2016-11-25, 15:43
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
(FB) Torsken en riktig loser?
Där kan du läsa vad jag skrivit om prostitution. Inlägget innehåller citat från mig och Yon. Läs även vad jag skrivit till Babianen i den här tråden tex.

Jag vänder mig emot bla Babianens dumheter om att alla kvinnor egentligen vill fnaska, att trafficking inte existerar, att barnprostirution inte existerar, att det såklart är helt okej att barn har sex med vuxna (enligt babianen) och att du till viss del tycks sakna empati vilket gör att du inte kan sätta dig in i de prostituerades situation. Du skrev ju tex att ingen svälter i Sverige vilket är fel. Vissa står utanför systemet. De människorna blir förstås inte hjälpta av ett sexköpsförbud eftersom våra myndigheter inte bryr sig ett dugg om att hjälpa de som är på botten. De är enbart intresserade av att skambelägga manliga sexköpare.

Kvinnliga sexköpare diskuteras överhuvudtaget inte i det här landet och de som åker till Gambia eller motsvarande för att köpa sex av ung afrikanska män och pojkar bryr man sig inte ett dugg om. Inte heller tycks de bry sig om bögprostitution vilket visar på ett enormt hyckleri hos militanta feminister och myndighetspersoner som enbart ser kvinnor som offer.

Jag säger inte att du har fel i allt men du har knappast rätt i allt heller.

Babianen och du har väl ungefär lika mycket rätt. Sanningen ligger däremellan.

Vad gäller detta med empati, så är det jag vänder mig emot att feminister och sexköpsförespråkare medvetet använder offerstämpling för egen ideologisk vinning, inte av omsorg för sexsäljare. Man utmålar vuxna kvinnor som omyndiga barn. Det är ju nedlåtande och kränkande.

Faktum är att minderåriga och sådana som är utsatta för människohandel utgör extrema undantag inom sexbranschen. Uppskattningsvis betydligt mindre än en procent, enligt de källor jag angivit i olika sammanhang.

Vi kan inte ha ett samhälle där några få promille avgör allt för den stora majoriteten. Då blir det förtryck.

Återigen: det mest humana man kan göra för utsatta sexsäljare är att arbeta för avkriminalisering. Det är inhumant att offerstämpla folk för egen vinning för att sedan tysta deras röster.

Det är ingen slump att världens sexarbetarorganisationer vill ha avkriminalisering. Själva argumentet är att det blir lättare att förebygga övergrepp och misär, och ge de som arbetar i branschen lagliga rättigheter.

Titta på Sverige: sexarbetare vräks från sina lägenheter och får sina barn tagna av socialen fast de är utmärkta mammor. Polisen sätter spaning på deras bostäder fast de inte begått något brott. Känns det humant och empatiskt tycker du?

Eller tycker du det känns tolerant och empatiskt när polisen lyssnar med stetoskop genom hotelldörrar på samlagsljud, och sedan sparkar upp hotelldörren där en vuxen man och kvinna ligger och har samtyckande sex. För att sedan riva av lakanen när kvinnan försöker skyla sin nakna kropp. Det är ju rena nazistfasonerna för fan. Men det är så det går till i den "humanistiska stormakten" Sverige.
Senast redigerad av WordWarrior 2016-11-25 kl. 15:51.
Citera
2016-11-26, 03:03
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior

Vad gäller detta med empati, så är det jag vänder mig emot att feminister och sexköpsförespråkare medvetet använder offerstämpling för egen ideologisk vinning, inte av omsorg för sexsäljare. Man utmålar vuxna kvinnor som omyndiga barn. Det är ju nedlåtande och kränkande.

Faktum är att minderåriga och sådana som är utsatta för människohandel utgör extrema undantag inom sexbranschen. Uppskattningsvis betydligt mindre än en procent, enligt de källor jag angivit i olika sammanhang.

