Citat:
Tinder är inte för alla tyvärr. Det är endast för de top 10% killarna, många killar här inne och där ute på tinder har svårt och förstå eller acceptera det, ändå så envisas de med massa bortförklaringar och hat mot tjejer.
Det här är ideal utseendet för lyckas på tinder med 20 och uppåt http://www.lovethispic.com/uploaded_images/123644-Hot-Guy.jpg
Det här är ideal utseendet för lyckas på tinder med 20 och uppåt http://www.lovethispic.com/uploaded_images/123644-Hot-Guy.jpg
Jag förstår att tjejerna gillar de allra snyggaste, är egentligen inget fel med det, lyckas de att kamma hem en sådan supermodell gör de ju helt rätt. Varför gilla en under-average kille när man kan få en sådan supermodell. Så jag förstår tjejerna helt. Inget emot det och ingen anledning att börja hata. Man borde ha en lite mer realistisk självbild som kille, och inte tro jättehögt om sig själv. Man borde inte som kille tro att man förtjänar en klar 10a precis som en tjej inte ska tro att den supermodellen hon fick är ute efter något seriöst.
Men är ändå lite nyfiken, t.ex. jag har i stort sätt swipeat 95 % av alla tjejer åt höger, många av dessa, en väldigt stor andel är rätt så medelmåttiga..Någon under medel och så..Men som sagt, knappt inga träffar..Tror dessa att de bara är bra för en kille som är som ditt exempel? Lite som att de kräver att deras kille ska vara en 10a minst eller ingen kille alls, trots att de själva inte är 10or direkt?
Citat:
Finns inga ursäkter. Spelar ingen roll om tinder är flera år gammal. Tjejerna ser dig och swipar vänster. Testade själv nick bateman med suddiga bilder. Fick 20 matchningar på första ronden (utan plus och boost) för bara någon vecka sedan. Tjejer började skriva och fan vet vad.
Så de som lyckas här tillhör nog 20 procenten som 80 procent av tjejerna vill knulla.
Själv har jag laddat ner, tagit bort appen, laddat ner, tagit bort. Ingenting hjälper. Matchar lite till en början med fula tjejer men sen avtar det helt. Till slut insåg man att man inte var så snygg haha.
Så de som lyckas här tillhör nog 20 procenten som 80 procent av tjejerna vill knulla.
Själv har jag laddat ner, tagit bort appen, laddat ner, tagit bort. Ingenting hjälper. Matchar lite till en början med fula tjejer men sen avtar det helt. Till slut insåg man att man inte var så snygg haha.
Ok hur hanterar du det då när du har kommit till insikt med det? Kanske något fel på din bild?
Ändrade bild i morse. Och har fått 1 till matchning idag, från en ganska vacker tös måste jag säga. Kanske inte ska radera appen än