Alltså vafan guys, ni dödar mitt självförtroende, är ni allvarliga? 20 knull och 700 matchningar hur fan bär ni er åt?
Ok, så för mindre än 12 timmar sedan bestämde jag mig för att testa appen. Behövde komma på andra tankar och spana in lite fina brudar. Trött på min nuvarande "KK" tjej. I mitt liv har jag inte haft några jättestora problem med att få brudar, jag har knullat enligt mig en riktigt stark 10a t.ex. och haft 7-9 som varit intresserade av mig genom åren. Haft en och en annan tjej som sprungit efter mig, och har väldigt många tjejvänner som tar initiativ till träff på fika osv. Vissa addar mig på FB utan att jag addar dem osv..Slut med skrytande. Mitt stora problem är väl att jag inte är den som går på en tjej och aktivt raggar på henne och i kombination med mycket jobb och studier har jag varken pengar eller möjlighet, eller ens lust att gå ut på krogen för att plocka hem ett packat ragg. Något jag inte känner mig så sugen på.
En vän hade nyss skaffat Tinder och visade mig brudarna och matchningarna som han hade som fanns där, tänkte jävlar vilka puddingar vissa är och så enkelt att få kontakt med dem genom att knappt röra ett finger.
Fixade Tinder i morse och har under dagen när jag haft ledig tid swipat kanske 150-200 till höger. Var lite i extas under dagen då jag trodde att jag skulle få många matchningar tills ikväll då jag själv var rätt nöjd med min huvudbild. Resultatet?
1 tvättäkta transvestit som jag inte minns att jag swipeade höger på och som jag omedelbart tog bort 1 thailändare i unga tonåren och en annan utländsk tjej som jag inte attraheras av.
Sitter här och tycker synd om mig själv nu. Vad fan gör man? Något fel på min profilbild eller? Tycker själv jag ser smått konstig ut på den men annars tycker jag att jag åtminstone är en stark 6a - svag 7a. Något fel när man precis är ny? Man kanske inte syns lika mycket som alla andra som haft Tinder längre? Tinder var ju stort för 1 år sedan kanske man var lite för sent ute? Dåliga ursäkter? Någon som kan bringa lite klarhet här och svara på frågorna seriöst? Hur många killar går det på 1 tjej? Lär ju vara överrepresenterat med killar kanske 5 på 1 tjej? Fler killar att swipea för tjejerna, lite svårare att hitta mig bland alla dessa då? Därav mindre matchningar

. Är tjejerna mindre aktiva? Funderingarna äro många..Vad har ni för tips? Ska jag ha tålamod eller är det bara att radera appen direkt, för mitt självförtroende är lite i botten nu

Tur är väl att man flyttade för ett tag sedan så man lär väl inte bli igenkänd på stan direkt åtminstone.
Nämnas bör väl att jag till och med swipeat höger på tjejer som jag tyckt legat i 3-5 nivås klassen. För att se om kvinnorna är vid liv där...Men ändå nästan inga matchningar...Boost, är det nånting man bör införskaffa....? Ja vad fan är problemet egentligen...
Kan det bara vara så att jag är jävligt ful?
Från att ha mått prima igår till att må skit nu...Fyfan alltså.