Vi kan inte ha ett samhälle där några få promille avgör allt för den stora majoriteten. Då blir det förtryck.

Återigen: det mest humana man kan göra för utsatta sexsäljare är att arbeta för avkriminalisering. Det är inhumant att offerstämpla folk för egen vinning för att sedan tysta deras röster.

Det är ingen slump att världens sexarbetarorganisationer vill ha avkriminalisering. Själva argumentet är att det blir lättare att förebygga övergrepp och misär, och ge de som arbetar i branschen lagliga rättigheter.

Titta på Sverige: sexarbetare vräks från sina lägenheter och får sina barn tagna av socialen fast de är utmärkta mammor. Polisen sätter spaning på deras bostäder fast de inte begått något brott. Känns det humant och empatiskt tycker du?

Eller tycker du det känns tolerant och empatiskt när polisen lyssnar med stetoskop genom hotelldörrar på samlagsljud, och sedan sparkar upp hotelldörren där en vuxen man och kvinna ligger och har samtyckande sex. För att sedan riva av lakanen när kvinnan försöker skyla sin nakna kropp. Det är ju rena nazistfasonerna för fan. Men det är så det går till i den "humanistiska stormakten" Sverige.
Enligt babianröven vill inga kvinnor ha sex men alla kvinnor vill fnaska och/eller bli förnedrade, våldtagna etc..inte mycket sanning där.

Nej, vuxna individer bör själva få välja om de vill ingå ett avtal där en köper och en säljer tjänster.
Citera
2016-11-26, 08:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Lägg ned dina jävla tramsargument. Män och kvinnor fungerar olika. Trafficking ÄR ett verkligt fenomen. Att du inte erkänner det spelar ingen roll.

1) Hur skulle män och kvinnor fungera olika i det här fallet?

2) När unga kvinnor åker till Turkiet för att banka babbar då är det inte "trafficking" för att de betalar för det istället för att få betalt?

3) Men om samma kvinnor fick betalt för att åka till Norge och ha sex då skulle det vara trafficking?

4) Varför skulle kvinnor tacka nej till att få semester + sex + pengar?

Citat:
Du känner alltså inte till något om kvinnor med missbruksproblem, övergreppsproblematik, kvinnor med ptsd, kvinnor med beteendestörningar eller psykisk sjukdom? Alla har inte en familj som bryr sig. Alla har inte vänner som bryr sig. Många där ute mår så jävla pissdåligt att de försöker ta livet av sig trots vänner, familj etc. Du vet ju verkligen ingenting om livet. Varför tror du att vissa människor hamnar i dålig sällskap och sjunker ned i tungt missbruk?

1) Men då är det bra att de kvinnorna kan få sex + pengar eller hur?

2) Skulle det inte vara positivt för män med missbruksproblem etc om de kunde bli gigolos åt MILFar?

Citat:
(FB) Torsken en riktig loser?
Där kan du läsa vad jag skrivit om prostitution. Inlägget innehåller citat från mig och Yon. Läs även vad jag skrivit till Babianen i den här tråden tex.

Jag vänder mig emot bla Babianens dumheter om att alla kvinnor egentligen vill fnaska, att trafficking inte existerar, att barnprostirution inte existerar, att det såklart är helt okej att barn har sex med vuxna (enligt babianen) och att du till viss del tycks sakna empati vilket gör att du inte kan sätta dig in i de prostituerades situation. Du skrev ju tex att ingen svälter i Sverige vilket är fel. Vissa står utanför systemet. De människorna blir förstås inte hjälpta av ett sexköpsförbud eftersom våra myndigheter inte bryr sig ett dugg om att hjälpa de som är på botten. De är enbart intresserade av att skambelägga manliga sexköpare.

Kvinnliga sexköpare diskuteras överhuvudtaget inte i det här landet och de som åker till Gambia eller motsvarande för att köpa sex av ung afrikanska män och pojkar bryr man sig inte ett dugg om. Inte heller tycks de bry sig om bögprostitution vilket visar på ett enormt hyckleri hos militanta feminister och myndighetspersoner som enbart ser kvinnor som offer.

