2016-11-17, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Varför köra mittfältare som anfallare och anfallaren som cam?

Våga pröva o se vad d blir eller, förstår din tanke men allt måste ju prövas när d ibland kör ihop sig som d gör för alla här ibland....... testar fram till TOTY sen köps d som verkar funka bäst.
Citera
2016-11-17, 17:40
Medlem
Någon som vet vad detta är för kort?

https://www.pixeltopic.com/image/xhateisowfzkmui/
Citera
2016-11-17, 17:43
Medlem
Tänkte bygga ett lag inför weekend League, Nån som vill ge tips/ lägga en bra grund! Har 100-120k
Citera
2016-11-17, 17:57
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Någon som vet vad detta är för kort?

https://www.pixeltopic.com/image/xhateisowfzkmui/
Din monthly reward från fut champions. De som hamnar i guld i månadsrankingen får tre untradeable guld IFs, de som hamnar i silver får en silver IF och de som hamnar i brons får en brons IF.
Citera
2016-11-17, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
Din monthly reward från fut champions. De som hamnar i guld i månadsrankingen får tre untradeable guld IFs, de som hamnar i silver får en silver IF och de som hamnar i brons får en brons IF.

Aha, tack för den infon, är alla dessa kort untradeable?
Citera
2016-11-17, 18:08
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Tänkte bygga ett lag inför weekend League, Nån som vill ge tips/ lägga en bra grund! Har 100-120k
http://www.futbin.com/17/squad/359460 håller din prisklass och ser riktigt bra ut imo.
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Aha, tack för den infon, är alla dessa kort untradeable?
Stämmer, monthly rewards är untradeable.
Citera
2016-11-17, 18:15
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
Våga pröva o se vad d blir eller, förstår din tanke men allt måste ju prövas när d ibland kör ihop sig som d gör för alla här ibland....... testar fram till TOTY sen köps d som verkar funka bäst.

Men det finns ju ingen logik öht att köra 2 mittfältare med usla avslut samtidigt som du har en anfallare med 90 avslut som CAM. Vad är anledningen? Kan ju lika gärna köra Gustavo som CAM och Calou som CDM...
Citera
2016-11-17, 18:31
Medlem
BZKs avatar
Tjena boys!

Försökt meka ihop en PL/Serie A hybrid utan framgång och söker således tips.
Lirar gärna 4-1-2-1-2 (2) alternativt 4-3-1-2. Vill helst ha med Kante men alla förslag mottages tacksamt. Jag lirar på PS4 och har en budget på cirka 380k.

Tack på förhand!
Citera
2016-11-17, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Någon som vågar sig på en kvalificerad gissning gällande veckans M.M?

Tre känns helt givna den fjärde tror jag att jag listade ut i Tisdags men där går jag enbart på magkänsla. Men jag har inte hört någon vara inne på samma spår så du ska kanske inte lyssna på mig. Inter-Milan, Madrid derbyt och Fenerbahce-Galatasaray. Sen är det ju derby i Tyskland mellan M'Gladbach-Köln men som sagt det är bara min gissning och inget annat. Gör vad du vill med den gissningen.

På tal om Köln. Letar ni vänsterback i Bundesliga så rekommenderar jag starkt IF Hector. Herregud vilket fint kort.
Citera
2016-11-17, 18:55
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Som någon tidigare funderade på gällande allsvenskan! Borde det inte komma något spännande gällande allsvenskan.

Någon som investerat i några kort från AS?

Som jag skrev i föregående inlägg utses allsvenskans mest värdefulla spelare ikväll på en tillställning som heter allsvenskans stora pris.

Nominerade är:

Magnus Wolf Eikrem
Andreas Johansson
Viktor Claesson

Så jag har fyllt på med spelare från AS till lägsta pris. Elfsborg, Norrköping, MFF och norrmän. Just in case det blir en POTY som med tippeligaen. Men det är ett ordentligt långskott.
Citera
2016-11-17, 19:02
Medlem
Weird.s avatar
Suarez,Griezmann,Benzema eller vem hade ni valt som striker mellan Ronaldo och Bale?
Citera
2016-11-17, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Tre känns helt givna den fjärde tror jag att jag listade ut i Tisdags men där går jag enbart på magkänsla. Men jag har inte hört någon vara inne på samma spår så du ska kanske inte lyssna på mig. Inter-Milan, Madrid derbyt och Fenerbahce-Galatasaray. Sen är det ju derby i Tyskland mellan M'Gladbach-Köln men som sagt det är bara min gissning och inget annat. Gör vad du vill med den gissningen.

Jag har kört på:
Borussia M'gladbach - FC Köln
Fenerbahçe v Galatsaray
Idenpendiente - Racing
Inter v Milan

Tror inte på Madrid-derbyt utan tror hellre dem tar El Classico som kommer nästa månad. Tror inte dem tar både och, men man vet aldrig och det är bara min gissning. Argentina-mötet är en chansning, inte så längesedan dem hade lag från Argentinska ligan i MM. Men inte hela världen, får nog tillbaka allt och kanske lite till om det inte blir den. Började köpa in de flesta av dessa matcher redan för 3 veckor sedan.

Läst i forum och många tror på australienska derbyt Newcastle vs Central Coast. Var lite sen på bollen där och orkade inte investera i den matchen, kanske biter mig i arslet nu... Får se! Lär bli dyrt om den kommer med.

Edit. Idenpendiente - Racing var visst nästa helg.
Senast redigerad av grahnen 2016-11-17 kl. 19:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in