2016-11-25, 19:51
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Ja, det är inte första gången Kent blivit misshandlad. Sist fick väl hans livvakter spruta pepparsprej o dra batong om jag inte minns helt fel.

Så du tycker att alla SD riksdagsledamöter ska begränsa den sfär de rör sig i? Du anser alltså att de ska ta ansvar för att de blir misshandlade? Om Kent hade struntat i att gå ut så hade detta aldrig hänt? Ja, låt oss ifrågasätta varför Kent försökte hitta på något på sin fritid. Det är hans eget fel att han blev misshandlad, precis som det är tjejers fel att de blir våldtagna.

Låt oss vänta på utredningen istället innan vi pekar finger.

Man är väldigt utsatt som offentlig SD:are, givetvis. Men det är BARA han som hamnar i sådana här situationer (jag har som sagt varit med andra kända SD:are på precis samma krog).

Och vad gör han i en krogkö på en morgon några timmar innan han skall vara på sin arbetsplats? Det kan man knappast skylla på SD-hatarna.
Citera
2016-11-25, 19:51
Medlem
Citat:
Vad menar du? Det finns fler Sverigedemokrater som blivit misshandlade. En del har fått sina hem förstörda och tex Richard Jomshof fick se sina jobbchanser som lärare bli spolierade av Mikael Damberg (S) när denne ringde runt till rektorerna.

Ja, att få jobbet sabbat av en sosse (skit ska skit ha) är exakt samma som att stå i fyllekön o slåss.
Citera
2016-11-25, 19:53
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Vad menar du? Det finns fler Sverigedemokrater som blivit misshandlade. En del har fått sina hem förstörda och tex Richard Jomshof fick se sina jobbchanser som lärare bli spolierade av Mikael Damberg (S) när denne ringde runt till rektorerna.

Jo, men det är bara Kent som har detta problem på krogen ggång på gång på gång på gång? Vem annan SD:are har blivit anmäld för misshandel i en krogkö kl 3 på en morgon några timmar innan ghan skall vara på jobbet?

Hur kan du ens jämföra det med vad som hänt Jomshof och andra SD:are?
Citera
2016-11-25, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Man är väldigt utsatt som offentlig SD:are, givetvis. Men det är BARA han som hamnar i sådana här situationer (jag har som sagt varit med andra kända SD:are på precis samma krog).

Och vad gör han i en krogkö på en morgon några timmar innan han skall vara på sin arbetsplats? Det kan man knappast skylla på SD-hatarna.

Andra kanske sväljer häcklandet och kränkningarna medans Kent inte gör det.

Spelar det någon roll vad han gjorde där? Vad har det för betydelse? Fick han inte vara där?
Ska du ta upp vilka kläder han hade på sig?
Citera
2016-11-25, 19:56
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:

Spelar det någon roll vad han gjorde där? Vad har det för betydelse? Fick han inte vara där?

Att han inte sköter sitt jobb är ju inte olagligt, och det har jag inte sagt heller. Men det visar ju att han är olämplig att vara i SD.
Citera
2016-11-25, 19:57
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:

Hade han inte offerkofta? Så låter det...
Citera
2016-11-25, 19:59
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
DU anser att det är falsk analogi. Det betyder inte att det är det.

Hur menar du nu?
Citera
2016-11-25, 20:10
Bannlyst
Man ska inte löjla sig när detta gäller något så viktigt. Hans beteende ger alla PK öppet mål, jag började rösta redan tidigt 80-Tal och minns alla skandaler nästan och en gång är ingen gång Kent börjar bli en tråkig följetång.

Någon skrev SD kan missa unga väljare i fall dom kickar honom.

OCH de flesta som röstar SD är äldre personer som gått från S och M.

SD har inte råd med en pajas så nära valet är det ens moraliskt ok att springa på krogen mitt i veckan med Säpo i hasorna och vanligt folk får betala notan.

Jag har läst om kopplingarna till Avpixlat men är jävligt säker på att SD inte står och faller med den siten.
En sak som många undviker var hans tal i våras det var så dåligt politiskt sett så man nästan undar om han ville sabba för SD?

Valet 2018 ska vi vinna men då krävs det inga mer skandaler. Har fanimej inget mer att säga om detta.
Citera
2016-11-25, 20:13
Medlem
Y2Ws avatar
Gillar inte amatörjournalisten Chang men han får ju hela tiden ifo från innersta SD så denna artikel är av intresse i ämnet.

http://nyheteridag.se/kravet-fran-m-gor-er-av-med-ekeroth-sa-kan-vi-fora-samtal/
Citera
2016-11-25, 20:40
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic

Vi får väl se vem som fnissar sist. Sist du fnissade fick du handgripligen tvingas till en permanent time out
Ditt begåvningshandikapp är sorgligt men samtidigt lite lustigt. Nej, jag är inte den ökände "Fnissturken". Jag har bara använt dennes öknamn och bild för mitt konto på Flashback. Precis som att en normalbegåvad (eller däröver) inte tror att du är den ökände Mihailovic, Anna Lindhs baneman.
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
https://www.youtube.com/watch?v=1U4PBXfpdlI

Lille jimmy ser märkbart skakad ut. Det har nog varit en jobbig diskussion med lille kenty som troligtvis försvarat sig med näbbar och klor och vägrat inse allvarligheten i det som hänt.
Jag tycker inte Åkesson såg pressad ut. Det skulle inte förvåna mig alls om han tycker att det är lite skönt att han och de övriga i vänsterfalangen kanske blir av med Ekeroth. Vill du se en pressad Åkesson, titta på presskonferensen gällande Erik Almqvist och järnrörsskandalen.

För övrigt noterar jag att du kallar alla för "lille", du förlöjligar dig själv.
Citera
2016-11-25, 22:13
Medlem
Citat:
Att han inte sköter sitt jobb är ju inte olagligt, och det har jag inte sagt heller. Men det visar ju att han är olämplig att vara i SD.

På vilket sätt menar du att han inte sköter sitt politiska uppdrag?
Citera
2016-11-25, 22:18
Medlem
Citat:
Jo, men det är bara Kent som har detta problem på krogen ggång på gång på gång på gång? Vem annan SD:are har blivit anmäld för misshandel i en krogkö kl 3 på en morgon några timmar innan ghan skall vara på jobbet?

Hur kan du ens jämföra det med vad som hänt Jomshof och andra SD:are?

Jag känner inte Kent och hans relationsstatus, men övriga kanske har en familj att komma hem till?
Är Kent singel så kan jag mycket väl förstå krogbesöken. Kanske behöver han varva ner efter en hektisk arbetsdag, vad vet jag? Det jag vet är att det saknar betydelse om varför han stod i en krogkö.

Känner du till Kents arbetsschema? Det gör i alla fall inte jag.

Jämförelsen visar att alla Sverigedemokrater är utsatta.

Edit: Vi delar inte uppfattning om Kent. Vänta tills utredningen är färdig, då kan du peka finger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in