Jag säger inte att du har fel i allt men du har knappast rätt i allt heller.

1) Vill alla män egentligen fnaska för kvinnor?

2) Existerar "trafficking" av män?
Senast redigerad av Babianen 2016-11-26 kl. 09:04.
Citera
2016-11-26, 09:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior

1) Vem av oss är kvinna bro?

2) Tror du att det är någon skillnad för kvinnor mellan att hora i en relation och att hora per timme? Annat än att det är roligare att hora per timme.

Citat:
Enligt babianröven vill inga kvinnor ha sex men alla kvinnor vill fnaska och/eller bli förnedrade, våldtagna etc..inte mycket sanning där.

Nej, vuxna individer bör själva få välja om de vill ingå ett avtal där en köper och en säljer tjänster.

1) Ja därför att vanligt sex suger. Det gör 0 för kvinnor.

2) För att sex ska fungera för kvinnor krävs det att det är mentalt upphetsande. Annars kan man köra med en dildo eller hur?

3) Så vad är mentalt upphetsande för kvinnor? Rosor och choklad? Nej det är,

a) att bli tvingad.

b) saker som är äckliga.

4) Horande kan passa in på båda de här sakerna kvinnan kan bli tvingad att hora (alla feministers våta dröm) eller ha sex med män som är äckliga.

5) Tänk på det i termer av hur stor "kick" som man får av sex på en skala 1-5. "Korv och mos samlag" med en Svensson är 1, att tvingas att hora är 4-5.

6) Så det finns ingen kvinna som skulle tacka nej till "trafficking" om det fanns på riktigt.
Citera
2016-11-26, 16:39
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Hur skulle män och kvinnor fungera olika i det här fallet?

2) När unga kvinnor åker till Turkiet för att banka babbar då är det inte "trafficking" för att de betalar för det istället för att få betalt?

3) Men om samma kvinnor fick betalt för att åka till Norge och ha sex då skulle det vara trafficking?

4) Varför skulle kvinnor tacka nej till att få semester + sex + pengar?

1) Men då är det bra att de kvinnorna kan få sex + pengar eller hur?

2) Skulle det inte vara positivt för män med missbruksproblem etc om de kunde bli gigolos åt MILFar?

1) Vill alla män egentligen fnaska för kvinnor?

2) Existerar "trafficking" av män?
Om du inte har märkt att kvinnor och män är olika så är det mer fel på dig än det uppenbara.
Du är en av få som säger att kvinnor inte tänder på vanligt sex. Jag har aldrig hört eller läst att någon annan tycker så.
Trafficking existerar. Du är en idiot.
Senast redigerad av Cineasten 2016-11-26 kl. 16:42.
Citera
2016-11-26, 16:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Om du inte har märkt att kvinnor och män är olika så är det mer fel på dig än det uppenbara.
Du är en av få som säger att kvinnor inte tänder på vanligt sex. Jag har aldrig hört eller läst att någon annan tycker så.
Trafficking existerar. Du är en idiot.

1) Svara på argumentet varför skulle det vara mindre spännande för kvinnor att få "trafficking" än vad det är för män?

2) Är det roligare för "Nina 18 år" att gå i skolan eller att åka till typ Turkiet (insert valfritt land), knulla runt, och dessutom få betalt för det?

3) Många kvinnor säger att de hatar sex när de umgås med bara kvinnor? Du kan gå på forum för kvinnor och läsa själv om du inte tror mig.

4) Nej "trafficking" är en kvinnlig sex-fantasi. Om män gick runt och pratade om "män som blir tvingade att sälja sex till kvinnor" vad skulle du (ni) tänka då? Att de har runkat för mycket till porr och nu tror de att det finns på riktigt. Det är samma sak med kvinnor.
Citera
2016-11-26, 16:58
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Svara på argumentet varför skulle det vara mindre spännande för kvinnor att få "trafficking" än vad det är för män?

