Citat:
Ursprungligen postat av
Passtb
Inne på samma spår som dig och vad jag sett och hört verkar det vara kvalité rakt igenom. Har du prövat hasch i din? Hur fungerar det?
testat grönt, hasch, hasch olja, shatter, andra saker som ska vapas för bästa resultat, helt ärligt kan inte vara mer nöjd, funkar perfekt till allt jag testat än så länge, man får med en del screens o bla en metallgallet sak som man sätter in när man bara har lite i koppen o de funkar underbart, de låter kanske som en liten sak men att fylla den är nåt jag aldrig varit med om innan, man får med en påfyllnings sak så man helt o hållet slipper spill o att faktiskt röra vid de gröna. Underbart! Kan även nämna att jag switchar en hel del mellan att sitta o chilla bara, spela lite o puffa lite lugnt o ibland vill man bara ta några riktigt djupa bloss efter en lång dag, båda funkar helt underbart o förstår inte hur dem kan kyla ner röken så mycket på ett så kort munstycke (finns o köpa extra munstycke så man kan göra den till en vattenpipa osv :P) för o få en så len o fin rök, kan ju säga ett mitt hostande har minskat med kanske 95% sen jag gick från min bubbler till mighty, bästa vuxen julklappen man kan få, en sprillans ny vape o inviga de nya året med