?
Du ska absolut inte ta GBL korkvis. Det kan vara det sista du gör. Köp en pipett eller spruta med ml-mått. Normaldos är 1,5ml-2ml. Börja med 0,5 för i säkerhetsskull. Du vill absolut inte riskera någonting med GBL. Har du benzo eller annan GABA-drog i systemet dör du lätt som fan ska du veta.

Blanda med någon annan vätska också, för det är frätande. Har du inte läst på innan?
Citera
2015-10-20, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1999
Din shop? 200 kr för 20 milliliter e ju fucking retarded.

haha 500 spänn för en liter kostar det i tyskland
Citera
2015-10-20, 15:58
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darmann
Du ska absolut inte ta GBL korkvis. Det kan vara det sista du gör. Köp en pipett eller spruta med ml-mått. Normaldos är 1,5ml-2ml. Börja med 0,5 för i säkerhetsskull. Du vill absolut inte riskera någonting med GBL. Har du benzo eller annan GABA-drog i systemet dör du lätt som fan ska du veta.

Blanda med någon annan vätska också, för det är frätande. Har du inte läst på innan?
Nej alltså det är GHB som jag har. Vet att man måste spä ut GBL, var osäker på om det samma gällde GHB eller om det bara var att köra.

Ska ta ett break ett par dagar innan jag testar så att allt gått ur systemet så att säga. Funderar på att köra på lite mer än en halvfull kork, det borde väl vara säkert och ändå ge effekt?
Citera
2015-10-20, 17:31
Medlem
Darmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noko
Nej alltså det är GHB som jag har. Vet att man måste spä ut GBL, var osäker på om det samma gällde GHB eller om det bara var att köra.

Ska ta ett break ett par dagar innan jag testar så att allt gått ur systemet så att säga. Funderar på att köra på lite mer än en halvfull kork, det borde väl vara säkert och ändå ge effekt?
Ahh, missade att det rörde GHB. Var nog lite trött.
Ja, en halvfull kork borde helt klart ge effekt förutsatt att den är normalstark. Brukar själv ta ynka 1-1,2ml gbl i en sportflaska med läsk som jag sippar på under hela dagen. Funkar dunderbra ifall man vill vila nerverna lite men ändå fungera normalt.
Citera
2015-10-20, 19:01
Medlem
1999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ripp99
haha 500 spänn för en liter kostar det i tyskland

That's what i'm saying.
Citera
2015-10-20, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darmann

Hade också börjat med 0.5 ml. Jag överdoserade smått en gång - INTE roligt. 0.5 ml och testa dig fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in