2) Är det roligare för "Nina 18 år" att gå i skolan eller att åka till typ Turkiet (insert valfritt land), knulla runt, och dessutom få betalt för det?

3) Många kvinnor säger att de hatar sex när de umgås med bara kvinnor? Du kan gå på forum för kvinnor och läsa själv om du inte tror mig.

4) Nej "trafficking" är en kvinnlig sex-fantasi. Om män gick runt och pratade om "män som blir tvingade att sälja sex till kvinnor" vad skulle du (ni) tänka då?
Du ställer en fråga, det är inget argument.
Män och kvinnor fungerar olika.
Vad folk skriver för skit på olika forum är sällan något att ta på alltför stort allvar, det vet du ju själv. Det är mest dumheter och skitsnack.
Du talar emot dig själv i ditt inlägg. Läs vad du skriver.

Trafficking existerar din idiot. Precis som vanlig gatuprostitution, barnprostitution etc. Du påstår att det är helt okej att ungar har sex med vuxna för de måste lära sig tidigt. Läs om Peter Scully som sitter i fängelse i Filippinerna. Dömd till livstid men riskerar en ny dom i form av dödsstaff för sina extremt grova sexövergrepp, inklusive tortyr och sexrelaterat mord på en minderårig flicka. Han och hans två flickvänner begick tillsammans en mängd övergrepp på barn. Han sålde direktsända webcamshower till perversa välbeställda människor världen över.

Trafficking är ingen fantasi påhittad av feminister eller kvinnorättsorganisationer. Du är bara en respektlös jävla idiot.
Senast redigerad av Cineasten 2016-11-26 kl. 17:00.
Citera
2016-11-26, 17:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du ställer en fråga, det är inget argument.
Män och kvinnor fungerar olika.
Vad folk skriver för skit på olika forum är sällan något att ta på alltför stort allvar, det vet du ju själv. Det är mest dumheter och skitsnack.
Du talar emot dig själv i ditt inlägg. Läs vad du skriver.

Vad är skillnaden i det här fallet? Menar du att kvinnor inte vill åka på sol-semester, knulla, och få pengar?

Citat:
Trafficking existerar din idiot. Precis som vanlig gatuprostitution, barnprostitution etc. Du påstår att det är helt okej att ungar har sex med vuxna för de måste lära sig tidigt. Läs om Peter Scully som sitter i fängelse i Filippinerna. Dömd till livstid men riskerar en ny dom i form av dödsstaff för sina extremt grova sexövergrepp, inklusive tortyr och sexrelaterat mord på en minderårig flicka. Han och hans två flickvänner begick tillsammans en mängd övergrepp på barn. Han sålde direktsända webcamshower till perversa välbeställda människor världen över.

1) Hur vet du att det existerar? Förutom att galna kvinnor påstår det.

2) Dra inte in barn i det här. Svara på mina argument.

Citat:
Trafficking är ingen fantasi påhittad av feminister eller kvinnorättsorganisationer. Du är bara en respektlös jävla idiot.

1) Trafficking är bullshit för att ingen kvinna skulle tacka nej till det. Speciellt inte när man är ung och kåt.

2) Vad är problemet med att en kvinna får semester, kuk, och pengar? Är det inte 1000 gånger bättre än att sitta hemma, inte få kuk, och gå i skolan?
Citera
2016-11-26, 17:19
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Vad är skillnaden i det här fallet? Menar du att kvinnor inte vill åka på sol-semester, knulla, och få pengar?

1) Hur vet du att det existerar? Förutom att galna kvinnor påstår det.

2) Dra inte in barn i det här. Svara på mina argument.

1) Trafficking är bullshit för att ingen kvinna skulle tacka nej till det. Speciellt inte när man är ung och kåt.

