Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
16-11-17, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cqo
Hur brukar era konversationer vara när ni är enbart ute efter det? Kör ni rakt på sak direkt eller tar ni det efter ett tag när ni snackat med personen? Vet inte riktigt hur min approach ska vara faktiskt.
Ibland går jag rakt på sak, det brukar funka.
Citera
16-11-17, 21:57
Bannlyst
Citat:
Hur brukar era konversationer vara när ni är enbart ute efter det? Kör ni rakt på sak direkt eller tar ni det efter ett tag när ni snackat med personen? Vet inte riktigt hur min approach ska vara faktiskt.

Kör det som funkar bäst för dig. Att kopiera nåns sätt direkt eller indirekt kommer sällan bli bra då tjejerna kommer testa dig om du är samma "charmiga" som du varit under tiden du skrev med henne. Failar du där så kan du räkna med noll chans ligg.
Citera
16-11-17, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av toni.bang
Kör det som funkar bäst för dig. Att kopiera nåns sätt direkt eller indirekt kommer sällan bli bra då tjejerna kommer testa dig om du är samma "charmiga" som du varit under tiden du skrev med henne. Failar du där så kan du räkna med noll chans ligg.
Håller med. Kör det som du tror kommer funka för dig och du kommer längst
Citera
16-11-17, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntifaSweden
Håller med. Kör det som du tror kommer funka för dig och du kommer längst

Alright, låter vettigt!
Citera
16-11-17, 22:14
Bannlyst
Citat:
Alright, låter vettigt!
Lycka till, nu ska jag fiska lite kött på tindee
Citera
16-11-17, 22:34
Medlem
lugna ner digs avatar
Testade ett fakeaccount som tjej men utan bild och ett dubbelnamn med ett mansnamn i dessutom.. ändå matchar jag med en av fyra minst. Av dessa skriver flera stycken, vissa förstår att det är ett skämt och tar bort matchningen direkt eller skriver något roligt men en hel del skriver något i stil med "hur har din dag varit?" eller typ "heej har du bild?". Så sjukt pinsamma människor. Måste vara hemskt att vara tjej på tinder - kul med bekräftelsen men så jävla irriterande med så många osynkade män.
Citera
16-11-17, 23:32
Medlem
OvissFramtids avatar
Alltså vafan guys, ni dödar mitt självförtroende, är ni allvarliga? 20 knull och 700 matchningar hur fan bär ni er åt?

Ok, så för mindre än 12 timmar sedan bestämde jag mig för att testa appen. Behövde komma på andra tankar och spana in lite fina brudar. Trött på min nuvarande "KK" tjej. I mitt liv har jag inte haft några jättestora problem med att få brudar, jag har knullat enligt mig en riktigt stark 10a t.ex. och haft 7-9 som varit intresserade av mig genom åren. Haft en och en annan tjej som sprungit efter mig, och har väldigt många tjejvänner som tar initiativ till träff på fika osv. Vissa addar mig på FB utan att jag addar dem osv..Slut med skrytande. Mitt stora problem är väl att jag inte är den som går på en tjej och aktivt raggar på henne och i kombination med mycket jobb och studier har jag varken pengar eller möjlighet, eller ens lust att gå ut på krogen för att plocka hem ett packat ragg. Något jag inte känner mig så sugen på.

En vän hade nyss skaffat Tinder och visade mig brudarna och matchningarna som han hade som fanns där, tänkte jävlar vilka puddingar vissa är och så enkelt att få kontakt med dem genom att knappt röra ett finger.

Fixade Tinder i morse och har under dagen när jag haft ledig tid swipat kanske 150-200 till höger. Var lite i extas under dagen då jag trodde att jag skulle få många matchningar tills ikväll då jag själv var rätt nöjd med min huvudbild. Resultatet?

1 tvättäkta transvestit som jag inte minns att jag swipeade höger på och som jag omedelbart tog bort 1 thailändare i unga tonåren och en annan utländsk tjej som jag inte attraheras av.

