Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Tror du att det var hennes eget beslut att välja bort André? Om hon nu var intresserad av honom vilket jag också tror så är det ju lite konstigt att han fick lämna programmet. Man vet ju inte riktigt om deltagarna får bestämma själva helt och hållet eller om de blir övertalad att göra vissa saker. Jag kan förstå om hon dras till badboys men hon kanske ska tänka om lite. Tycker också att hon borde satsa på David. Även om han är lite blyg så känns det som att han är seriöst intresserad och ute efter ett förhållande och inte bara att få synas i tv.
Jag skulle tro att det var Jennifers eget beslut att välja bort André, hon sa ju att det kom fram att hans kriminella "förflutna" inte var så förflutet eller avslutat som han hade sagt när dem satt på bryggan vid slottet. Men sen kanske det var så att hon ändå kände en attraktion till honom eftersom hon först bjöd in honom till gården, sen kanske Linda hade ett snack med henne och övertalade henne att göra annorlunda för att hon ville skydda Jennifer eller liknande. Det kan man ju aldrig veta.
Jo många tjejer dras ju till badboys men dem resonerar ju helt fel då enligt mig, visst, vill man bara ha lite kul och bli sårad i slutändan så gå till sånt skräp men vill man ha livslång kärlek, engagemang och det själsliga så ska man ju gå till killar som David.