2016-11-19, 18:20
Medlem
visdomst4nds avatar
Kan någon rekommendera EN som är bäst vid grönt intag? Priset kvittar, vill ha en som man kan fylla bra och som inte går sönder direkt.
Citera
2016-11-19, 18:30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd
Kan någon rekommendera EN som är bäst vid grönt intag? Priset kvittar, vill ha en som man kan fylla bra och som inte går sönder direkt.
Jag rekommenderar som vanligt Arizer Extreme Q. Väldigt trevlig maskin.
Citera
2016-11-20, 01:04
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag rekommenderar som vanligt Arizer Extreme Q. Väldigt trevlig maskin.

Själv har jag en Haze Dual V3 som jag är mycket nöjd med. Börjar dock fundera på att skaffa en stationär - mer än 90% av det jag puffar är hemma ändå. Volcano är väl "the gold standard" för stationära? Så kostar den dubbelt så mycket som denna. Har du någon uppfattning om skillnaden i kvalitet på ångan dem emellan?
Citera
2016-11-20, 01:16
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Själv har jag en Haze Dual V3 som jag är mycket nöjd med. Börjar dock fundera på att skaffa en stationär - mer än 90% av det jag puffar är hemma ändå. Volcano är väl "the gold standard" för stationära? Så kostar den dubbelt så mycket som denna. Har du någon uppfattning om skillnaden i kvalitet på ångan dem emellan?
Grejen med Arizern är ju att den inte bara kör ballonger utan man kan även använda den som en sorts hookah där man bara sitter och suger genom en slang. När det gäller kvaliteten på ångan så handlar det faktiskt mest om att enheten faktiskt ger en temperatur som anges. Arizern har jag till och med förångat hasch med så den har inga problem på den fronten.

Volcanos ballonger har ju fördelen att dom har en ventil som gör att man inte behöver suga i sig hela påsen på en gång utan kan lägga ifrån sig den. Med Arizer så får man sitta och hålla ett finger för så att ångan inte smiter iväg. Det kan bli lite jobbigt att suga i sig en hel påse på en gång. Men som sagt så har ju Arizern även en slang och man kan även få den inbyggda fläkten att pressa ner ångan i sina lungor.
Citera
2016-11-20, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd

för en allt i allo vape som är super på alla plan så rekommenderar jag Mighty men vill du ha max effekt o vill bara få ut så mycket av ditt gröna som möjligt o bli riktigt hög varje gång så rekommenderar jag Magic-Flight Launch Box. Launch box kan gå isönder om man tappar den lite för många ggr men Mighty kan nog knappt gå sönder, otroligt bra byggd med väldigt hög kvalité. De är portabla vapes, vill du ha en stationär så finns ingen bättre än The volcano
Senast redigerad av Senroo 2016-11-20 kl. 22:31.
Citera
2016-11-20, 22:33
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senroo
för en allt i allo vape som är super på alla plan så rekommenderar jag Mighty men vill du ha max effekt o vill bara få ut så mycket av ditt gröna som möjligt o bli riktigt hög varje gång så rekommenderar jag Magic-Flight Launch Box. Launch box kan gå isönder om man tappar den lite för många ggr men Mighty kan nog knappt gå sönder, otroligt bra byggd med väldigt hög kvalité. De är portabla vapes, vill du ha en stationär så finns ingen bättre än The volcano
Fast. Om man inte vill ha en ballongvaporizer så är ju Volcano värdelös.
Citera
2016-11-20, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Fast. Om man inte vill ha en ballongvaporizer så är ju Volcano värdelös.

helt rätt, borde nämnt de, om man inte vill ha de så vet jag ingen annan bra stationär.
Citera
2016-11-20, 22:47
Medlem
Citat:
Gissar att den nämnts många gånger här men vill nämna den igen, vaporizern Mighty, köpte min på smoketower.com, kan verkligen inte vara mer nöjd med den, allt ifrån batteri tiden, till hur lätt den är att fylla/rensa, smaken, effekten, allt är bara helt perfekt, i en tidigare version så tyckte folk de va jobbigt att den bara stängdes av efter en min av inaktivitet så man va tvungen o starta om konstant, men de har dem fixat nu, den vibrerar några gånger innan så man lätt märker när den stängs av, den är dyr men verkligen värt varje krona.
Inne på samma spår som dig och vad jag sett och hört verkar det vara kvalité rakt igenom. Har du prövat hasch i din? Hur fungerar det?
Citera
2016-11-20, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passtb
Inne på samma spår som dig och vad jag sett och hört verkar det vara kvalité rakt igenom. Har du prövat hasch i din? Hur fungerar det?

testat grönt, hasch, hasch olja, shatter, andra saker som ska vapas för bästa resultat, helt ärligt kan inte vara mer nöjd, funkar perfekt till allt jag testat än så länge, man får med en del screens o bla en metallgallet sak som man sätter in när man bara har lite i koppen o de funkar underbart, de låter kanske som en liten sak men att fylla den är nåt jag aldrig varit med om innan, man får med en påfyllnings sak så man helt o hållet slipper spill o att faktiskt röra vid de gröna. Underbart! Kan även nämna att jag switchar en hel del mellan att sitta o chilla bara, spela lite o puffa lite lugnt o ibland vill man bara ta några riktigt djupa bloss efter en lång dag, båda funkar helt underbart o förstår inte hur dem kan kyla ner röken så mycket på ett så kort munstycke (finns o köpa extra munstycke så man kan göra den till en vattenpipa osv :P) för o få en så len o fin rök, kan ju säga ett mitt hostande har minskat med kanske 95% sen jag gick från min bubbler till mighty, bästa vuxen julklappen man kan få, en sprillans ny vape o inviga de nya året med
Senast redigerad av Senroo 2016-11-20 kl. 23:01.
Citera
2016-11-20, 23:03
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
helt rätt, borde nämnt de, om man inte vill ha de så vet jag ingen annan bra stationär.
Då är det nog Arizer som gäller.
Citera
2016-11-20, 23:05
Medlem
Citat:
testat grönt, hasch, hasch olja, shatter, andra saker som ska vapas för bästa resultat, helt ärligt kan inte vara mer nöjd, funkar perfekt till allt jag testat än så länge, man får med en del screens o bla en metallgallet sak som man sätter in när man bara har lite i koppen o de funkar underbart, de låter kanske som en liten sak men att fylla den är nåt jag aldrig varit med om innan, man får med en påfyllnings sak så man helt o hållet slipper spill o att faktiskt röra vid de gröna. Underbart! Kan även nämna att jag switchar en hel del mellan att sitta o chilla bara, spela lite o puffa lite lugnt o ibland vill man bara ta några riktigt djupa bloss efter en lång dag, båda funkar helt underbart o förstår inte hur dem kan kyla ner röken så mycket på ett så kort munstycke (finns o köpa extra munstycke så man kan göra den till en vattenpipa osv :P) för o få en så len o fin rök, kan ju säga ett mitt hostande har minskat med kanske 95% sen jag gick från min bubbler till mighty, bästa vuxen julklappen man kan få, en sprillans ny vape o inviga de nya året med
Låter grymt Det var det sista provet jag behövde veta om den klarar eller inte, dom bästa klapparna köper man själv, beställer en på en gång
Senast redigerad av Passtb 2016-11-20 kl. 23:10.
Citera
2016-11-21, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passtb
Låter grymt Det var det sista provet jag behövde veta om den klarar eller inte, dom bästa klapparna köper man själv, beställer en på en gång

de gör du helt rätt i, du kommer inte ångra dig ^^, skicka gärna ett meddelande sen om va du tyckte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in