2) Vad är problemet med att en kvinna får semester, kuk, och pengar? Är det inte 1000 gånger bättre än att sitta hemma, inte få kuk, och gå i skolan?
Du säger ju att inga kvinnor vill knulla med män. Jag har aldrig påstått det.

Trafficking existerar. Det finns mängder med dokumenterade fall. Du förnekar det av någon märklig anledning.

Du har inga argument och du har sagt att byxmyndighetsåldern bör sänkas kraftigt. Du tyckte i tidigare inlägg att det inte är nåt fel på att vuxna knullar med 12-åringar (barn).

Du påstår nu att unga kvinnor vill knulla, fast du brukar säga att kvinnor/tjejer inte vill ha sex med män därför att de saknar nån påhittad sexgen som enligt dig avgör huruvida man blir kåt eller inte.

Det är inte enbart "galna" kvinnor som påstår att trafficking existerar. Du har poliser, åklagare, torskar, offer, anhöriga, domstolar osv som kan intyga det. Det finns för helvete bevis. Lägg ned ditt jävla trollande.

(FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod) Där har du ditt senaste inlägg i tråden om att kvinnor inte gillar sex. Läs vad du skriver ditt efterblivna skrälle.
Senast redigerad av Cineasten 2016-11-26 kl. 17:21.
Citera
2016-11-26, 18:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du säger ju att inga kvinnor vill knulla med män. Jag har aldrig påstått det.

Nej inga kvinnnor vill knulla med män i normala fall. Men om det handlar om spännande situationer vill de knulla med män.

Citat:
Trafficking existerar. Det finns mängder med dokumenterade fall. Du förnekar det av någon märklig anledning.

Vad är det som finns dokumenterat? Att en kvinna har påstått saker? Det finns "dokumenterade fall" av alien abductions, Big Foot, Loch Ness monstret, att jorden är platt också.

Citat:
Du påstår nu att unga kvinnor vill knulla, fast du brukar säga att kvinnor/tjejer inte vill ha sex med män därför att de saknar nån påhittad sexgen som enligt dig avgör huruvida man blir kåt eller inte.

Unga kvinnor vill knulla,

a) på semester.

b) om de blir tvingade.

c) om de horar.

d) om mannen är spännande.

och så vidare. Att banka på en Svensson från krogen är däremot inte intressant (obviously).

Citat:
Det är inte enbart "galna" kvinnor som påstår att trafficking existerar. Du har poliser, åklagare, torskar, offer, anhöriga, domstolar osv som kan intyga det. Det finns för helvete bevis. Lägg ned ditt jävla trollande.

Det beror på att de,

a) white knightar.

b) vill skydda sin fantasi om kvinnor som oskulder från 1800 talet.
Citera
2016-11-26, 23:37
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Nej inga kvinnnor vill knulla med män i normala fall. Men om det handlar om spännande situationer vill de knulla med män.

Vad är det som finns dokumenterat? Att en kvinna har påstått saker? Det finns "dokumenterade fall" av alien abductions, Big Foot, Loch Ness monstret, att jorden är platt också.

Unga kvinnor vill knulla,

a) på semester.

b) om de blir tvingade.

c) om de horar.

d) om mannen är spännande.

och så vidare. Att banka på en Svensson från krogen är däremot inte intressant (obviously).

Det beror på att de,

a) white knightar.

b) vill skydda sin fantasi om kvinnor som oskulder från 1800 talet.
Men lägg ned din jävla idiot. Trafficking är ett verkligt fenomen.

Folk träffas på krogen, fester, på jobbet osv och hoppar i säng tillsammans. Varför förnekar du det som miljarder människor har erfarenhet av? Jo därför att du är ett jävla missfoster som enbart är här för att trolla och säga emot.

