2016-11-23, 17:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Fel. Jag tror på det. EN överväldigande majoritet av alla kvinnor i världen tror på detta, vad gäller män är jag däremot mer osäker men jag hoppas innerligt att en majoritet av världens alla män INTE kan tänka sig ha sex med någon som han fattar inte vill.

men du kanske ahde velat leva i en värld där kvinnor börjar tänka som du gör, kring din son ex?
OM din son i en framtid hamnar på obestånd, så kommer alla kvinnor i hans närhet se honom som något de kan köpa för att gnida fittan mot för x kr i timmen.
Din sons liv kommer bestå av att tillfredställa 20 tanter per dag och hela hans "värde" ligger enbart i hans tungteknik….
Hedervärt av dessa kvinnor eller hur?

1) Ja exakt män borde sätta sig in i kvinnors situation,

"Hur skulle jag känna om 10 MILFar betalade mig 2000 kronor i timmen för att suga min kuk och rida mig? Skulle jag vara okay med det eller skulle jag känna mig utnyttjad?"

2) Ja om hans son blev gigolo skulle det vara extremt dåligt.
Citera
2016-11-23, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Så länge man håller sig i form är det inga problem. Man kan lätt vara attraktiv fram till 50.

2) Det är en rolig hobby man behöver inte leva av det.

Lol, det är vad du tror. Visst kan man hålla sig fräsch, men aldrig så fräsch att män skulle vara villiga att betala.

Det är väl runt 40 som du istället får börja betala för skönhetsoperationer så män ens ska kunna se dig.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-11-23 kl. 17:34.
Citera
2016-11-23, 17:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
hade det känts lika hedervärt om kvinnor haft mäns synsätt på sex? något som du tycker världen ska satsa på? En prostitutionsmarknad med kanske 80% män/ pojkar istället för som idag kvinnor?

Lika "kul" tanke?

Och återigen vi diskuterar inte de prostituerade vi diskuterar sexköparnas "hedervärdhet".

1) Ja hade män klagat på om kvinnor köpte sex av män?

2) Om "Niklas 18 år" hade kunnat välja att bli mans-hora istället för bil-mekaniker vad skulle han ha valt?

3) Så varför skulle "Nina 18 år" vilja bli sjuksköterska istället för att sälja sex?

Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Lol, det är vad du tror. Visst kan man hålla sig fräsch, men aldrig så fräsch att män skulle vara villiga att betala.

Det är väl runt 40 som du istället får börja betala för skönhetsoperationer så män ens ska kunna se dig.

1) Gå och titta på tjejerna på FKK.

2) Lol in your dreams.
Citera
2016-11-23, 18:35
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Och vad är problemet med att värdera sex som något som kräver ömsesidighet annars förlorar det sitt värde?
Grejen är ju den att du kan inte tala om för en annan människa hur den skall känna om du inte förstått det. Du kan liksom inte gå fram till en valfri slumpmässigt vald person och säga till den att den skall älska dig. Lika lite som du kan tala om för någon att snabb kravlös sex även om det betalas för det är så jävla fel.

Är det så svårt för dig att förstå?

Sexualitet och folks sexuella preferenser sitter jävligt djupt inpräntade.
Lika lite som jag tror för en sekund på att förböner, terapi eller vilken annan form av modifierande behandling för att ändra en sexuell preferens eller läggning fungerar så kommer resonemang om att det är moraliskt fel att köpa sex lyckas med det.

Med lagar och stark social kontroll som i små städer där religiösa samfund kan se till att t.ex ingen homosexuell lever ut sin läggning så kan du lyckas tvinga folk att till viss del undertrycka sina böjelser, men det kommer inte i längden att funka.

För pudelns kärna är att du ser detta ske som något fullt accepterat i många länder i normal social kontext som i arrangerade äktenskap, äldre framgångsrika/kända män och kvinnor gifter sig/har förhållande med betydligt yngre partners i vissa fall kunde de ju vara deras barnbarn. Inbilla mig inget annat än att detta är en form av socialt accepterad prostitution.

Så vari ligger problemet för dig i när relationen blir lite kortare i tidsrymd?
Är det mer förkastligt när den varar några timmar och kvinnan/mannen går därifrån med lite pengar än när t.ex Anna Nicole Smiths gubbe gick hädan efter något år och hon fick vad jag förstod i princip inget?

