2016-11-26, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Reagerade också på det. Har Erik och Sigrid knullat innan programmet också? Han kallar ju henne X dessutom och att "dom gjort slut".

En annan sak...

Var det någon som hörde vad Charlie sa när Jennifer frågade om TV-kamerorna? Sa han att "TV kommer ju först"? Svårt att höra vad han verkligen sa. Framstod som han var mest ute efter TV-rutan...

Fick också lite bilden av att Erik och Sigrid hade nåt ihop innan programmet....men jag vet inte...låter ju lite långsökt.
Citera
2016-11-27, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja det är ett bra ordspråk, och ska man utgå från det så tror jag Sigrid kommer få vara ensam en bra tid framöver.

Kanske en blandning av båda där då.

Jus därför tror jag inte att det blir något mellan Erik och Linnea.
Citera
2016-11-27, 06:15
Medlem
Citat:
Nej det tror jag inte, det har bara handlat om hans yttre, och väljer man efter det så lär det inte hålla. En fin utsida åldras...det gör inte en fin insida på samma sätt...därför är insidan viktigare enligt mig.

Har svårt att se varför Charlie skulle vara intresserad av Jennifer och det liv hon lever. Känns inte som han passar in i den bilden, han verkar mer vara en stadsmänniska som gillar att gå ut och som har väldigt lätt att träffa tjejer. Det är så uppenbart att han bara vill synas i tv och få uppmärksamhet. Han ser antagligen det här som en "kul grej" bara. Tror inte han tänker att det ska leda till ett seriöst förhållande och att han ska bosätta sig på hennes gård. Han lär nog snart dyka upp i någon ny dokusåpa
Citera
2016-11-27, 10:07
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Edit: En sak jag undrade över i förra avsnittet var det Jennifer sa till Erik under förhöret. Hon sa "du har aldrig nämnt ett ord till mig om Sigrid innan Sundbyholm" https://www.youtube.com/watch?v=W4iDs7IAz_k . Kände Erik och Sigrid varandra innan?

Deltagarna har väl träffats på t.ex. pressträffar inför och sådär och då har väl även Erik och Sigrid träffats. Det är det enda jag kan tänka mig iaf.
Citera
2016-11-27, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Har svårt att se varför Charlie skulle vara intresserad av Jennifer och det liv hon lever. Känns inte som han passar in i den bilden, han verkar mer vara en stadsmänniska som gillar att gå ut och som har väldigt lätt att träffa tjejer. Det är så uppenbart att han bara vill synas i tv och få uppmärksamhet. Han ser antagligen det här som en "kul grej" bara. Tror inte han tänker att det ska leda till ett seriöst förhållande och att han ska bosätta sig på hennes gård. Han lär nog snart dyka upp i någon ny dokusåpa

Jag tror han är en kille som gärna går ut på pubar, diverse aktiviteter med vänner och nej Charlie har säkert inte svårt att hitta tjejer, han kommer nog bara göra göra resan med henne, ha så mycket sex det går under den, sen kanske stanna ett litet tag på gården för att det är "ju fortfarande kul med omväxling i tillvaron" och ha någon att ligga med. Efter att Linda gjort sitt återbesök tror jag han kommer vara borta på direkten...... han hittar en ung tatuerad tjej som blir hans riktiga kärlek....eller strular runt med olika tjejer och är med i nån ny dokusåpa.

Jennifer kommer åter igen sitta själv med sin unge och sina hästar på gården och känna att "kärleken" gjort henne illa.
Citera
2016-11-27, 14:53
Medlem
Citat:
Jag tror han är en kille som gärna går ut på pubar, diverse aktiviteter med vänner och nej Charlie har säkert inte svårt att hitta tjejer, han kommer nog bara göra göra resan med henne, ha så mycket sex det går under den, sen kanske stanna ett litet tag på gården för att det är "ju fortfarande kul med omväxling i tillvaron" och ha någon att ligga med. Efter att Linda gjort sitt återbesök tror jag han kommer vara borta på direkten...... han hittar en ung tatuerad tjej som blir hans riktiga kärlek....eller strular runt med olika tjejer och är med i nån ny dokusåpa.

Jennifer kommer åter igen sitta själv med sin unge och sina hästar på gården och känna att "kärleken" gjort henne illa.

Hon har nog inte haft det så lätt med relationer tidigare och det känns som att hon haft otur i BSF också. Det märktes ju redan på slottet att det inte gick så bra, hon hittade bara 5 stycken hon ville ta med till gården och i och med att André försvann ganska omgående var det bara 3 kvar. Hon säger själv att hon gillar David men det är uppenbart att det är något som saknas. Vad hon tycker om Brandon vet jag inte riktigt, har mest varit fokus på att han tog så mycket plats i början och att det inte kändes naturligt med alla hans romantiska påhitt.
Citera
2016-11-27, 15:29
Medlem
Citat:
Hon har nog inte haft det så lätt med relationer tidigare och det känns som att hon haft otur i BSF också. Det märktes ju redan på slottet att det inte gick så bra, hon hittade bara 5 stycken hon ville ta med till gården och i och med att André försvann ganska omgående var det bara 3 kvar. Hon säger själv att hon gillar David men det är uppenbart att det är något som saknas. Vad hon tycker om Brandon vet jag inte riktigt, har mest varit fokus på att han tog så mycket plats i början och att det inte kändes naturligt med alla hans romantiska påhitt.

