2016-11-23, 21:51
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Och då undrar jag hur du tänker? Är du på avsnitt två?
Jag måste ha missat det uppenbara som resten av Sveriges tittare redan har fattat.
Citera
2016-11-23, 22:07
Medlem
Lindstroems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldMKensey
Henne

Verkligen imponerande.
Citera
2016-11-23, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Klart han väljer henne. Visst är hon wierd men de andra är skitfula och ser gamla ut.

Var härligt att se kyssen mellan Erik och Linnea , hoppas nu han väljer henne, men jag tror det.
Citera
2016-11-23, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Anneli börjar surna till...
Ska bli spännande att se hur hon kommer att agera.

Ja nu kommer "vår" sura Annelie fram , när hon säger "jag börjar bli förbannad" så är det fara och färde.. , ska bli kul att se nästa avsnitt när hon och Anette vill prata med Per.
Citera
2016-11-23, 22:45
Medlem
Lostworlds avatar
Erik är så jäkla patetisk. Går ut i media och säger att han och Sigrid inte hade sex samtidigt som allt han sagt och gjort i programmet totalt visar på motsatsen.
Idag blev det ju hur tydligt som helst när Jennifer pratade med honom.
En annan har ju fattat det hela tiden men somliga i tråden har ju naivt hävdat att det bara var vinklat från TV4's sida.

Dessutom så är the real Anneli back. Mig lurade hon minsann inte.

Sigrid och Erik skulle aldrig fått lov att medverka i programmet. Tänk om Sigrid dumpar alla på gården och vill ha Erik istället? Kanske det som Linda menar med att det hela får "konsekvenser".
Citera
2016-11-23, 22:47
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja nu kommer "vår" sura Annelie fram , när hon säger "jag börjar bli förbannad" så är det fara och färde.. , ska bli kul att se nästa avsnitt när hon och Anette vill prata med Per.
Japp, där är hon. Föga förvånande... Bäst att ta skydd.
Slutar väl med att hon och Anette hoppar av.
Citera
2016-11-23, 22:56
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Fan vad töntigt att dra lott om vem som ska få dela dubbelsäng med Erik. Vem tror han att han är? :
Casanova kanske?
Nu när han lyckats tjusa den fagra Sigrid så tror han väl att allt är möjligt.

Citat:
Kan inte förstå egentligen varför Erik måste berätta att han knullat Sigrid på Sundbyholm, detta var ju innan han dejtade sina brevskrivare.
Kort tid innan... Det hela är alltså väldigt färskt och kan påverka honom.
Som deltagare kan det ju heller inte vara roligt att få reda på omständigheterna i efterhand av media.

Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Sigrid väljer Bertil, han är ung och medgörlig. Anders är en skön lirare, men han har pondus och vill bestämma, det accepterar inte Sigrid.
Hon sa ju att han var mer som en "fadersfigur". Så han är knappast aktuell längre.
Citera
2016-11-23, 23:06
Medlem
Oj vad Sigrid sågade Anders med "en fadersfigur" och "en gossebjörn", tror det är kört för hans del, borde bli Rickard där eller kommer hon kanske att gå efter bonden Lill Erik??

Nu kom det ju fram tydligt i alla fall att Jennifer hört Lill Erik och Sigrid pöka runt rejält när hon låg i grannrummet på slottet. Så ingen tvekan om vad som hände där.

Jennifer verkar annars mest som sagt få hjärnspöken och får inte tillräcklig bekräftelse av David och verkar fysiskt mera dras mot Charlie men vi får se. Förresten så hade Charlie lite väl taskiga kommentarer om Brandon som att han fick ont i magen av honom i förra programmet...

Per har redan valt Carola, rätt så uppenbart faktiskt. Förstår inte vad de andra gummorna gormar om, det borde vara klart för även dem.

Lill Erik verkar ha fastnat för Linnea som nog är den sötaste tjejen av tjejerna som är kvar.
Citera
2016-11-23, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Sigrid och Erik skulle aldrig fått lov att medverka i programmet. Tänk om Sigrid dumpar alla på gården och vill ha Erik istället? Kanske det som Linda menar med att det hela får "konsekvenser".

Sigrid säger i vinjetten inför nästa avsnitt att hon inte tänder på någon av dom på hennes gård. Linda svarar:

"Ja, men då har vi ett jätteproblem här".

Hon vill bara ha PR och synas i rutan, det har jag känt hela tiden. Några konsekvenser har ju inte kommit än, eller i kvällens avsnitt, så då måste det väl vara detta Linda pratar om? Sigrid sa ju att hon inte upplevt större passion sedan 90-talet. Annars kan man undra vilka konsekvenser Linda menar?!?

Citera
2016-11-23, 23:19
Medlem
Citat:
Fan vad töntigt att dra lott om vem som ska få dela dubbelsäng med Erik. Vem tror han att han är?

Jennifer blir bara mer och mer manisk...

Kan inte förstå egentligen varför Erik måste berätta att han knullat Sigrid på Sundbyholm, detta var ju innan han dejtade sina brevskrivare.

Sigrid fortsätter tjata om fysisk attraktion och beröring, men vill inte ha någon av dom...

Jennifer är ju en katastrof.

Sigrid är ju bara dryg...tycker hon behandlade Anders riktigt illa när han öppnade sitt hjärta. Snälla Anders, var INTE förälskad i den apan...hon är inte värd dig!!
Citera
2016-11-23, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag tror det kommer sluta såhär

Sigrid - Bertil
Per - Carola
Jennifer - Charlie
Erik - Linnea eller My.
Lina får åka hem i nästa avsnitt.

Spara gärna mitt inlägg så kommer ni se att jag har rätt

Ja att Farmen-Lina inte är nåt som tilltalar Erik är ju ganska uppenbart....
Citera
2016-11-23, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Jennifer, hur tänker du egentligen?
Först så väljer du endast ut 5 killar på gruppdejt för att du inte vill ge nån falska förhoppningar. Sen säger du till osäkre David att du vill att han tar för sig mer och att han ska släppa på sin mur, för att sedan avslöja det vi alla visste från början - att du är kär i Charlie

Hon är så full av motsägelser i sitt beteende Jennifer, hon är i strid med sig själv hela tiden och inte ärlig mot sig själv eller andra. Först säger hon till David att hon vill han ska visa mer och får honom att erkänna att han har en mur som hon vill att han ska släppa på. En mening senare friendzonar hon honom totalt(fast David verkar inte fattat det ) genom att säga "du är nog den finaste killen här". Och sen i mötet med Charlie erkänner hon att hon är kär i honom

Oerhört förvirrat beteende och jag skulle råda dig hitta en vettig hjärnskrynklare Jennifer

Eller kan du kanske förklara ditt beteende här i tråden rentav?

Jennifer kanske skulle göra Per sällskap till en hjärnskrynklare....han han ju redan sagt att han behöver det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in