Citat:
Ursprungligen postat av
PeterNoster
Jo, gråter gör jag också och jag var inte ens med. Jag menade total kollaps, utbärning på bår och motsvarande.
Är faktiskt oroad av att strypningen förringas, att nu alla de andra enas om att javisst hon levde ju tills " han" med kniven började slakten.
Strypningen var ett rejält mordförsök, som troligtvis kan ha lett till döden, nu kom kniven fram och snabbade på dödsögonblicket.
En flagglina är inget litet mjukt snöre, utan hårt och rätt brett, 1 cm kanske mer.
Så säkert hade trycket från flagglinan ändå skadat så hon kunnat avlida av strypningen likaväl.¨
NU beskrev Benita att hon blev rädd-ja just det ´J med kniven kommer att unisont pekas ut som ensam mördare.
Bra i alla fall att B uppgav att A.L föreslagit kvävning. B backade inte direkt från tidigare förhörsuppgifter men var vag, idag. Mnnet var inte som det borde vara nu när hon inte är påverkad av farliga ...substanser.
Trots att h B har allt i huvudet. B bör ändå skärpa sig och hålla sanningen högt.
Sedan vad gäller vissa skribenter här, klart att flera har någon sorts kontakt med de åtalade, det är en liten ort och alla känner väl någon som känner dessa. Inget konstigt egentligen.