2016-11-27, 17:04
Medlem
Spanska ligan, vilken mållis är bäst att ha? Navas elr oblak? Båda har halvbra stats tycker ja men kör med ramos o pepe som backar så tvungen att ha nån av dom 2
Citera
2016-11-27, 17:10
Medlem
Shit, helt plötsligt hade jag 350k-400k extra i kassan. 20 av 25 Movember-kort såldes förra relisten. Har alla ute till 3-4K över pris. Hoppas det var fejk angående Movember-korten så man kan köpa tillbaka ett gäng sedan för lägre pris igen.
Citera
2016-11-27, 17:12
Medlem
Vill någon skön slänga ihop ett vidrigt bra lag?

Budget 1.35mille
4-3-3(4)
PS4

Tack på förhand!
Senast redigerad av Soderlind 2016-11-27 kl. 17:30.
Citera
2016-11-27, 17:42
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Shit, helt plötsligt hade jag 350k-400k extra i kassan. 20 av 25 Movember-kort såldes förra relisten. Har alla ute till 3-4K över pris. Hoppas det var fejk angående Movember-korten så man kan köpa tillbaka ett gäng sedan för lägre pris igen.

Där har du anledningen till att jag inte törs ha mina specialkort ute konstant. Om jag missat något superviktigt och säljer till underpris. Sitter hellre på korten tills jag ser rätt tillfälle att sälja, sen kränger jag dem.

Nackdelen med den strategin är att jag aldrig lyckas sälja ett kort för överpris pga en dåligt påläst/lat köpare... eller som nu, kunde troligen sålt mina kort efter ryktet kom igång.

Prisen på Movember verkar ha sjunkit igen. Dahoud gick för 10k jämnt nu. Orkar inte sälja av mina nu, avvaktar istället och ser om det kommer movember SBC i dagarna.
Citera
2016-11-27, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Där har du anledningen till att jag inte törs ha mina specialkort ute konstant. Om jag missat något superviktigt och säljer till underpris. Sitter hellre på korten tills jag ser rätt tillfälle att sälja, sen kränger jag dem.

Nackdelen med den strategin är att jag aldrig lyckas sälja ett kort för överpris pga en dåligt påläst/lat köpare... eller som nu, kunde troligen sålt mina kort efter ryktet kom igång.

Prisen på Movember verkar ha sjunkit igen. Dahoud gick för 10k jämnt nu. Orkar inte sälja av mina nu, avvaktar istället och ser om det kommer movember SBC i dagarna.

hann sälja en 5-6 st för 14k annars dog det ut rätt snabbt..
Citera
2016-11-27, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Ja det kan bli väldigt dumt att ha ute dem hela tiden. Hade tur att det var fejk nu. Börjat köpa tillbaka ett par st av varje för under 10k nu. Så gjorde väl 3-4K vinst på alla 20 kort jag sålde. Lite mer på andra då jag hade ett par dyrare ute som sålde med mer vinst. Så hade tur nu! Skall fortsätta ha alla ute till lite högre överpris samt ha minst ett kort av varje i klubben till mig själv för en eventuell SBC. Hade vart så jävla surt att ha sparat på korten nästan en månad och när det väl kommer till kritan så säljs alla och man står utan... Har väl 7st olika kort som jag tänkt använda mig av. Samt skall jag ha Barziagli, Matuidi och Gustavo till mina egna lag.
Citera
2016-11-27, 19:17
Medlem
Glömde skriva. Alla nuvarande SBC:er tar ju slut på tisdag va? Förutom POTM. Skulle gissa på att det kanske dyker upp en SBC Movember då som varar till dagen efter, då onsdagen är sista dagen på november. Bara en gissning.

Undrar vad kraven kan vara då, om det nu kommer. Och hur många kort som krävs. Har en startelva med 6 MOV-kort som är över 95 i kemi tror jag. Klämmer jag in två till hamnar jag på 82 i kemi.
Citera
2016-11-27, 19:49
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SGustafsson91
Ta bort tränaren.
Kan man det? Hur?
Citera
2016-11-27, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
Kan man det? Hur?

trycker på honom när du är inne på trupper. Sen ta bort från trupp
Citera
2016-11-27, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
Vill någon skön slänga ihop ett vidrigt bra lag?

Budget 1.35mille
4-3-3(4)
PS4

Tack på förhand!

https://www.futbin.com/17/squad/481936
Citera
2016-11-27, 21:35
Medlem
Vad är anledningen till att SBC med Hazard är så kortvarig? För mig att SBC med Son höll i en månad.
Hazard har väl bara varit ute i typ 10 dagar?
Citera
2016-11-27, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Vad är anledningen till att SBC med Hazard är så kortvarig? För mig att SBC med Son höll i en månad.
Hazard har väl bara varit ute i typ 10 dagar?

Det var landslagsuppehåll så de dem väntade med att presentera oktobers POTM en vecka tills uppehållet var slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in