2016-11-17, 21:32
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Kanske att Per-Ola borde satsa på någon i sin egen ålder istället för att bara söka sig till yngre. Skulle verkligen behövas att det händer något nytt som sätter lite fart på det hela. Som det varit hittills känns det bara trist och rätt innehållslöst.

Sigrid och Eriks lilla natt verkar vara det enda skandalösa. Grisbonden Andreas (HERR BÖKBERG JAG TROR DET VAR 07 ELLER 08) som lägrade (eller vad de nu gjorde) med Jessica typ 1a dagen var typiskt roligt liksom respektlöst. Var är framfötterna?! Var är den äkta konkurrensen? Sover alla om nätterna osv...
Citera
2016-11-17, 21:35
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka

Jag tror att han sa det väldigt, väldigt lågt, annars hade Carola nog reagerat.

Men han sa ju typ två kommentarer som lät helt uppåt väggarna. Kände mig nästan upprörd å hennes vägnar. Även om folk som föreläser om sina ovanliga intressen lite för ofta och länge kan vara enerverande...
Citera
2016-11-17, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Men han sa ju typ två kommentarer som lät helt uppåt väggarna. Kände mig nästan upprörd å hennes vägnar. Även om folk som föreläser om sina ovanliga intressen lite för ofta och länge kan vara enerverande...

Fast jag måste erkänna att jag också har svårt att hålla inne att jag blir trött när folk bara pratar, pratar och pratar ännu mer om något jag är helt ointresserad av. Jag märker själv om någon inte bryr sig om det jag snackar om så då lägger jag ju ner, men vissa känner nog inte av det. Kanske är ni som blir upprörda lite åt det hållet
Citera
2016-11-17, 21:43
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Tänkte också på det, inga val på två program. Det blir nog klart nästa vecka på Eriks gård när Jennifer släpper bomben och på de andra programmet efter. TV4 försöker fylla ut programmen med meningslöst dravel tills dess. Blir nog inga par alls i år.

Ja, Bonde söker fru börjar spegla samhället i stort. Se bara på Thilde som bröt upp från Stefan och plötsligt blev flata. Det kanske vore mer livat att starta ett nytt "Bonde söker bög/flata".

Det förvånar mig inte, Stefan är ju sinnebilden av en riktig beta-providertyp. Mesigt, medelmåttigt ansikte och med cuck-accessoaren Nr ett sittandes på hans näsrygg - ett par hipsterglasögon

Det är synd för Jennifers del att hon inte är bisexuell som Thilde, då hade hon kunnat få till ett förhållande med en kvinna. Nu är loppet kört gällande förhållandedelen för henne. Dock är hon sexuellt attraktiv och kan ligga med snygga killar, men det stannar vid sex. Det måste hon inse.
Tips till Jennifer: ligg så mycket du hinner och kan med killar du tänder på, så du åtminstone känner dig avknullad när du sitter där som gammal nucka sen

Avknullad är trots allt mer än majoriteten män nånsin blir, så ta vara på den möjligheten
Citera
2016-11-17, 21:46
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Fast jag måste erkänna att jag också har svårt att hålla inne att jag blir trött när folk bara pratar, pratar och pratar ännu mer om något jag är helt ointresserad av. Jag märker själv om någon inte bryr sig om det jag snackar om så då lägger jag ju ner, men vissa känner nog inte av det. Kanske är ni som blir upprörda lite åt det hållet

Jag skrev precis det. Men att himla med ögonen och mumla ohörbart om sitt ointresse är lite högstadiefjortis. Varför ta dit folk som man bara tänder fysiskt på?!
Citera
2016-11-17, 21:55
Medlem
Citat:
Jag skrev precis det. Men att himla med ögonen och mumla ohörbart om sitt ointresse är lite högstadiefjortis. Varför ta dit folk som man bara tänder fysiskt på?!