Det är ju bara en moralisk subjektiv åsikt som du hyser och saknar faktiskt relevans som något annat än just det. Bra vi vet nu att du tycker så, sedan då?
Finns säkert någon som är homosexuell eller bi som läser denna tråden dom tycker om att ha sex med folk av samma kön och ser inget fel i det, relevans?

Folk stod för inte så länge sedan och vissa gör det även idag och hävdar detta är moraliskt fel. Öppnar du upp en diskussion på moraliska grunder så kan du inte hävda att folk som inte accepterar andra sexuella preferenser av moraliska skäl inte skall få agera utifrån detta. Då måste du acceptera att t.ex café klubbägare ska få gå fram till homosexuella och be dem sluta att kramas/pussas eller avlägsna sig från lokalen. Tala utifrån moralargument funkar inget vidare.

Ända sättet att komma ifrån avarterna är att sätta in folk som sysslar med sextrafficking och hallickverksamhet på typ livstids fängelse och kasta bort nyckeln för gått. Då slipper du i princip allt tvång inom området och rekryteringen blir minimal. Men att hindra eller undertrycka folks önskan om snabb kravlöst sex det kommer du aldrig att lyckas stävja och vissa använder tydligen olika appar för att hitta en partner för en snabbis, andra bara betalar och vissa prövar finna en lika desperat på krogen det är egentligen bara nyansskillnader och personliga preferenser om ingen har tvingats till att sälja sex och har åldern inne.

Så nej din retorik funkar inte, gå på de som tvingar in folk i denna verksamhet och sätt stenhårda straff för dem men det kommer alltid finnas folk som väljer att använda sitt utseende för att skaffa sig materiella förmåner genom relationer eller genom att sälja sex direkt för pengar eller genom krogbesök och dyra presenter och de kommer du aldrig åt lika lite de som väljer att nyttja detta.

Så ladda om bössan och sikta in dig på de som säljer minderåriga och tvingar kvinnor in i denna verksamhet med hjälp av utpressning och hot om misshandel påtvingat drogmissbruk mm, tror inte mången procent skulle opponera sig mot en sådan retorik. För det du argumenterar om nu går bara inte retoriskt ihop ens för mig som inte skulle komma på tanken ens att betala en krona för sex.
Citera
2016-11-23, 19:17
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME

Väldigt bra uttryckt. Jag har också försökt få fram att moraliserande aldrig kommer fungera, inte ens i de mest auktoritära religiösa samhällena. Dessutom, är det en sådan värld vi vill leva i?
Nu finns det ju många som är övertygade om att den egna moralen är den mest överlägsna, och därför kan dessa inte nås med dina argument. Vare sig det gäller religiösa tokstollar eller ideologiska fundamentalister.

Legalisera prostitution, beskatta den och använd skattemedlen för att sakföra och bestraffa de som ägnar sig åt människohandel och slaveri. Även skapa trygga miljöer för sexsäljarna. Jag har själv råkat ut för moraliserande, tävlade i thaiboxning i mina yngre år och det var inte ovanligt att man fick höra hur förkastligt det var med våldssporter.
- Det är frivilligt
- Hur kan man frivilligt utsätta sig för något sådant?
- Jag tycker det är kul.
- Tycker du det är roligt att slå folk på käften?
- Ja.
- Du är sjuk i huvudet. Dessutom bör det förbjudas med tanke på alla skador. Jag har inte lust att lägga skattemedel på dårar som dig.
- Jaha, då bör vi väl även förbjuda ridsport, ishockey, alla alpin sport men sist och inte minst förbjuda människor att i sällskap inmundiga alkohol eftersom det i sådana sammanhang sker betydligt fler skador.

Till sist kokar allt ner i att vissa har otroligt svårt för att acceptera att andra människor lever efter andra principer och moralvärderingar än de själva. Live and let live är för mig ett betydligt angenämare motto än moralpredikningar
Citera
2016-11-23, 19:21
Medlem
Citat:
Grejen är ju den att du kan inte tala om för en annan människa hur den skall känna om du inte förstått det. Du kan liksom inte gå fram till en valfri slumpmässigt vald person och säga till den att den skall älska dig. Lika lite som du kan tala om för någon att snabb kravlös sex även om det betalas för det är så jävla fel.