Sitter här och tycker synd om mig själv nu. Vad fan gör man? Något fel på min profilbild eller? Tycker själv jag ser smått konstig ut på den men annars tycker jag att jag åtminstone är en stark 6a - svag 7a. Något fel när man precis är ny? Man kanske inte syns lika mycket som alla andra som haft Tinder längre? Tinder var ju stort för 1 år sedan kanske man var lite för sent ute? Dåliga ursäkter? Någon som kan bringa lite klarhet här och svara på frågorna seriöst? Hur många killar går det på 1 tjej? Lär ju vara överrepresenterat med killar kanske 5 på 1 tjej? Fler killar att swipea för tjejerna, lite svårare att hitta mig bland alla dessa då? Därav mindre matchningar. Är tjejerna mindre aktiva? Funderingarna äro många..Vad har ni för tips? Ska jag ha tålamod eller är det bara att radera appen direkt, för mitt självförtroende är lite i botten nu Tur är väl att man flyttade för ett tag sedan så man lär väl inte bli igenkänd på stan direkt åtminstone.

Nämnas bör väl att jag till och med swipeat höger på tjejer som jag tyckt legat i 3-5 nivås klassen. För att se om kvinnorna är vid liv där...Men ändå nästan inga matchningar...Boost, är det nånting man bör införskaffa....? Ja vad fan är problemet egentligen...

Kan det bara vara så att jag är jävligt ful?

Från att ha mått prima igår till att må skit nu...Fyfan alltså.
Senast redigerad av OvissFramtid 16-11-17 kl. 23:40.
Citera
16-11-17, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Alltså vafan guys, ni dödar mitt självförtroende, är ni allvarliga? 20 knull och 700 matchningar hur fan bär ni er åt?
Nämnas bör väl att jag till och med swipeat höger på tjejer som jag tyckt legat i 3-5 nivås klassen. För att se om kvinnorna är vid liv där...Men ändå nästan inga matchningar...Boost, är det nånting man bör införskaffa....? Ja vad fan är problemet egentligen...

Tinder är inte för alla tyvärr. Det är endast för de top 10% killarna, många killar här inne och där ute på tinder har svårt och förstå eller acceptera det, ändå så envisas de med massa bortförklaringar och hat mot tjejer.

Det här är ideal utseendet för lyckas på tinder med 20 och uppåt http://www.lovethispic.com/uploaded_images/123644-Hot-Guy.jpg
Senast redigerad av toni.bang 16-11-17 kl. 23:49.
Citera
16-11-17, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid

Ok, så för mindre än 12 timmar sedan bestämde jag mig för att testa appen. Behövde komma på andra tankar och spana in lite fina brudar. Trött på min nuvarande "KK" tjej. I mitt liv har jag inte haft några jättestora problem med att få brudar, jag har knullat enligt mig en riktigt stark 10a t.ex. och haft 7-9 som varit intresserade av mig genom åren. Haft en och en annan tjej som sprungit efter mig, och har väldigt många tjejvänner som tar initiativ till träff på fika osv. Vissa addar mig på FB utan att jag addar dem osv..Slut med skrytande. Mitt stora problem är väl att jag inte är den som går på en tjej och aktivt raggar på henne och i kombination med mycket jobb och studier har jag varken pengar eller möjlighet, eller ens lust att gå ut på krogen för att plocka hem ett packat ragg. Något jag inte känner mig så sugen på.

En vän hade nyss skaffat Tinder och visade mig brudarna och matchningarna som han hade som fanns där, tänkte jävlar vilka puddingar vissa är och så enkelt att få kontakt med dem genom att knappt röra ett finger.

Fixade Tinder i morse och har under dagen när jag haft ledig tid swipat kanske 150-200 till höger. Var lite i extas under dagen då jag trodde att jag skulle få många matchningar tills ikväll då jag själv var rätt nöjd med min huvudbild. Resultatet?

1 tvättäkta transvestit som jag inte minns att jag swipeade höger på och som jag omedelbart tog bort 1 thailändare i unga tonåren och en annan utländsk tjej som jag inte attraheras av.