Du säger dig vara den ende som gillar att ha sex med män, du kallar alla kvinnor som säger emot dig för etransor och män som säger emot dig kallar du för kvinnor som utger sig för att vara män. Du är så jävla oseriös så det liknar ingenting. Ditt trollande är ju så ologiskt så det blir löjeväckande med efterblivna argument som "om kvinnor gillade sex skulle de ragga män på bodycontact". Vilket efterblivet påstående. Kvinnor behöver generellt sett inte ragga via kontaktannonser.

Lägg ned tramset om white knight. Ingen pysslar med det. Snutar, åklagare och andra som arbetar med/mot eländet behöver inte "white knighta" för att få knulla. Allting i livet handlar inte om att folk är desperata efter sex. De flesta har sex utan att behöva pröjsa horor för att få det. Vanliga, normala hyggliga människor har sex vare sig de är män eller kvinnor. Tom din feta jävla arbetslösa gris (som vi sett bilder på) får ju sex. Mao kan de allra flesta ha ett sexliv. Hade människor inte knullat hade människoarten dött ut. Sexlusten är liksom ett av våra grundläggande behov, en av våra starkaste drifter, precis som hos djuren. Vi vill ha sex, vi vill föröka oss och de flesta har sex.

Det finns bevis för trafficking men du spottar på offren genom att förneka det. Du spottar på våldtäktsoffer och hånar människor som fått livet förstört och använder "om en kille tvingas knulla med tio fotomodeller, kommer han känna sig traumatiserad och utnyttjad då". Det är för fan inte en seriös jämförelse eftersom killen ifråga skulle ställt upp frivilligt.

Kvinnan eller mannen som blir gruppvåldtagen och misshandlad har blivit utsatt för övergrepp. Alla förstår skillnaden men du gör inte det. Jag önskar nästan att du själv blev utsatt för övergrepp så skulle du förstå vad fan det handlar om. Människor med dina sjuka påstådda åsikter borde fanimig omyndigförklaras och förlora rätten till vårdnaden om sina barn. Du är inte bara en idiot, du är ett freak of nature.
Senast redigerad av Cineasten 2016-11-26 kl. 23:43.
Citera
2016-11-27, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Om man inte misstänker på något sätt att denna inte vill detta då.
Då räcker det ju bara att hävda det så går man fri?
Men då kommer du med din moral och säger att det borde de visst göra.
Varför skulle de göra det?

Regleras inte detta redan av lagstiftning då?
Jo men du tyckte ju att den var inte så mycket att bry sig i...
Kanske därför just folk tycker som du gör att straffen är så löjligt låga om man ställer det mot den förtjänst de har att de tycker det är värt det mot annan typ av verksamhet?

Sur för att jag inte kan läsa dina tankar om vad du menar?

Men tycker du att polygam parning i djurriket präglas av stor empati så må det vara hänt, men ja polygama arter brukar sällan bry sig så mycket om vad partnern tycker om sexet vad man sett på naturprogram och promiskuösa personer som snedknullar så ofta de får chansen brukar jag mig i alla fall märka skiter rätt högtidligt i vad det innebär för sin fasta partner. Det är mer av formen "töm, spring, och blåneka" mer än något annat.
Är det pga våra gener eller vår kultur att vi bygger våra hus för att vi går upprätt? Kulturen kan ju faktiskt ha en genetisk orsak att den blivit till vad den är. Att som du utse en orsak rakt av är alltid fel oavsett. Så vad vi idag ser som "kultur" kanske faktiskt är ett genetiskt betingat beteende.
Är det då en kultur?
Fan vet.

Ja du kan även se det hos kvinnor som tar sig rätten att handla varor i en butik av en kassörska utan att de förvissat sig om att hon verkligen vill sitta där och sälja dem.
Skillnaden är bara att du valt att moralisera en handling men inte den andra.

Sedan kan du ta upp våldtäkter i en annan tråd och med rätta fäktas mot dem där.
Här kommer jag negligera dem i möjligaste mån i fortsättningen då våldtäkt inte är topic för tråden.

