Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Um, nej? Om kvinnor är lika varandra sexuellt då är jag ganska representativ för average kvinnan.
Nej därför det återstår för dig att bevisa att du är som "alla andra kvinnor".
Citat:
1) Svara på argumentet vad är sannolikheten att jag är den enda kvinnan på 3 miljarder som funkar så här? 0. Så som minst finns det en massa kvinnor som funkar på samma sätt som jag.
2) Varför skulle alla kvinnor inte gilla sex med vem som helst, när som helst, hur som helst? Varför skulle det krävas någon speciell grej för att kvinnor ska gilla sex?
3) Ja ofrivilligt sex är en fetish för alla kvinnor.
1) Fullkomligt ointressant, det är din sak att bevisa att din anekdotiska bevisföring är relevant och det enda du hävdar är att du tycker den är det. Intresseklubben kan ju notera det om de vill, retoriskt är det trams dock. Läser en mängd inlägg per dag där folk tycker det som de hävdar är objektiv sanning men inte i något fall från UFOs med tillhörande analprober över gudar och spöken till att alla judar konspirerar emot mänskligheten blir deras påståenden sanna bara för att de tycker så, inte heller dina påståenden.
2) Ja ett exempel på argumentation skulle ju kunna vara mänsklig divergens i olika frågor, alla gillar ju inte samma mat så varför skulle de uppskatta alla former av sex när du själv hävdar deras preferenser är mindre? Men som sagt du vart just motbevisad av din egen retorik så varför argumenterar du emot? Ska du ändra dig nu när du har själv bevisat att du har fel?
3) Kan så vara men det bevisar som sagt inte att de gillar det IRL.
Citat:
1) Det är ett råd som kvinnor har fått i alla tider. Om du inte tror mig kan du googla själv.
2) Det kräver en källa att kvinnor kan bli mentalt upphetsade genom att tänka på något som är upphetsande? Det är som att kräva en källa på att kvinnor kan bli sexuellt upphetsade överhuvudtaget.
1) Säger fortfarande inget om dess riktighet.
Finns massor som man hävdat som "sant" genom tiderna men varit ren rappakalja.
2) Inte mitt problem att din anekdotiska bevisföring skär ihop.
Då är det väl bättre då att hävda att man inte kan med fog hävda det du gör?
Saknar man bevis för det man hävdar bör man väl avstå att dryfta det som sanning utan lägga till att det är vad man tror, eller hur?