Sitter här och tycker synd om mig själv nu. Vad fan gör man? Något fel på min profilbild eller? Tycker själv jag ser smått konstig ut på den men annars tycker jag att jag åtminstone är en stark 6a - svag 7a. Något fel när man precis är ny? Man kanske inte syns lika mycket som alla andra som haft Tinder längre? Tinder var ju stort för 1 år sedan kanske man var lite för sent ute? Dåliga ursäkter? Någon som kan bringa lite klarhet här och svara på frågorna seriöst? Hur många killar går det på 1 tjej? Lär ju vara överrepresenterat med killar kanske 5 på 1 tjej? Fler killar att swipea för tjejerna, lite svårare att hitta mig bland alla dessa då? Därav mindre matchningar. Är tjejerna mindre aktiva? Funderingarna äro många..Vad har ni för tips? Ska jag ha tålamod eller är det bara att radera appen direkt, för mitt självförtroende är lite i botten nu Tur är väl att man flyttade för ett tag sedan så man lär väl inte bli igenkänd på stan direkt åtminstone.

Finns inga ursäkter. Spelar ingen roll om tinder är flera år gammal. Tjejerna ser dig och swipar vänster. Testade själv nick bateman med suddiga bilder. Fick 20 matchningar på första ronden (utan plus och boost) för bara någon vecka sedan. Tjejer började skriva och fan vet vad.

Så de som lyckas här tillhör nog 20 procenten som 80 procent av tjejerna vill knulla.

Själv har jag laddat ner, tagit bort appen, laddat ner, tagit bort. Ingenting hjälper. Matchar lite till en början med fula tjejer men sen avtar det helt. Till slut insåg man att man inte var så snygg haha.
Citera
16-11-18, 00:44
Medlem
dualwields avatar
Har en hatkärlek till Tinder. När det går bra så kan det vara ett riktigt enkelt sätt att hitta en villig brud. Men man får verkligen testa sitt tålamod för att få till en date med en tjej som e tagg.

Senaste exemplet. Fick bra kontakt med en tjej som är riktigt på och ber mig ta hennes nummer. Vi bestämmer träff två dagar framåt. Nu, mitt i natten, knappt ett dygn innan träffen skriver hon att hon inte kan imorgon. Hon skriver med en arrogant ton och känns helt förbytt. Och då var det ändå hon som insisterade att vi skulle schemalägga den eftersom hennes "tid är helig". Hon fick väl kalla fötter... Vi hade inte snackat mycket heller men jag försöker smida när järnet är varmt så att säga. Långa konversationer dör alltid ut ändå.

Pust! Game over and start again. Tjejers humör skiftar verkligen snabbt.
Citera
16-11-18, 08:53
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntifaSweden
Vem har sagt att jag samlar på matchningar haha?
Jag matchar men orkar aldrig skriva nästan, är inte värsta aktiv där.
Värsta fall skriver jag när det är tidsfördriv man har och det utvecklas till ngt annat

Jag har lite mindre än 2000 matchningar. Har haft Tinder i cirkus 2 år. Men hade en period där jag träffa en tjej ett tag som knappt använde den. Sen har det varit till och från periodvis, just nu skulle jag säga att jag är rätt aktiv. Men bara för någon månad sen va jag knappt aktiv, går upp och ner.

Som jag har nämnt tidigare i tråden så bor jag i en mindre stad på Skånes västkust. Så runt 35-40% av mina matchningar är ju danskar. Vilket är rätt segt. Har bara träffat någon dansk när jag har varit och festat i Köpenhamn med grabbarna.

Och har läst lite i tråden att vissa tjejer är riktigt dryga när man skriver med dom. Testa att behålla matchen, men sluta svara på deras senaste meddelande. Ibland när dom märker att de har fått dissen så kommer de springandes tillbaka med svansen mellan benen. De är nog inte så vana med det. Komiskt är det. Brukar funka för mig.
Citera
16-11-18, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toni.bang
Tinder är inte för alla tyvärr. Det är endast för de top 10% killarna, många killar här inne och där ute på tinder har svårt och förstå eller acceptera det, ändå så envisas de med massa bortförklaringar och hat mot tjejer.

Det här är ideal utseendet för lyckas på tinder med 20 och uppåt http://www.lovethispic.com/uploaded_images/123644-Hot-Guy.jpg

Även tjejer lika snygg som denna tjej tycker att snubben på din länk är idealisk för att swipa höger.
http://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/12210/images/2009/pimple_32130026.jpg

Lite svårt att komma på sökord för att hitta ett foto på en genomsnittlig kille, men detta hittade jag.
http://www-thphys.physics.ox.ac.uk/people/PeterConlon/images/PeterConlon2.jpg

85% ligger kring det utseendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in