2016-11-24, 00:12
Medlem
kom krashen nu? IF Gonalons och Inigo Martinez gick från 27k till 14 respektive 18k på 10 min

EDIT: Det var en tillfällig dipp av nån anledning. Defoe var nere på 22k nu 27 . Lyckades få tag på 16 kort till vrakpris. Bör kunna göra 5k stycket
Senast redigerad av m4staSWE 2016-11-24 kl. 00:38.
Citera
2016-11-24, 00:41
Medlem
tugboatbobs avatar
Vad tror vi om nästa SBC-liga? Serie a? Kanske är smart att bunkra upp med silverspelare från några av serie a-lagen. Eller finns det kanske nog mycket guldlirare för varje lag där?
Citera
2016-11-24, 00:48
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Vad tror vi om nästa SBC-liga? Serie a? Kanske är smart att bunkra upp med silverspelare från några av serie a-lagen. Eller finns det kanske nog mycket guldlirare för varje lag där?
Det hade varit grymt. SBC-Totti under hans sista säsong skulle jag hoppas på som spelare då.

Men Fifa äger ju inte namnrättigheten till Serie A så det kanske kan störa?

Tror inte det finns så många som inte har massa guldspelare. Ska kolla upp det.
Citera
2016-11-24, 00:55
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Det hade varit grymt. SBC-Totti under hans sista säsong skulle jag hoppas på som spelare då.

Men Fifa äger ju inte namnrättigheten till Serie A så det kanske kan störa?

Tror inte det finns så många som inte har massa guldspelare. Ska kolla upp det.
Crotone har inte en enda guldspelare, så sitter och köper på mig ett par lag där! Tror inte det spelar någon roll, ligan finns ju fortfarande i spelet så jag tror inte det blir någon skillnad ifall dom gör en truppbyggarutmaning
Citera
2016-11-24, 01:00
Medlem
lite rykten (youtubers som diskuterar) att nästa POTM kmr va Diego Costa.. och att man ska hålla på spanska IF kort.. vet inte hur troligt detta är men kan va värt att tänka på
Citera
2016-11-24, 01:50
Medlem
Är det ens lönt att rapportera coin cheaters? Känns lite surt dom matcher där man förlorar för att dom lever enbart på dessa spelare som de ej kunnat köpa utan "pay2win" som i detta fallet kostade mig ligatiteln. :/
Citera
2016-11-24, 02:01
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Är det ens lönt att rapportera coin cheaters? Känns lite surt dom matcher där man förlorar för att dom lever enbart på dessa spelare som de ej kunnat köpa utan "pay2win" som i detta fallet kostade mig ligatiteln. :/

say what? Är inte fusk att köpa packs för tusentals kronor
Citera
2016-11-24, 02:12
Medlem
MM ute
Chelsea - Spurs
Heerenveen - Ajax
Racing - Independiente
Toronto - Montreal
Citera
2016-11-24, 04:40
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
MM ute
Chelsea - Spurs
Heerenveen - Ajax
Racing - Independiente
Toronto - Montreal

Säljfest! Hade väl runt 50 spelare från Racing och Independiente. Racing sålde för 1,8k styck, Indenpendiente för 750. Inga 10k men med så slappa requirements får man vara nöjd med att sälja kort köpta för 200 för 1.8k.

Intressant nog sålde också icke-argentinare från nämnda klubbar för samma priser trots att kravet för Sbc var 11 argentinare... men jag klagar inte.

Chelseakorten jag investerat i var inte samma hit men ändå vinst. Trevligt attt sälja Kevin Wimmer för 3.3k också.

Skönt att ha gjort MM tidigt och att ha sålt av bulken med spelare tidigt för bästa pris.

Nu börjar jag spekulera i varför de släpper den så oerhört tidigt denna vecka. BF snart såklart, men vågar vi hoppas på Sbc under helgen?

Edit: skumt att Hamburg - Werder uteblev medan Ajax - Heerenveen kom med. Det förstnämnda är ett stort derby i Tyskland medan den andra, Heereenveen nämns inte ens bland Ajax stora rivaler på deras Wikisida.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2016-11-24 kl. 04:45.
Citera
2016-11-24, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Vi vet att du brukar skylla på allting när du förlorar, men det här var ju bara löjligt Det är alltså fusk att ha dyra lag?

Jante
Citera
2016-11-24, 07:01
Medlem
Hej!

Är jag den enda som inte fått belöningarna från fut champions?
Eller är det så att man bara ser belöningarna inne på fifa? då jag bara har kollat appen på både mobilen och datorn?
Citera
2016-11-24, 07:37
Medlem
EnLitenFryss avatar
Med denna veckas MM avklarad är det dags att börja spana på nästa. Jag hittar två givna kandidater:

El Clasico
Derby della capitale

Båda dessa känns givna på förhand och jag har redan shoppat upp minst 10 spelare per klubb till discardpriser. Däremot har jag svårt att hitta fler kandidater? Någon som har några idéer? PM för den som vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in