Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-24, 21:16
Medlem
http://www.expressen.se/noje/pernilla-lade-ut-naken-bild--av-misstag/ Hon har visat musen och det har man missat
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
God kväll!

Nu har jag fått nog, kan inte hålla mig ifrån att starta en tråd om denna avskyvärda avkomma.

Såg av en händelse en repris av Emma anderssons skitprogram "Dolce Vita" idag.

Hela programmet handlade om Pernilla Wahlgren. Om hur duktig hon var som klarade av att ha ett jobb (stå o sjunga med falsk röst ett par timmar varje kväll) och samtidigt ha två barn. Vad jag vet så finns det många ensamstående mammor som både jobbar, skjussar till aktiviteter och sköter hushållet i största allmänhet.
Hon gillar tydligen även att handla dyra kläder och skor från märken som Gucci och Dolce G. Detta framhävdes genom att hon och emma var rejält löjliga i en butik där dom provade ett par solglasögon och några fräsiga stövlar.
Hon underströk att hon är trött på att bli klassad som en bimbo.
5 minuter senare händer detta:

Pernilla och Emma går ut från någon lokal där Pernilla har haft någon löjlig föreställning. Det står en mamma och tre kids utanför och vill ha autografer(?).

Pernilla: Vart kommer ni ifrån då?
Mamman: (säger nått, jag hörde inte)
Pernilla: Jaha, då har ni ju inte åkt så långt!
Mamman: Hmm, det är iaf 25 mil...
Pernilla: Jaha ojj

När dom sedan lämnar mamman och barnen så härmar dom mamman som en tjurig gammal tant

Jag är så jävla trött på denna idiot, vad fan har hon gjort för att få denna uppmärksamhet och utrymme i media? Har jag missat något? Tydligen har hon även blivit utsedd till sveriges sexigaste för några år sedan också

För er som inte vet vem jag pratar om så bifogar jag motvilligt en bild på liket

http://www.karlshamn.se/kommun/festival/foton2005/050720-016rk-200.jpg

Diskutionsfrågor:
Vad har gjort henne känd?
Är hon snygg?
Gillar ni henne?
Citera
2016-11-24, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
http://www.expressen.se/noje/pernilla-lade-ut-naken-bild--av-misstag/ Hon har visat musen och det har man missat
Men vafa...

Ingen länk till bilden i tråden än? Jag väntade mig fyra sidors diskussion om den vid det här laget!
Citera
2016-11-24, 21:23
Medlem
Rakad eller orakad?
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Men vafa...

Ingen länk till bilden i tråden än? Jag väntade mig fyra sidors diskussion om den vid det här laget!
Citera
2016-11-24, 21:32
Medlem
cerealtubemans avatar
Vilken trist värld hon lever i. Kan inte ens uppfosta hunden när hon har all tid i världen. Slog på Pernillas värld i brist på annat. Syns att hon inte uppfostrat dottern att tänka ekonomiskt. Dottern med pojkvännen i mataffären
Citera
2016-11-28, 17:32
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cerealtubeman
Vilken trist värld hon lever i. Kan inte ens uppfosta hunden när hon har all tid i världen. Slog på Pernillas värld i brist på annat. Syns att hon inte uppfostrat dottern att tänka ekonomiskt. Dottern med pojkvännen i mataffären
Bianca är van vid att mamma betalar och förväntar sig väl samma sak av sin pojkvän som lever på studielån (studiebidrag)? Nämnde hon inte något om det också - att han har det inte så fett ekonomiskt men ändå inte brydde sig särskilt mycket om det. Han såg inte så glad ut där i mataffären.
Citera
2016-11-28, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Bianca är van vid att mamma betalar och förväntar sig väl samma sak av sin pojkvän som lever på studielån (studiebidrag)? Nämnde hon inte något om det också - att han har det inte så fett ekonomiskt men ändå inte brydde sig särskilt mycket om det. Han såg inte så glad ut där i mataffären.
Kolla hans min när hon börja snacka om barn etc. Nej detta förhållandet kommer inte hålla länge.
Citera
2016-11-28, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TestoYourLimits
Kolla hans min när hon börja snacka om barn etc. Nej detta förhållandet kommer inte hålla länge.