Lika lite som jag tror för en sekund på att förböner, terapi eller vilken annan form av modifierande behandling för att ändra en sexuell preferens eller läggning fungerar så kommer resonemang om att det är moraliskt fel att köpa sex lyckas med det.

Med lagar och stark social kontroll som i små städer där religiösa samfund kan se till att t.ex ingen homosexuell lever ut sin läggning så kan du lyckas tvinga folk att till viss del undertrycka sina böjelser, men det kommer inte i längden att funka.

För pudelns kärna är att du ser detta ske som något fullt accepterat i många länder i normal social kontext som i arrangerade äktenskap, äldre framgångsrika/kända män och kvinnor gifter sig/har förhållande med betydligt yngre partners i vissa fall kunde de ju vara deras barnbarn. Inbilla mig inget annat än att detta är en form av socialt accepterad prostitution.

Är det mer förkastligt när den varar några timmar och kvinnan/mannen går därifrån med lite pengar än när t.ex Anna Nicole Smiths gubbe gick hädan efter något år och hon fick vad jag förstod i princip inget?

Det är ju bara en moralisk subjektiv åsikt som du hyser och saknar faktiskt relevans som något annat än just det. Bra vi vet nu att du tycker så, sedan då?
Finns säkert någon som är homosexuell eller bi som läser denna tråden dom tycker om att ha sex med folk av samma kön och ser inget fel i det, relevans?

Folk stod för inte så länge sedan och vissa gör det även idag och hävdar detta är moraliskt fel. Öppnar du upp en diskussion på moraliska grunder så kan du inte hävda att folk som inte accepterar andra sexuella preferenser av moraliska skäl inte skall få agera utifrån detta. Då måste du acceptera att t.ex café klubbägare ska få gå fram till homosexuella och be dem sluta att kramas/pussas eller avlägsna sig från lokalen. Tala utifrån moralargument funkar inget vidare.

Ända sättet att komma ifrån avarterna är att sätta in folk som sysslar med sextrafficking och hallickverksamhet på typ livstids fängelse och kasta bort nyckeln för gått. Då slipper du i princip allt tvång inom området och rekryteringen blir minimal. Men att hindra eller undertrycka folks önskan om snabb kravlöst sex det kommer du aldrig att lyckas stävja och vissa använder tydligen olika appar för att hitta en partner för en snabbis, andra bara betalar och vissa prövar finna en lika desperat på krogen det är egentligen bara nyansskillnader och personliga preferenser om ingen har tvingats till att sälja sex och har åldern inne.

Så nej din retorik funkar inte, gå på de som tvingar in folk i denna verksamhet och sätt stenhårda straff för dem men det kommer alltid finnas folk som väljer att använda sitt utseende för att skaffa sig materiella förmåner genom relationer eller genom att sälja sex direkt för pengar eller genom krogbesök och dyra presenter och de kommer du aldrig åt lika lite de som väljer att nyttja detta.

Så ladda om bössan och sikta in dig på de som säljer minderåriga och tvingar kvinnor in i denna verksamhet med hjälp av utpressning och hot om misshandel påtvingat drogmissbruk mm, tror inte mången procent skulle opponera sig mot en sådan retorik. För det du argumenterar om nu går bara inte retoriskt ihop ens för mig som inte skulle komma på tanken ens att betala en krona för sex.

Det gör man ju genom att förbjuda det. Visst det motverkar ju inte all oetisk handel men mer än vad sexkunder komner göra med sina plånböcker i alla fall..
Citera
2016-11-23, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Väldigt bra uttryckt. Jag har också försökt få fram att moraliserande aldrig kommer fungera, inte ens i de mest auktoritära religiösa samhällena. Dessutom, är det en sådan värld vi vill leva i?
Nu finns det ju många som är övertygade om att den egna moralen är den mest överlägsna, och därför kan dessa inte nås med dina argument. Vare sig det gäller religiösa tokstollar eller ideologiska fundamentalister.