Om den är biologisk eller fyller någon sexuell psykologisk relaterad maktkick eller bara funkar som en assisterad avrunkning för de män som nyttjar prostituerade vet jag inte. Men man går ju inte till en med föresatsen att det är ett försök till en djup relation i alla fall...

Tja du kan ju hitta på hur komplexa scenarion du vill och fråga om hur just denna kvinna i detta fallet skulle känna sig.
Har det någon relevans?
Nej.

Hur mycket ni kvinnor än tror det så kan inte män läsa kvinnors tankar fast när det kommer till hävdade sexualbrott verkar var enda dumhuvud till aktivist av er feminister ta för givet att män ska kunna göra det.

Har folk sex med andra mot deras vilja bura in dem om de sagt nej.
Men kom inte i efterhand och mena att mannen gjort fel för att nu kvinnan var så traumatiserad så hon inte kunde säga nej. Det funkar inte i någon domstol än mindre att mannen skall kunna läsa hennes tankar. Lite som att hävda att en bilist skall dömas för att han kört över en person som fått någon typ av anfall och ramlat ut mitt framför bilisten på vägen.
Nej det är inte mer våldtäkt det, om det nu är så, hur du än försöker vrida till det än ett sympatiknull. Ena parten vill inte ha sex men ställer upp ändå av någon anledning som den finner tillfredsställande nog. I den prostituerades fall är det pengar.

Ska du in i sängkammaren nu och häkta och åtala makar och makor som fått sig ett sympatiknull också?
Vem kan lagligen straffa den andre för att de inte fått sex? Ska vara muslimer i strängt religiösa länder då där kvinnan inte får neka sim make sex. Senast jag kollade var det inte obligatorisk fredagsbön i svedala...

Skillnaden är dock att detta är ett jobb, de är skyldiga att betala skatt för sina inkomster mig veterligen och som på alla jobb är det inte alltid kul och av glädje man utför det. De älskar inte utan utför ett arbete. Så ja det sker frivilligt men du köper som tur var inte hennes känslor utan bara det kroppsliga arbetet lika lite som en arbetsgivare köper din kärlek och förväntar den av dig när hen ger dig ett jobb. Fattar du skillnaden?

Men du kanske tror du måste älska med alla dina arbetsgivare, vad vet jag.
I övrigt är det bara en moralhysteri över det sexuella området du uppvisar.
Är du troende till råga på allt med?
Och att nyttja barn sexuellt är rejält bestraffat som det är i Sverige så vad är problemet? Det är en ickefråga. Och prostitution i Afghanistan av alla ställen vad hjälper det om sexköp är avkriminaliserade i Sverige eller ej? Tror du många skulle chartra ett plan och fara till talibanland för att köpa barnsex mitt i brinnande krig? Du är inte lite dum du inte. Och de som har de drifterna stoppar du inte med någon sexköplag ändå, de passar bäst permanent bakom lås och bom.

Nej men det har inte skett med speciellt många andra kvinnor heller så uppenbart är inte kvinnor en handelsvara i detta landet heller. Då bör du liksom undvika att hävda det med eller hur?

God natt på dig.

OM fucking G..

HUR lange tog det att skriva denna drog-inducerade jibberish !?

Traden handlar om ett urban legend rykte om att Amnesty (!) kommer att avkriminalisera sexkop.

Vara hur det an mande med den saken - men ar bara annu ett bevis for att Du inte kan halla dej till ett anmne.

Sag mej, sag mej - ar det kokain eller cannabis (i ofantliga mangder som far din 'hjarna' att fungera pa detta outgrundliga satt..?..

Prostutition ar det aldsta yrket ...etc...yada...yada.....etc......och Du kanner kanner att Du maste fara ut i denna svada och moraliska korstag ?!

It is what it is - something you learn when you get older.

Finns inte en chans att Amnesty skulle legalisera sexkop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in