Citat:
(FB) Torsken en riktig loser?
Där kan du läsa vad jag skrivit om prostitution. Inlägget innehåller citat från mig och Yon. Läs även vad jag skrivit till Babianen i den här tråden tex.
Jag vänder mig emot bla Babianens dumheter om att alla kvinnor egentligen vill fnaska, att trafficking inte existerar, att barnprostirution inte existerar, att det såklart är helt okej att barn har sex med vuxna (enligt babianen) och att du till viss del tycks sakna empati vilket gör att du inte kan sätta dig in i de prostituerades situation. Du skrev ju tex att ingen svälter i Sverige vilket är fel. Vissa står utanför systemet. De människorna blir förstås inte hjälpta av ett sexköpsförbud eftersom våra myndigheter inte bryr sig ett dugg om att hjälpa de som är på botten. De är enbart intresserade av att skambelägga manliga sexköpare.
Kvinnliga sexköpare diskuteras överhuvudtaget inte i det här landet och de som åker till Gambia eller motsvarande för att köpa sex av ung afrikanska män och pojkar bryr man sig inte ett dugg om. Inte heller tycks de bry sig om bögprostitution vilket visar på ett enormt hyckleri hos militanta feminister och myndighetspersoner som enbart ser kvinnor som offer.
Jag säger inte att du har fel i allt men du har knappast rätt i allt heller.
Där kan du läsa vad jag skrivit om prostitution. Inlägget innehåller citat från mig och Yon. Läs även vad jag skrivit till Babianen i den här tråden tex.
Jag vänder mig emot bla Babianens dumheter om att alla kvinnor egentligen vill fnaska, att trafficking inte existerar, att barnprostirution inte existerar, att det såklart är helt okej att barn har sex med vuxna (enligt babianen) och att du till viss del tycks sakna empati vilket gör att du inte kan sätta dig in i de prostituerades situation. Du skrev ju tex att ingen svälter i Sverige vilket är fel. Vissa står utanför systemet. De människorna blir förstås inte hjälpta av ett sexköpsförbud eftersom våra myndigheter inte bryr sig ett dugg om att hjälpa de som är på botten. De är enbart intresserade av att skambelägga manliga sexköpare.
Kvinnliga sexköpare diskuteras överhuvudtaget inte i det här landet och de som åker till Gambia eller motsvarande för att köpa sex av ung afrikanska män och pojkar bryr man sig inte ett dugg om. Inte heller tycks de bry sig om bögprostitution vilket visar på ett enormt hyckleri hos militanta feminister och myndighetspersoner som enbart ser kvinnor som offer.
Jag säger inte att du har fel i allt men du har knappast rätt i allt heller.
Babianen och du har väl ungefär lika mycket rätt. Sanningen ligger däremellan.
Vad gäller detta med empati, så är det jag vänder mig emot att feminister och sexköpsförespråkare medvetet använder offerstämpling för egen ideologisk vinning, inte av omsorg för sexsäljare. Man utmålar vuxna kvinnor som omyndiga barn. Det är ju nedlåtande och kränkande.
Faktum är att minderåriga och sådana som är utsatta för människohandel utgör extrema undantag inom sexbranschen. Uppskattningsvis betydligt mindre än en procent, enligt de källor jag angivit i olika sammanhang.
Vi kan inte ha ett samhälle där några få promille avgör allt för den stora majoriteten. Då blir det förtryck.
Återigen: det mest humana man kan göra för utsatta sexsäljare är att arbeta för avkriminalisering. Det är inhumant att offerstämpla folk för egen vinning för att sedan tysta deras röster.
Det är ingen slump att världens sexarbetarorganisationer vill ha avkriminalisering. Själva argumentet är att det blir lättare att förebygga övergrepp och misär, och ge de som arbetar i branschen lagliga rättigheter.
Titta på Sverige: sexarbetare vräks från sina lägenheter och får sina barn tagna av socialen fast de är utmärkta mammor. Polisen sätter spaning på deras bostäder fast de inte begått något brott. Känns det humant och empatiskt tycker du?
Eller tycker du det känns tolerant och empatiskt när polisen lyssnar med stetoskop genom hotelldörrar på samlagsljud, och sedan sparkar upp hotelldörren där en vuxen man och kvinna ligger och har samtyckande sex. För att sedan riva av lakanen när kvinnan försöker skyla sin nakna kropp. Det är ju rena nazistfasonerna för fan. Men det är så det går till i den "humanistiska stormakten" Sverige.
Senast redigerad av WordWarrior 2016-11-25 kl. 15:51.
Senast redigerad av WordWarrior 2016-11-25 kl. 15:51.