Legalisera prostitution, beskatta den och använd skattemedlen för att sakföra och bestraffa de som ägnar sig åt människohandel och slaveri. Även skapa trygga miljöer för sexsäljarna. Jag har själv råkat ut för moraliserande, tävlade i thaiboxning i mina yngre år och det var inte ovanligt att man fick höra hur förkastligt det var med våldssporter.
- Det är frivilligt
- Jag tycker det är kul.
- Ja.
- Du är sjuk i huvudet. Dessutom bör det förbjudas med tanke på alla skador. Jag har inte lust att lägga skattemedel på dårar som dig.
- Jaha, då bör vi väl även förbjuda ridsport, ishockey, alla alpin sport men sist och inte minst förbjuda människor att i sällskap inmundiga alkohol eftersom det i sådana sammanhang sker betydligt fler skador.

Till sist kokar allt ner i att vissa har otroligt svårt för att acceptera att andra människor lever efter andra principer och moralvärderingar än de själva. Live and let live är för mig ett betydligt angenämare motto än moralpredikningar

Men åh, klart ni kommer att pippa svart då det kommer vara billigare.Annars kommer det liksom vara för dyrt då och all skatt läggs ändå bara på oviktiga grejer.

Då kommer det låta varför ska vi skatta för att skydda horor som ändå valt att hora helt själva.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-11-23 kl. 19:29.
Citera
2016-11-23, 20:00
Medlem
Bystskuggas avatar
Att kriminalisera sexhandel är en bevisat dålig idé. Annars hade ju inte Amnesty tagit ställning emot det. Det enda man kan åstadkomma med kriminalisering är att tappa all form av kontroll på det. Då ger man inte de utsatta kvinnorna några alternativ alls, och det är det allra sämsta.

Det hade varit betydligt bättre för alla inblandade om man bara behöll köpförbud från säljare som tvingas arbeta under oskäliga villkor. Plus att samhället hade kunna rikt sina insatser dit de bäst behövs, istället för att driva rätt meningslös signalpolitik.

Som Donald Trump just bevisat så funkar inte sådan signalpolitik.
Citera
2016-11-23, 20:01
Medlem
Citat:

jag säger inse åt människor vad de ska känna…jag säger åt dem hur de bör bete sig. Och det är jag verkligen inte ensam om att göra eller hur?

Citat:

Sexualitet sitter djupt ja…sexuella preferenser av mer ytlig sort som det vi pratar om nu däremot vette fasen.
Jag tror ex. inte på att män föds med en mer "oempatisk" sexualitet än vad kvinnor föds med, jag tror de lär sig detta mönster att agera utefter som män, efter vilket samhälle de lever i, ett som räknar med kvinnlig sexualitet som en faktor att ta hänsyn till eller ett som nonchalerar kvinnlig sexualitet som en faktor man behöver bry sig om.

Citat:

Fast homosexualitet är en avsevärt djupare liggande preferens än det jag nu pratar om, den är heller inte skadlig för fem öre, vad nu än vissa fortsatt sitter och tror.
De män eller kvinnor som idag har en sexualitet som i princip går ut på att de ska "köra över" en partners sexuella vilja via de olika sätt man nu kan göra detta på…ex. våld, tvång, ge sig på skyddslösa barn, utnyttjande eller som här sexköp är enligt mig att anses som skadliga för samhället i stort.
Vi vill inte ha ett samhälle där ex. barn ska utsättas för vuxnas sexuella klåfingrighet eller hur? Inte heller vill jag ha ett samhälle där vi ska tycka det är ok att man utnyttjar ex. fattiga människor för sexuellt utnyttjande. Det gagnar i stort inte samhället enligt mig. Det som gagnar samhället är om vi skippar allt moraliserande kring sund sexualitet, dvs den där båda är med på noterna och istället lägger detta moraliserande över osund sexualitet dvs all sort där någon part inte är med på noterna.

Citat:

ja det är en sida av en värld som förvandlat kvinnan till handelsvara, helt korrekt Mean.

Citat:
Svårt uttala mig om deras "deal". Hur vet du ex. att de hade sex? han kanske köpte hennes sällskap och den sociala status hon gav honom i form av ung, snyggt sexobjekt?
Inget vi vet eller hur?

och som sagt jag lägger mitt fokus nu på sexköparens sida.
jag har inget problem med att där kan finna människor som faktiskt gillar sexuellt att sälja sig, de är heller inget problem, eller hur? är inte de som driver sextrafficking eller tvingar andra att köpa sig etc.

