2016-12-09, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Kanske har de lärt sig något till nästa år. För detta måste vara den sämsta säsongen någonsin.

Man får hålla tummarna och hoppas. Detta ÄR utan tvekan de sämsta säsong de någonsin levererat.
Citera
2016-12-09, 12:16
Medlem
Citat:
Jag tror att Carola trivs bättre i stan än ute på landet. Kan tänka mig att det är väldigt stort steg för henne om hon skulle flytta in hos Per. En kontrast till hennes tidigare liv. Känns som Per har varit väldigt obekväm med tv-kamerorna och hela upplägget med att dejta flera samtidigt. Därför tror jag inte det kommer funka.

Ja och enligt uppgift så är hon ju skriven i Huddinge så verkar ju inte som hon bor hos Per. Och man får ju inte en så klar bild av Carola, skulle velat höra lite mer om vem hon är, vad hon vill med Per, hur hon innerst inne känner, men kanske man får ur henne nåt under resan. Annette och i synnerhet Annelie visste man ju mer om.
Citera
2016-12-09, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja och enligt uppgift så är hon ju skriven i Huddinge så verkar ju inte som hon bor hos Per. Och man får ju inte en så klar bild av Carola, skulle velat höra lite mer om vem hon är, vad hon vill med Per, hur hon innerst inne känner, men kanske man får ur henne nåt under resan. Annette och i synnerhet Annelie visste man ju mer om.

Carola framstår som rätt tråkig och det känns inte som hon passar på en gård. Per gick nog bara på det yttre, precis som Jennifer. Attraktion är ju också viktigt men det kan aldrig bli viktigare än personligheten. Att träffa någon som är snygg men inte har något djup är inte så intressant i längden.
Citera
2016-12-09, 12:45
Medlem
Citat:
Jo tror jag med, hon var väl sedan länge förälskad i Charlies yttre.

Tror du att Charlie kommer dyka upp i fler tv-sammanhang framöver?
Citera
2016-12-09, 12:50
Medlem
Citat:
Carola framstår som rätt tråkig och det känns inte som hon passar på en gård. Per gick nog bara på det yttre, precis som Jennifer. Attraktion är ju också viktigt men det kan aldrig bli viktigare än personligheten. Att träffa någon som är snygg men inte har något djup är inte så intressant i längden.

Nej risken är väl att Per gjorde så som du sa, men då ökar ju även risken för att han blir singel igen. Nej helt sant, attraktionen kan aldrig bli viktigare än personligheten. Vet av egen erfarenhet och andra i min bekantskapskrets att har man en partner som är snygg men djupet inte finns så är det ganska dödsdömt. Det måste finnas ett djup tycker jag för att locka personen att stanna och vilja utvecklas vidare tillsammans med den andra.
Citera
2016-12-09, 12:53
Medlem
Citat:
Tror du att Charlie kommer dyka upp i fler tv-sammanhang framöver?

Ja jag har en svag känsla av det . Han lär säkert dyka upp i flera dokusåpor, skulle ju inte bli förvånad ifall han dök upp i Bachelorette, eller liknande. Eller så är han så fräck så han gör en "Annelie" och söker på nytt till BSF om ett par år.

Eller vad tror du`??
Citera
2016-12-09, 12:58
Medlem
Citat:
Ja jag har en svag känsla av det . Han lär säkert dyka upp i flera dokusåpor, skulle ju inte bli förvånad ifall han dök upp i Bachelorette, eller liknande. Eller så är han så fräck så han gör en "Annelie" och söker på nytt till BSF om ett par år.

Eller vad tror du`??

Kan nog bli vilket program som helst Farmen kanske? Skulle inte förvåna mig om han dyker upp i BSF igen om några år Det skulle i så fall bekräfta att han inte är ute efter något seriöst utan bara vill få chansen att dejta i tv och prova något nytt.
Citera
2016-12-09, 14:49
Medlem
udons avatar
Då har man senaste avsnittet.

Bad boys hit och bad boys dit. Jennifer gjorde nog seriens hittills sunkigaste val. Charlie utstrålade oseriositet redan från dag ett. Min tjej ogillar programmet men jag visade David och Charlie för henne och den första kommentaren var "Charlie ser gay ut, och han låter gay när han pratar. David ser mer ut som en riktig man och ingen bebis". Så smaken är nog olika

Jennifer måtte väl ha fattat att Charlie bara var med för tv-tid och inget annat, annars är hon ju rätt blåst. Han verkar ju totalt ointresserad av Jennifer. Trams.

Jag tycker David verkar sjysst, harmonisk och någon som man vill hänga med. Lite tystlåten kanske, men det passar väl skitbra ihop med Jennifer som inte verkar kunna hålla käften en sekund . Det gjorde fan ont i hjärtat att se honom gråta där. Fy skäms Jennifer.

....och tråk-Erik väljer en tjej som har uppenbara psykiska problem. Erik har väl fått hybris nu efter knulläventyren på slottet så han väljer klart tjejen som avgudar honom. Kanske kan hålla, men hon är ju helt klart från vettet.
Citera
2016-12-09, 15:30
Bannlyst
Intressant att Expressen skriver idag i samband med Sigrids reumatism att hon är tittarnas och männens favorit.

Vilken värld lever dom i???
Citera
2016-12-09, 20:15
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Det är extremt många personangrepp i tråden. Åsikter där man analyserar deltagarnas mest negativa sidor, helt utan att tänka
Det säger egentligen bara en hel del om dem som skriver, för varför skall man sätta sig in i den allt annat än normala situation de utsätts för. Helt garanterat har dom dessutom en som står brevid och dirigerar om när de skall hålla om varandra, pussas eller diskutera bestämda ämnen
Ni som antar att en del bara lockas av att få vara med i TV går antagligen själv med våta drömmar om det. Dom minuterna, eller även om det är en hel säsong, är snart glömda för övriga Sverige, för helt ärligt hur många kommer ihåg de deltagare som inte blev kvar på gårdarna i tidigare säsonger?

Det var inte många rätt i detta inlägg..
Citera
2016-12-09, 23:09
Medlem
Citat:
Kan nog bli vilket program som helst Farmen kanske? Skulle inte förvåna mig om han dyker upp i BSF igen om några år Det skulle i så fall bekräfta att han inte är ute efter något seriöst utan bara vill få chansen att dejta i tv och prova något nytt.

Tror också att Charlie skulle kunna ställa upp i vilket skitprogram som helst. Han är ju mediakåt och vill synas så mycket det bara går. Blir intressant att se hur Jennifer reagerar när hon inser att Charlie fört henne bakom ljuset och drar?!

Nej jag tror han söker till BSF igen när det kommer en säsong med en ny ensamstående mamma som är ett antal år äldre än han och som suktar efter en yngre bildskön man som han . Tycker till viss del att han redan bevisat att han inte är ute efter nåt seriöst .
Citera
2016-12-09, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Intressant att Expressen skriver idag i samband med Sigrids reumatism att hon är tittarnas och männens favorit.

Vilken värld lever dom i???

Jaha vad har hennes reumatism för koppling till att hon är männens favorit?! Eller det kanske inte fanns ett samband?!

Eller hur, om män tycker att Sigrid är deras favorit kan man verkligen undra vilken värld dem lever i....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in