2016-11-20, 22:15
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
2 DCM på COM platser, funkar det verkligen optimalt?

Kolla hans tidigare post längre upp
Citera
2016-11-20, 22:19
Medlem
Gikts avatar
Nu kanske jag är världens trögaste men kommer movemberkorten försvinna från fut efter november??
Citera
2016-11-20, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gikt
Nu kanske jag är världens trögaste men kommer movemberkorten försvinna från fut efter november??

Nej det försvinner inte, det är ett specialkort som kommer att finnas kvar
Citera
2016-11-20, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FDY
Vad kör ni för lag med Balotelli då? Fyller på med italienare eller? 4-1-2-1-2 (2)

https://www.futbin.com/17/squad/395582 kör det med Balo men bytte nyss till det.. körde en ligue 1/serie a hybrid innan..
Citera
2016-11-20, 22:48
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kentiro
Jävlar vilket prisfall ikväll!

Härliga tider!

Frågan är vilken dag botten nås.

Vilka spelare har du noterat ett kraftigt prisfall på? Jag har kikat lite på spelare i 50-150k spannet och visst det har droppat en bit, men knappast något som får mig att vilja investera än så länge. Köpa ett kort för 120k och hoppas det går upp till 140k om en vecka, tack men nej tack.
Citera
2016-11-20, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Vilka spelare har du noterat ett kraftigt prisfall på? Jag har kikat lite på spelare i 50-150k spannet och visst det har droppat en bit, men knappast något som får mig att vilja investera än så länge. Köpa ett kort för 120k och hoppas det går upp till 140k om en vecka, tack men nej tack.

https://www.futbin.com/squad-builder/377699

droppat från 521 k till 477k sen kl 16 idag typ, de är rätt stort fall !
Citera
2016-11-20, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

njae nån mega dropp har det inte kommit... kollar griezmann boateng mfl , droppat en 15-20k men inte värt att investera i.. tror stora prisraset blir på onsdag med nya TOTW
Citera
2016-11-21, 00:07
Medlem
Jag har under förra året börjat intressera mig för trading och håller på med diverse metoder. Men har aldrig riktigt kunnat peka ut dom stora "droppen". Någon som har några tips på när det kan komma i och med black Friday?
Tacksam för alla tips!
Citera
2016-11-21, 00:27
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallinHo
Jag har under förra året börjat intressera mig för trading och håller på med diverse metoder. Men har aldrig riktigt kunnat peka ut dom stora "droppen". Någon som har några tips på när det kan komma i och med black Friday?
Tacksam för alla tips!

Jag tror på onsdag/torsdag. Både icke WL och WL-spelare säljer av sina lag nu och som vi kan se har priserna börjat rasa. På fredag tror jag att priserna kommer gå upp lite pga att folk köper igen inför WL. Andra chansen om den nu kommer blir på nästa måndag (cyber monday). Då blir det lite samma sak som nu. Folk har precis spelat klart WL och säljer spelarna, det kommer komma special packs = mass opening = mer spelare på marknaden = större utbud = lägre priser.

Tror att jag själv kommer slå till på torsdag.
Citera
2016-11-21, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Jag tror på onsdag/torsdag. Både icke WL och WL-spelare säljer av sina lag nu och som vi kan se har priserna börjat rasa. På fredag tror jag att priserna kommer gå upp lite pga att folk köper igen inför WL. Andra chansen om den nu kommer blir på nästa måndag (cyber monday). Då blir det lite samma sak som nu. Folk har precis spelat klart WL och säljer spelarna, det kommer komma special packs = mass opening = mer spelare på marknaden = större utbud = lägre priser.

Tror att jag själv kommer slå till på torsdag.

Tack så jättemycket för tipset! Då har jag något att utgå från. Har 500k nu, men laget jag vill ha kostar en del så alla chanser är värda att ta!
Tack återigen!!!
Citera
2016-11-21, 00:53
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallinHo
Tack så jättemycket för tipset! Då har jag något att utgå från. Har 500k nu, men laget jag vill ha kostar en del så alla chanser är värda att ta!
Tack återigen!!!

Lugnt!

Som sagt, det är vad jag tror. Finns även diskussioner på reddit också på r/fifa, så du kan gå in och läsa vad folk tror där också. De flesta verkar vara överens om att det är onsdag/torsdag och eventuellt cyber monday som gäller.
Citera
2016-11-21, 07:44
Medlem
EnLitenFryss avatar
Kommande helgens MM känns väldigt oviss. Det finns typ bara 1 kandidat som känns helt given, resten är antingen för obskyra, saknar eg rivalitet eller har figurerat för nyligen. Lägg därtill att det är black friday så känns det än mer osäkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in