2016-11-19, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Min polare går på PRL Susta.
Han tar 500 mg e5d och hade ett värde på 98 nmol

Varför kör han susta e5d? Detta kommer ju ge väldigt skiftande testo nivåer beroende på hur långt från sticket som mätningen görs.
Citera
2016-11-19, 11:49
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneOfTheBros
Varför kör han susta e5d? Detta kommer ju ge väldigt skiftande testo nivåer beroende på hur långt från sticket som mätningen görs.

Han är spruträdd och vill inte sätta e3d.
Provet togs 3 dagar efter sticket.
Citera
2016-11-20, 10:54
Medlem
Vad är den exakta skillnaden på testoviron C och testosterone C ?

Tänkte hoppa på min första kur, är 22v en för lång kur?
Citera
2016-11-20, 11:34
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsupPlayer
Vad är den exakta skillnaden på testoviron C och testosterone C ?

Tänkte hoppa på min första kur, är 22v en för lång kur?

Testoviron är bara namnet tillverkaren har döpt sin produkt till. Andra kan döpa exakt samma sak till "testobol", "testofin" eller "testobrutal". Står det testosterone cypionate är det samma sak oavsett namn, bara olika tillverkare.

Och 22v verkar vara i längsta laget för en förstakur. Redan vid 12-14v bör du ha fina resultat.
Citera
2016-11-20, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Testoviron är bara namnet tillverkaren har döpt sin produkt till. Andra kan döpa exakt samma sak till "testobol", "testofin" eller "testobrutal". Står det testosterone cypionate är det samma sak oavsett namn, bara olika tillverkare.

Och 22v verkar vara i längsta laget för en förstakur. Redan vid 12-14v bör du ha fina resultat.
Tack för ditt svar!

Det står alltså inte att det är testosterone C ; utan det står endast testoviron C. kan jag ändå anta att det är testosterone C?
Vet att standard är 12-14v, men om jag förlänger till 22 - kan jag förvänta mig mycket mer biverkningar då, eller vad?
Citera
2016-11-20, 13:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsupPlayer
Tack för ditt svar!

Det står alltså inte att det är testosterone C ; utan det står endast testoviron C. kan jag ändå anta att det är testosterone C?
Vet att standard är 12-14v, men om jag förlänger till 22 - kan jag förvänta mig mycket mer biverkningar då, eller vad?

Det finns i princip inga fördelar med att kliva över 12-14v.

Förstår att det är frestande att fortsätta men har du inga planer på att tävla så är det helt meningslöst. Alternativet är att du kör korta tunga kurer max 8 veckor sen vila 8-10v sen hoppa på igen, ett väldigt effektivt sätt och man ligger på ca 2-3 gånger per år.
Citera
2016-11-20, 14:38
Medlem
Exodus78s avatar
Hej alla

Här kommer veckans nybörjarfråga:

Om jag kör Testo E E5D jämförelsevis med Testo C E5D - Bör jag inte ha större koncentration av testo i kroppen med Cyp på samma intervall som Ena? Cyp har längre halveringstid och fyller jag på var 5.e dag bör jag nå en högre koncentration?

När jag skriver in i Roidcalc (10.5 vs 12 dagar halv.tid) blir det omvänt förhållande.

Vart begår jag en tankevurpa?

Mvh Exo
Citera
2016-11-20, 15:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Hej alla

Här kommer veckans nybörjarfråga:

Om jag kör Testo E E5D jämförelsevis med Testo C E5D - Bör jag inte ha större koncentration av testo i kroppen med Cyp på samma intervall som Ena? Cyp har längre halveringstid och fyller jag på var 5.e dag bör jag nå en högre koncentration?

När jag skriver in i Roidcalc (10.5 vs 12 dagar halv.tid) blir det omvänt förhållande.

Vart begår jag en tankevurpa?

Mvh Exo

Identiskt protokoll som enth och undvik att sitta med mikroskop så slipper du all onödig huvudvärk.
Citera
2016-11-20, 16:11
Medlem
83 Nmol på 500mg med två stick i veckan, är detta godkänt eller är det underdoserat?
Blodprov gjordes dagen efter stick.
Citera
2016-11-20, 16:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av djlanson
83 Nmol på 500mg med två stick i veckan, är detta godkänt eller är det underdoserat?
Blodprov gjordes dagen efter stick.

Det är värdelöst tyvärr.
Citera
2016-11-20, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Det är värdelöst tyvärr.
Och detta är på Primus ray Testo E, som många höjer till skyarna...
Citera
2016-11-20, 16:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av djlanson
Och detta är på Primus ray Testo E, som många höjer till skyarna...

Du måste lära dig att 99.9% inte kan stava till blodprov men är väldigt snabba med att gröna produkter till höger och vänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in