2017-03-31, 13:59
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hwal
Köpte spelet på release men inte öppnat plasten förrän i förrgårs. Givetvis är det samla gamla skit man irriterar sig på. Jag gillar att skapa mina egna ligor osv och aldrig köra säsongsläge. Vilket betyder att mitt lag i den ligan jag kör med nu har 18 matcher per säsong. Det är en match i veckan, men ändå så är de svintrötta inför varje match? Så sjukt jävla löjligt, varför kan man inte stänga av skiten för? Det förstör verkligen hela upplevelsen då jag måste byta backar i halvtid för att de dör av utmattning efter 1,5 match på 2 (!!!) veckor.

Har de aldrig spelat fotboll själva? Det undrar man och varför försöker de vara någon slags dålig simulator när det enda man vill göra är att spela matcher med lagets bästa spelare i ett icke-säsongsläge. Förstår verkligen inte vad de tänker med. Dessutom så är ju trupperna alldeles för små så man kan ju inte rotera särskilt mycket heller.

Bra att japanska ligan har kommit annars men ändå så lider Fifa av för lite ligor. Borde ju ha med varenda liga som i vart fall får kvala till CL.

Tyvärr blir det inte många ändringar i FIFA18 heller. De har nog kört fast och satsat mest på Frostbite 5 grafiken och skiter totalt i spelkänslan.
Citera
2017-04-03, 22:08
Medlem
Skyr spelet som pesten men likförbannat kan jag inte sluta spela. Som vanligt. Varför är spelet så äckligt jävla osmidigt på att byta gubbe? Finns fan inget värre än när man byter till någon man inte räknat med och vips, man har öppnat autobahn för motståndaren. Eller när man ska byta till mittfältaren som ligger jämsides med motståndarens anfallare, då jävlar ska CP-datorn skoja till det och skifta till en helt jävla irrelevant gubbe som redan köpt korv.
Domaren ska vi inte ens tala om. Står som en jävla horunge till betongvägg och blockerar för glatta livet.

Sist men inte minst. Till alla er horungar som maskar med 30 minuter(in game) kvar. Hoppas ni och era familjer dör en plågsam död.
Citera
2017-06-01, 00:44
Medlem
OlegZigvardauskass avatar
Kan man ta bort så man kan värva spelare som bytt lag sommaren spelet börjar?
Citera
2017-06-02, 20:50
Medlem
hammarby startar en proffsklubb för fifa. alla är välkomna

http://www.hammarbyfotboll.se/aktuellt/nyheter/hammarby-fotboll-startar-e-sportlag/

http://hammarby.attendance2.com/tryouthammarby
Citera
2017-06-05, 19:27
Medlem
Hirvis avatar
Försöker byta in så mitt lag ska spela i europa league, men det har laddat i typ 10 minuter nu, är det normalt?
Citera
2017-07-14, 00:32
Medlem
Vallasands avatar
Verkar inte vara några som kör damer i seasons va? Teestar att köa som svenskorna ibland men hittar aldrig nån. Lite tråkigt faktiskt!
Citera
2017-07-18, 20:42
Bannlyst
Alltså, jag har skapat en spelare och efter att ha spelat i mitt lag i flera säsonger blev han så svindyr att laget inte hade råd att förnya kontraktet. Så han lämnade klubben och nu vägrar han ha kontakt med mig då jag försöker köpa tillbaka honom.

Finns det nån cheat eller liknande som gör att han kommer till sans igen? Spelar enbart offline
Citera
2017-07-21, 04:31
Medlem
Concubines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vallasand
Verkar inte vara några som kör damer i seasons va? Teestar att köa som svenskorna ibland men hittar aldrig nån. Lite tråkigt faktiskt!

Ja! Blivit mer sugen på det nu också när dam-EM är igång. Men snart är det ju dags för nästa FIFA och då lär man väl hitta motståndare lätt de första månaderna i alla fall.
Citera
2017-08-18, 16:01
Medlem
Hej.

Jag och några polare brukar lira turnering på FIFA 17 online mot varandra i vanliga träningsmatcher.

Men en sak vi stör oss på är när det blir lika så verkar man inte kunna ta det till förlängning och straffar?

Går det inte att spela förlängning när man spelar online? Eller är det någon inställning man måste knappa in?
Citera
2017-08-18, 16:22
Medlem
Spritas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keke86
Hej.

Jag och några polare brukar lira turnering på FIFA 17 online mot varandra i vanliga träningsmatcher.

Men en sak vi stör oss på är när det blir lika så verkar man inte kunna ta det till förlängning och straffar?

Går det inte att spela förlängning när man spelar online? Eller är det någon inställning man måste knappa in?
Det går inte att ställa in så det blir förlängning, ganska störande faktiskt. Minns iallafall att FIFA 12 hade funktionen. EA tar medvetet bort och lägger tillbaka funktionerna något år efter för att komma med något "nytt". EA lägger allt fokus på UT. Bara 12 åringar som gillar den skiten.
Citera
2017-08-18, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprita
Det går inte att ställa in så det blir förlängning, ganska störande faktiskt. Minns iallafall att FIFA 12 hade funktionen. EA tar medvetet bort och lägger tillbaka funktionerna något år efter för att komma med något "nytt". EA lägger allt fokus på UT. Bara 12 åringar som gillar den skiten.

Tack för svaret!
Typiskt. Jo, är riktigt störande. Då vi inte alltid kan samlas hemma hos någon och spela "vanliga" klassiska matcher så får det bli onlinespelande med varann istället.
Men så tråkigt när vi kommer fram till finalen och så blir det lika..

Men men, får hålla tummarna att det går att ställa in på fifa 18.
Citera
2017-09-07, 08:04
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
En fråga till alla som brukar köra offline, och då främst tränarkarriär.

När ni anställer en talangscout för att skicka ut i världen att leta ungdomsspelare, har ni då märkt om ni kan hitta blivande superstjänor även om ni anställer en scout med låga betyg?
Jag menar då om han endast har 1 stjärna i Erfarenhet och 1 stjärna i Omdöme?

Jag inser såklart att det är enklare att hitta framtida superstjärnor om man kan anställa någon scout med 5 stjärnor i både erfarenhet och omdöme, men min undran är alltså om det är extremt mycket svårare att hitta dessa guldkorn om man anställer en av de billigaste scouterna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in