2016-11-22, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Haha vilka lirare. Dock känns det ju inte direkt bättre när man vet att man själv verkligen inte använder sådana bilder men ändå inte får så mycket matchningar.

Förövrigt vet jag inte vad som är sorgligast, killar som inte får matchningar eller killar som använder fotomodells bilder för att få matchningar, eller killar som låtsas vara tjejer för att se hur killarna ser ut. Däremot hade det varit väldigt intressant faktiskt att se hur utbudet av killar ser ut men har ingen lust att ta reda på det genom att låtsas vara något annat. Någon kvinna som kan svara på den frågan? Lite alla möjliga killar? Hur många % av killarna ni ser på Tinder är faktiskt någorlunda attraktiva?

Jag har sett både det lite yngre och äldre utbudet. De killar/män som dykt upp hos dessa tjejer/kvinnor är definitivt inga fotomodeller utan ganska alldagliga killar/män.

Jag blir lite fundersam när jag läser den här tråden, övervärderar alla män på Tinder sitt eget utseende?
Citera
2016-11-22, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Pröva att prata om något intresse som du har då kommer det flyta och man låter oftast lite mer passionerad när man pratar om något man gillar vilket även märks av den som lyssnar. Prata om en resa eller något drömresmål. Prata om livet eller saker och ting som dom flesta kan relatera till, det kan bli allting från allvar till mer humoristiska saker men oavsett vad så framstår du som en lite djupare eller
roligare människa.
Ta det lugnt med snack om politik och religion det kan lätt bli dålig stämning.

Tack för rådet :-)
Jag tror att vi kommer att ha kul!
Citera
2016-11-22, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inbox
Någon över 40 bast som håller på med tinder och kan berätta hur det går ?
Är snart 40, så jag är inte över ännu men det går superfint. Men jag är ju tjej och tydligen så är allt mycket enklare för oss!
Citera
2016-11-22, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Är snart 40, så jag är inte över ännu men det går superfint. Men jag är ju tjej och tydligen så är allt mycket enklare för oss!

Hur har du ställt in åldersspannet?
Citera
2016-11-22, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
För mig som har tinder plus, går det att ändra position till annat land? Alltså att det står att jag befinner mig i new york, fast jag är någon annanstans? Går ju att söka på annan ort men sen vet jag inte om min egen position flyttas likaså.

Har du plus kan du ju dölja din ålder och distansen i din profil. Vill du att det ska stå New York så måste du ladda ner något tillägg för att lura gps:en var du befinner dig i världen.
Men börja med att dölja distansen det funkar ganska bra kan jag säga.
Citera
2016-11-22, 21:53
Medlem
Citat:
Tack för rådet :-)
Jag tror att vi kommer att ha kul!

Tack ska du ha och lycka till nu och ha det så trevligt.
Citera
2016-11-22, 21:56
Medlem
Citat:

Ja ni tjejer har en kulle på 300 meter att bestiga och vi grabbar har ett berg på 6500 meter att bestiga
och det är minst 10 andra som ger järnet mot toppen samtidigt.
Citera
2016-11-22, 22:26
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Hur gör kvinnan för att länka en dålig låt via Spotify? till sin profiltext, detta kom bergis med senaste versionen, en plus funktion?.

Frågan är hur självsäker hon kan vara när hon väljer att göra reklam för just
"Kent - Om du visste vad du ville"...men förmodligen är frågan riktad till oss!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-11-22 kl. 23:03.
Citera
2016-11-22, 23:23
Medlem
JustZlatans avatar
På en del profiler står det "söker swish" och "lägg till mig på swish." Vad menas med det?
Citera
2016-11-22, 23:25
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
På en del profiler står det "söker swish" och "lägg till mig på swish." Vad menas med det?

Att brudenär ute efter dina pengar
Citera
2016-11-22, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan

Måste ju vara någon form av horeri. Vad eller hur vet jag dock inte.
Citera
2016-11-22, 23:27
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Jag har sett både det lite yngre och äldre utbudet. De killar/män som dykt upp hos dessa tjejer/kvinnor är definitivt inga fotomodeller utan ganska alldagliga killar/män.

Jag blir lite fundersam när jag läser den här tråden, övervärderar alla män på Tinder sitt eget utseende?
De flesta män övervärderar sina utseende. Jag har oftare hört alldagliga till fula killar beskriva dem själva som snygga eller att de ser bra ut, än vad jag har hört fina killar kalla dem själva för fula. Även om många killar som faktiskt är attraktiva kan dras med dåligt självförtroende baserat på det faktum att tjejer oftast inte raggar lika omdömeslöst som män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in