"Han är min första pojkvän. Men också min sista..."
Naiv tonårskärlek när den är som bäst

Kul när pojkvännen gick runt i butiken och hela tiden sa "det där har vi redan hemma", "det där behöver vi inte" osv... Allt för att hålla svettiga kostnader nere
Citera
2016-11-28, 22:48
Medlem
Aigiss avatar
Varför cashar inte Bianca om killen går på studielån? Hon måste väl dra in mer än honom i månaden på sin blogg?
Citera
2016-11-29, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Varför cashar inte Bianca om killen går på studielån? Hon måste väl dra in mer än honom i månaden på sin blogg?

Tyckte det såg ut som att det var hon som betalade när de stod i kassan. Men vems kortet var förtäljer inte historien
Bianca behöver flytta hemifrån för att få upp ögonen. Helst ensam då, men det är nog ingen större risk eftersom hon sade sig inte vilja sova ensam tidigare i programmet.
Med det sagt så vill jag tillägga att hon är ingalunda ensam om att ha detta förhållande till pengar. Jag tycker att man märker av en tydlig slapphet vad gäller pengar och grejer bland den yngre generationen idag. Mycket slit-och släng mentalitet. Ibland inte ens ett dugg slitet.
Jag hoppas att Pernilla föregår med gott exempel och lägger alla kläder hon rensar ut i nån kläd-container eller nåt liknande så att det inte hamnar i sopen.
Citera
2016-11-29, 07:24
Medlem
thabitas avatar
Jag är av en helt annan uppfattning om Bianca. tycker hon verkar bra och "redig".
Att hon skulle behöva flytta hemifrån är jag däremot helt överens med er andra om.

Bianca tar ett stort ansvar hemma hos mamma Pernilla. Det kan "ursäkta" att hon inte betalar någon hyra. Hon städar och grejar, hjälper till med Theo och småfixar.
Tvätta är väl inte hennes grej och det borde hon kunna fixa och ha lärt sig för många år sedan.

Egna pengar har hon säkert. Hon bloggar, gör olika modelluppdrag och reklamgrejer, så det borde hon dra in stålar på. Tvivlar på att Pernilla köper det mesta till henne.

Senast köpte Bianca en YSL-väska. Jag har ingen aning om vad en sådan kostar, men den är säkert inte billig.

http://biancaingrosso.se/2016/11/26/new-bag-2/

/mamma, mormor, farmor
Citera
2016-11-29, 11:24
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
"Han är min första pojkvän. Men också min sista..."
Naiv tonårskärlek när den är som bäst

Kul när pojkvännen gick runt i butiken och hela tiden sa "det där har vi redan hemma", "det där behöver vi inte" osv... Allt för att hålla svettiga kostnader nere
Bianca är ingen tonåring, hon är över tjugo. Jag tror att hennes förhållande kommer att hålla länge och att de får många barn tillsammans. Jättesnygg kille hon har hittat, förresten.
Citera
2016-11-29, 14:10
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Jag är av en helt annan uppfattning om Bianca. tycker hon verkar bra och "redig".
Att hon skulle behöva flytta hemifrån är jag däremot helt överens med er andra om.

Bianca tar ett stort ansvar hemma hos mamma Pernilla. Det kan "ursäkta" att hon inte betalar någon hyra. Hon städar och grejar, hjälper till med Theo och småfixar.
Tvätta är väl inte hennes grej och det borde hon kunna fixa och ha lärt sig för många år sedan.

Egna pengar har hon säkert. Hon bloggar, gör olika modelluppdrag och reklamgrejer, så det borde hon dra in stålar på. Tvivlar på att Pernilla köper det mesta till henne.

Senast köpte Bianca en YSL-väska. Jag har ingen aning om vad en sådan kostar, men den är säkert inte billig.

http://biancaingrosso.se/2016/11/26/new-bag-2/

/mamma, mormor, farmor

Mellan 16000kr-21000kr hos Schuterman
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in