Citat:

??? vet du vet inte om jag enbart hyser denna "subjektiva" moraliska åsikten att man bör se till att den man ligger med faktiskt vill detta tillbaka och respektera andra människors vilja härvidlag. Finns nog ett litet gäng till i världen som tycker att det låter som en fin-fin idé.
Och vad har homosexualitet med detta att göra?

Citat:

jag fattar inte hur du kan jämföra homosexualitet mellan 2 parter som uppenbarligen båda vill detta själva och sexköp?

Citat:

Funkar inte så länge där finns en efterfrågan i världen efter att köpa sex och normsystem som säger åt män att det är ok sticka kuken i en människa som man vet inte vill detta annat än för pengar.
Det är alltså inte ett skambelagt beteende.
Jag tycker det ska skambeläggas på samma sätt som det är skamligt att våldta eller ge sig på barn.
För i grunden handlar sexhandeln i dag om kanske rent utnyttjande av människor till 80% Och kanske 20% av sexsäljare idag som gör det via en sexuell drift och utan problem. (men min höftning)
Grejen att den som köper sex kan aldrig veta läget för en säljare och så länge man har en osäkerhet här bör man åläggas samhällets skam. Är sexköpare/ sexhandlare som driver prostitutionen i världen INTE sexsäljaren, ändå är det sexsäljaren i världen idag som skambeläggs å det grövsta. Fundera på den. Och så länge det är så varför ska vi acceptera detta? varför? och för vem? Folk kan ju alldeles utmärkt se till ha sex med frivilliga utan betalning…så varför ska kravet att få köpa sex lagligt vara en nödvändighet?

Citat:

Återigen ???

ALLA utnyttjar sitt utseende, sin sexuella utstrålning etc etc för att få partners och sex och de fördelar som detta ger….hallå! så även män. Bilda familj idag handlar i stort om att dela materiella tillgångar/ arbete så man klarar reproducera sig tryggt och säkert och fostra kottar tillsammans.

Och det som tvingar in människor i denna handel är i stort fortsatt de människor som gör valet att köpa andra…. och de människor vid makt som aktivt ser till att kvinnor inte ges möjligheter till självförsörjning och myndighet i världen så de tvingas använda sin livmoder och underliv som betalning för mat och tak över huvudet.
Det är allt vad denna evinnerliga maktkamp mellan män och kvinnor har handlat om….kampen om
rätten och ägandet till livmödrar och sex. Prostitution är bara en del av det. Andra delar är tvångsgifte, icke rätt till utbildning och försörjning etc.

Så ladda om bössan själv och rikta den där det verkligen gör skillnad. Bura in några hallickar här och där gör det inte har vi försökt med i x antal hundra år.
Det som hjälper är makt och försörjningsmöjligheter till kvinnor.
Sexuella rättigheter till kvinnor, dvs även kvinnors efterfrågan kommer in på den sexuella marknaden och styr män på samma sätt som enkom män styrde kvinnor innan.
Ändrad mansnorm för män, dvs att även män i en framtid kan ta lite av de fördelar som kvinnor haft och lägga bort lite av den värsta skiten i manlighetsnormen som faktiskt mest drabbat er själva utöver andra.
Ni bör slippa den stenhårda konkurrensen, öka på ert empatiska och sociala kapital och ge er själva fan lite space att utveckla er på….

Här lite läsvärt material till herr Mean på kvällskvisten.

http://www.popsci.com/research-shows-that-toxic-masculinity-is-harmful-to-mens-mental-health
Senast redigerad av Merapi 2016-11-23 kl. 20:07.
Citera
2016-11-23, 20:18
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Men åh, klart ni kommer att pippa svart då det kommer vara billigare.Annars kommer det liksom vara för dyrt då och all skatt läggs ändå bara på oviktiga grejer.

Då kommer det låta varför ska vi skatta för att skydda horor som ändå valt att hora helt själva.

Det är möjligt att en svart marknad kommer uppstå. Idag är dock hela marknaden svart. Skulle det finnas möjligheter för sexsäljare att organisera sig och dessutom ha någonstans att vända sig i det fall de blivit utsatta för hot eller tvång så bör det rimligen vara att föredra.

