2016-11-21, 22:53
Medlem
Painted-Birds avatar
Hej! Har googlat men hittar inget. Undrar ifall man kan "customizera" Alex Hunter på The Journey, alltså fattar att man inte kan ändra fejset, men kan man t.ex. ändra frisyr, dojor och sånt?
Citera
2016-11-22, 06:14
Medlem
scontris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Testat det.
Läser runt lite på Twitter fler det hänt för efter senaste uppdateringen. Vi som drabbats är 360 och PS3-spelare.

De kanske jävlas och vill att vi köper nya konsoler och spel.
Sjukt frustrerande när man har en save man kört länge på, suget försvinner om detta inte går att lösa.

Jag ringde EA Sports och frågade vad det var frågan om, men han jag snackade med var helt oförstående. Han skulle iaf skicka ärendet vidare. Läste sedan fler som hade samma problem, om man går in och raderar uppdateringen (1.04) ska det fungera igen tydligen.
Citera
2016-11-22, 16:10
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scontri
Jag ringde EA Sports och frågade vad det var frågan om, men han jag snackade med var helt oförstående. Han skulle iaf skicka ärendet vidare. Läste sedan fler som hade samma problem, om man går in och raderar uppdateringen (1.04) ska det fungera igen tydligen.

Vart går man in och raderar den? Har du testat?
EA måste banne mig lösa detta.

Edit: Tryckte på "Hämta laguppställningar" nu när jag kollar lags trupper så stämmer det men min karriär-save är fortsatt fel.
Senast redigerad av __Alez__ 2016-11-22 kl. 16:17.
Citera
2016-11-22, 22:15
Medlem
scontris avatar
Citat:
Vart går man in och raderar den? Har du testat?
EA måste banne mig lösa detta.

Edit: Tryckte på "Hämta laguppställningar" nu när jag kollar lags trupper så stämmer det men min karriär-save är fortsatt fel.

https://twitter.com/easportsfifa/status/800797986074697728

Jag hittar den dock inte, vet inte om det beror på att jag laddade hem spelet eller något. Men det borde ju komma en uppdatering snart.
Citera
2016-11-22, 23:07
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Drog igång spelet och får fram att en uppdatering finns tillgänglig. Laddar ner och går sedan in på min karriär, där ser jag att det är fel namn på alla spelare.

Alla spelare i hela spelet har fått hitte-på-namn.

Vad gör jag för att åtgärda detta?

Hände mig med (PS3). Verkar inte gå att lösa. Går jag in på min karriär heter alla spelare helt fel namn. Sjukt irriterande.

Tänkte därför dra igång och spela online istället, och det är ju ännu mer katastrof! Testat tre matcher. I två av matcherna är samtliga mina spelare osynliga. Motståndarens spelare syns dock. I den tredje matchen såg jag till min glädje att mina spelare syntes på planen, men då var bollen osynlig istället! Vad är det här för jävla skitspel?
Citera
2016-11-23, 21:46
Medlem
Hur fan försvarar man sig när ett bra lag kontrar mot en? Jag tycker man är fucked hur man än gör. Ska man försöka gå på och tackla så kan dom göra bort en jättelätt.

Alternativet är då att bara backa hem och hoppas att motståndaren gör ett misstag/bryta i absolut sista sekund.

Något annat jag stör mig på är hur lätt spelarna rör sig i sidled, ser ut som dom åker skridskor över planen.
Citera
2016-11-24, 01:06
Avslutad
Frågar igen men hur får man "PLAYER RUN MODIFIER" att fungera? Varje gång jag trycker på knappen så stannar han upp och gör en kroppsfint. Är det någon hemlig kombination man måste göra för att det ska funka?
Citera
2016-11-24, 01:44
Medlem
Brainmydamages avatar
Haha jävlar vad jag suger nu efter spel av bf1 sen det kom ut. Inte direkt saknat laggiga matcher men daaaamn vad jag måste jobba för att hitta tillbaka till mitt spel
Citera
2016-11-24, 22:25
Medlem
Ovcharkas avatar
Har köpt prylar etc ur "katalogen". Låst upp saker o.s.v.

Går det göra så att man kan köpa dom igen?
Citera
2016-11-24, 22:28
Bannlyst
Väljer fortfarande alla Barcelona när man kör online?
Citera
2016-11-24, 22:43
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Har köpt prylar etc ur "katalogen". Låst upp saker o.s.v.

Går det göra så att man kan köpa dom igen?

De låses automatiskt i karriär läge.
Citera
2016-11-24, 23:01
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDeppig
Väljer fortfarande alla Barcelona när man kör online?
Mestadels Real Madrid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in