Nej som jag fattat det så har hon blivit utsatt för både fysisk och psykisk misshandel i minst två relationer tidigare och det är klart hon har ärr i själen efter det. Därför tycker jag hon borde tänka sig för innan hon bara tar Charlie p.g.a. hans utseende, där är risken för att hon blir sårad och besviken rätt stor som jag ser det. Då är David ett betydligt säkrare kort att satsa på.

Brandon tror jag hon mest ser som en rolig pajas, han lär ju åka nu på onsdag, han har ju tonat ner sig lite men tycker ändå han är för mycket och inte naturlig. Jag tror fortfarande att André var hennes förstahandsval och säger ju att hon dras till badboys.....men hon tog ju bort honom när han ljög om sitt "förflutna" och säkert om "den romantiska inristningen" på trädet
Citera
2016-11-27, 15:52
Medlem
Citat:
Nej som jag fattat det så har hon blivit utsatt för både fysisk och psykisk misshandel i minst två relationer tidigare och det är klart hon har ärr i själen efter det. Därför tycker jag hon borde tänka sig för innan hon bara tar Charlie p.g.a. hans utseende, där är risken för att hon blir sårad och besviken rätt stor som jag ser det. Då är David ett betydligt säkrare kort att satsa på.

Brandon tror jag hon mest ser som en rolig pajas, han lär ju åka nu på onsdag, han har ju tonat ner sig lite men tycker ändå han är för mycket och inte naturlig. Jag tror fortfarande att André var hennes förstahandsval och säger ju att hon dras till badboys.....men hon tog ju bort honom när han ljög om sitt "förflutna" och säkert om "den romantiska inristningen" på trädet

Tror du att det var hennes eget beslut att välja bort André? Om hon nu var intresserad av honom vilket jag också tror så är det ju lite konstigt att han fick lämna programmet. Man vet ju inte riktigt om deltagarna får bestämma själva helt och hållet eller om de blir övertalad att göra vissa saker. Jag kan förstå om hon dras till badboys men hon kanske ska tänka om lite. Tycker också att hon borde satsa på David. Även om han är lite blyg så känns det som att han är seriöst intresserad och ute efter ett förhållande och inte bara att få synas i tv.
Citera
2016-11-27, 19:52
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Tror du att det var hennes eget beslut att välja bort André? Om hon nu var intresserad av honom vilket jag också tror så är det ju lite konstigt att han fick lämna programmet. Man vet ju inte riktigt om deltagarna får bestämma själva helt och hållet eller om de blir övertalad att göra vissa saker. Jag kan förstå om hon dras till badboys men hon kanske ska tänka om lite. Tycker också att hon borde satsa på David. Även om han är lite blyg så känns det som att han är seriöst intresserad och ute efter ett förhållande och inte bara att få synas i tv.
Vad är det som är konstigt med att André inte fick vara med längre? Han skrev ju ett brev där det framkom att hans brottsliga gärningar inte ligger särskilt långt bak i tiden.
Citera
2016-11-27, 23:28
Medlem
Citat:

Jag skulle tro att det var Jennifers eget beslut att välja bort André, hon sa ju att det kom fram att hans kriminella "förflutna" inte var så förflutet eller avslutat som han hade sagt när dem satt på bryggan vid slottet. Men sen kanske det var så att hon ändå kände en attraktion till honom eftersom hon först bjöd in honom till gården, sen kanske Linda hade ett snack med henne och övertalade henne att göra annorlunda för att hon ville skydda Jennifer eller liknande. Det kan man ju aldrig veta.

Jo många tjejer dras ju till badboys men dem resonerar ju helt fel då enligt mig, visst, vill man bara ha lite kul och bli sårad i slutändan så gå till sånt skräp men vill man ha livslång kärlek, engagemang och det själsliga så ska man ju gå till killar som David.
Citera
2016-11-27, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Vad är det som är konstigt med att André inte fick vara med längre? Han skrev ju ett brev där det framkom att hans brottsliga gärningar inte ligger särskilt långt bak i tiden.

Och jag fick även bilden av att hans kriminella "karriär" fortfarande var igång på vissa håll. Var han inte dessutom jagad av kriminella indrivare eller liknande??
Citera
2016-11-28, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sotisnotis
Angående Bertil.. Är det bara jag som tycker han är en riktigt tråkig oattraktiv typ?

Sigrid (och flera här i tråden) verkar tycka han är en ung spännande snygg kille vilket jag verkligen inte kan förstå.

Ville hon ha en ung man till gården måste det väl ha funnits någon som var roligare att titta på?

I min uppfattning tilltalar han inte tjejer i sin egna ålder, tror inte han haft mycket tur med tjejer..

Håller med dig här . Han är VERKLIGEN ingen attraktiv typ, ingen jag skulle se på två gånger. Hans utseende tilltalar mig inte, och inte har jag sett något i hans sätt/karaktär heller som skulle vara intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in