Idag finns det ingen som vet hur stor marknaden är, det finns inga som helst resurser att ta reda på det. Och sist men inte minst, det finns inga resurser att ens utreda misstänkta människohandelsbrott.
Men mänskligt lidande är väl ett litet pris att att betala för den högre sak som ni moraliskt högtstående är beredda att betala för era ynkliga fantasier om ett Utopia.
Jävla fascistsvin.

Direkt ifrån polisen får vi veta att de inte har tid eller resurser att ens kartlägga den sexhandel som pågår idag.
http://www.gp.se/nyheter/göteborg/sexhandeln-i-göteborg-har-fått-breda-ut-sig-1.1709587
Citera
2016-11-23, 20:22
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:

- Det är frivilligt
- Jag tycker det är kul.
- Ja.

Tack för det.

Jo man bör nog undvika att försöka tvinga på andra sin moral.
Det brukar inte fungera speciellt bra.
Och samhället bör definitivt avhålla sig från moraliserande lagar då moral är ju inget annat än hur en person uppfattar vad som är ok eller inte. Det blir ju en viss skillnad på vad som ses som rätt och fel beroende på om det är t.ex Stalin eller Jesus som författar moralkoden.

Jag tycker själv prostitution är jävligt underlig både från köpare och säljarens sida men det är mina preferenser det. Och på samma sätt som med mycket annat som jag tycker är underligt eller bara tycker ser ut som ren idioti som bungy jump, fallskärmshoppning, grottforskning, free climbing, hålla giftormar och giftspindlar som husdjur mm, mm, så låter jag helt enkelt bli detta.

Men jag inser att andra tycker olika och lägger inga moraliska aspekter i det. Man ska passa sig för att hamna på moralismens planhalva för väldigt snabbt spelar du med folk som du inte vill ha några beröringspunkter med över huvud taget. Så man får bestämma sig för om folk skall få sköta sig själva och ta ansvar för sitt sätt att leva eller om man tycker att bara för att många just nu tycker att andra skall leva si och så, så ska vi passa på att köra ner vår moral i halsen på de andra och tvinga vår moral på dem.

Finns väl ingen totalitär ideologi eller religion som agerat på något annat sätt och är det så vi vill att samhället skall fungera, en typ av majoritetens diktatur där minoriteters åsikter och rättigheter till sin egen personliga integritet sätts åt sidan pga en moralhysteri?

Jag betackar mig i alla fall och accepterar att folk lever sina liv på ett sätt jag aldrig kommer förstå eller vill ta del av. Men så länge de gör det av egen fri vilja så bryr jag mig inte. Jag väljer att leva mitt stilla familjeliv med tillhörande fredagsmys som kanske formligen skulle tråka ihjäl andra men det är mitt val och på samma sätt jag förväntar mig att andra respekterar mitt val så tror jag nog de vill att jag respekterar deras med och ger fan i att moralisera över det.
Citera
2016-11-23, 20:22
Medlem
Citat:
Det är möjligt att en svart marknad kommer uppstå. Idag är dock hela marknaden svart. Skulle det finnas möjligheter för sexsäljare att organisera sig och dessutom ha någonstans att vända sig i det fall de blivit utsatta för hot eller tvång så bör det rimligen vara att föredra.

Idag finns det ingen som vet hur stor marknaden är, det finns inga som helst resurser att ta reda på det. Och sist men inte minst, det finns inga resurser att ens utreda misstänkta människohandelsbrott.
Men mänskligt lidande är väl ett litet pris att att betala för den högre sak som ni moraliskt högtstående är beredda att betala för era ynkliga fantasier om ett Utopia.
Jävla fascistsvin.

Direkt ifrån polisen får vi veta att de inte har tid eller resurser att ens kartlägga den sexhandel som pågår idag.
http://www.gp.se/nyheter/göteborg/sexhandeln-i-göteborg-har-fått-breda-ut-sig-1.1709587

Då är det väl ingen större skillnad ifall man legaliserar eller inte. Den svarta marknaden skulle ändå finnas kvar liksom torskar som köper sex.

Men det är jag som ska känna skuld för det naturligtvis. Inte det som dinglar mellan mäns ben.

Ville svenska kvinnor sälja sig själva till okända män skulle de ju rösta för att kunna göra det. Men nu vill de inte det. Liksom majoriteten av kvinnor i världen.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-11-23 kl. 20:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in