Oj sorry, jag är lite trött och missade din sista mening. Det konstigaste i den situationen är kanske att Carola är den Per verkar/säger sig vara mest intresserad av och DÅ är det märkligt att sucka när hon pratar. Men det är lite som du säger, han gillar hennes yttre, inte så mycket till det inre.
Citera
2016-11-17, 22:09
Medlem
2mass avatar
Citat:
Oj sorry, jag är lite trött och missade din sista mening. Det konstigaste i den situationen är kanske att Carola är den Per verkar/säger sig vara mest intresserad av och DÅ är det märkligt att sucka när hon pratar. Men det är lite som du säger, han gillar hennes yttre, inte så mycket till det inre.

Frågan är om han suckade och sa "men snälla nån" då eller om dom har klippt ihop det så att det skall se ut som han gör det.
Citera
2016-11-17, 22:44
Medlem
Olegskis avatar
Hur många årsgånger i rad har Anneli varit med nu? Man blir lite trött på att TV4 tar med de som bara vill synas i tv.
Citera
2016-11-17, 23:38
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:

Han är för gammal för att vara som snorvalparna i Paradise hotel och tänka med 🍆.
Citera
2016-11-18, 00:16
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Jennifer ger ju inte några signaler till David att hon är attraherad av honom(eftersom hon inte är det helt enkelt), då är det helt förståeligt att han inte tar något initiativ. Närkontakt skall komma naturligt när båda signalerar att dom är attraherade av varann.)
Och signalen är att man pickar någon på handen då eller? .

Håller med att han var för tafat, inte för att jag vill ge er några gratis förfaringstips här, men kunde inte David ha kontrat med att härm-putta tillbaka på henne med identiska brutala g-kraften bakom, för att på så sätt signalera att hon är redo att ta nästa steg bakåt för kvinnligheten, man vill ju gärna ha en kvinna och inte en tjej (som Erik inte brukar säga, men väl praktisera) väl bekomme!

Du kan tycka att allt ska komma naturligt vid ömseslidig attraktion, men kvinnan kommer i realiteter bara ta steg 1 men aldrig steg 3 utan dra fram det svagsinta pojk-strecket i avgångsbetyg istället
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-11-18 kl. 00:36.
Citera
2016-11-18, 01:05
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Och signalen är att man pickar någon på handen då eller? .

Håller med att han var för tafat, inte för att jag vill ge er några gratis förfaringstips här, men kunde inte David ha kontrat med att härm-putta tillbaka på henne med identiska brutala g-kraften bakom, för att på så sätt signalera att hon är redo att ta nästa steg bakåt för kvinnligheten, man vill ju gärna ha en kvinna och inte en tjej (som Erik inte brukar säga, men väl praktisera) väl bekomme!

Du kan tycka att allt ska komma naturligt vid ömseslidig attraktion, men kvinnan kommer i realiteter bara ta steg 1 men aldrig steg 3 utan dra fram det svagsinta pojk-strecket i avgångsbetyg istället

Kan hålla med dig för en gångs skull. Jennifer har ruggiga krav på att männen ska ta alla steg!
(Jag beundrar dig som hängt med i tråden sedan 2008, du är kung Bökberg!)
Citera
2016-11-18, 02:53
Medlem
Citat:
Sen kändes det lite provocerande att de satt och spelade kort och gnällde om hur hungriga de var. De är inga dagisbarn utan vuxna kvinnor. Tycker det känns som Erik och My kommer stanna som vänner.

Per verkar ha deppat ihop. Rätt logisk reaktion. Han hade nog trivts bättre med att dejta utan kameror. Kanske borde ringa svärsonen och få lite råd innan gården snart är tom á la Thomas.

Sigrid och Pär-ola kanske. Lika självcentrerade och hästgalna båda två.

Jennifer borde valt annorlunda. Välj Charlie då.

Precis, dem är ju vuxna människor, men tror ändå Erik väljer Linnea i slutändan.

Är rädd för att alla kommer dra från Pers gård men jag hoppas han kan charma Carola så hon vill stanna, hon verkar ju ha det största intresset.

Ja varför inte..kanske Sigrid och Pär-Ola hade blivit ett bra par , hästgalna och ute efter mycket sex båda två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in