2016-11-16, 21:00
Medlem
Alltså linnea måste tagga ner!! Verkar som om hon börjar lipa nästa vecka för att My ska dela rum med Erik
Citera
2016-11-16, 21:10
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Sigrid och Erik kan i och för sig stämma TV4 även om det skulle vara sant. Förtal handlar om att utsätta annan person för missaktning, oavsett om det är felaktigt eller sant. Det är syftet som avgör om det är förtal, t.ex. att man vill misskreditera och utmåla någon som klandervärd eller kriminell i sitt levnadssätt. Ju större spridning (eller om det t.ex. är spridning av naken- eller sexbilder), desto grövre räknas gärningen.

Men det är ju helt uppenbart att dom inte bara pratade den natten.

Jag känner till det, men bra ändå med förtydligandet.
Poängen är att TV4 inte kan hitta på sånt här hur som helst.

Dessutom, vi fick ju se en glimt av nästa avsnitt där Jennifer tar upp det hela med Erik. Då sa hon någonting om att hon minsann visste att det hade varit en passionerad natt eftersom hon hade rummet bredvid.
Citera
2016-11-16, 21:14
Bannlyst
Stackars Anders...äta frusen lax när man jobbar som fiskhandlare...

Tycker Sigrid kunde bjuda till lite mer när det gäller maten och göra det festligare där hemma. Verkar bara handla om hästarna hela tiden, framstår som enormt tråkigt och vardagligt redan nu, hur ska det bli sedan när TV-kamerorna slocknat? Hade jag varit på gården hade jag tröttnat direkt. Sigrid bara tjatar om närhet och fysisk attraktion. Det är nog en älskare på natten hon vill ha och resten av tiden och dygnet går till stallet och hästarna.

Kul och vara man i det huset och se sin kvinna tidigast efter klockan 10 på kvällen, ett snabbt skjut och sedan sova...NOT! Oerhört tråkigt med en kvinna dessutom som bara äter för att överleva och inte vill njuta av livet. Hon verkar ha riktigt skitigt, stökigt och inte vidare trivsamt hemma heller.

Nä, Anders, sök dig efter en riktig kvinna istället!
Citera
2016-11-16, 21:21
Medlem
Jösses, stör mig verkligen på hur Sigrid verkligen kan linda killarna kring sitt lillfinger.
De ter sig verkligen som tofflar som ställer upp på ALLT.
Anders bara: "Jag är en riktig gourmet. Mat är jätteviktigt för mig. NEJ, inte lax!
Okej rå. Det får bli lax. Så himla mysigt att vara med Sigrid. Det får vara värt det."
Alltså jag tycker killarna typ utplånar sig själva, för att de är så betuttade i denna Sigrid.
Och jag förstår inte riktigt varför VAD är det de fängslas av hos henne? Jag tror inte de har tänkt efter på det själva.
Senast redigerad av laprikapaprika 2016-11-16 kl. 21:25.
Citera
2016-11-16, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Sigrid bara tjatar om närhet och fysisk attraktion.

Pinsamt när hon stod där i köket med alla tre och manade på att hon ville ha ett skjut med dem.
Fyrkant eller vadå, undrade Bertil typ.
Citera
2016-11-16, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag känner till det, men bra ändå med förtydligandet.
Poängen är att TV4 inte kan hitta på sånt här hur som helst.

Dessutom, vi fick ju se en glimt av nästa avsnitt där Jennifer tar upp det hela med Erik. Då sa hon någonting om att hon minsann visste att det hade varit en passionerad natt eftersom hon hade rummet bredvid.

Linda har ju sagt att den omtalade natten kommer få konsekvenser, kanske berättar Jennifer hur det ligger till för tjejerna på gården nästa avsnitt?!?

Något är det ju med den historien, eftersom TV4 valde att visa detta just för att det skulle få följder. När det gäller Jennifers killar, herrejävlar vilka stolpskott alla tre, särskilt den tafatta som satt i soffan och inte vågade ta för sig. Fattar inte att Jennifer ens kan vara en gnutta intresserad av någon av dom. Hon verkar inte ha några krav på utseende heller.

Per uppfattas som totalt bortkommen och ointresserad i mitt tycke...
Citera
2016-11-16, 21:52
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
Mat är jätteviktigt för mig. NEJ, inte lax!
Okej rå. Det får bli lax. Så himla mysigt att vara med Sigrid. Det får vara värt det."

Det var väl fryst lax han opponerade sig emot? Inte lax i allmänhet?
Citera
2016-11-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuzzii
Alltså linnea måste tagga ner!! Verkar som om hon börjar lipa nästa vecka för att My ska dela rum med Erik

Hoppas Eriks tjejer får reda på hans natt med Sigrid, tänk hennes reaktion.
Citera
2016-11-16, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det var väl fryst lax han opponerade sig emot? Inte lax i allmänhet?

Fredagsmys med Sigrid: Findus matportioner och dressyr eller hästhoppning på TV.
Citera
2016-11-16, 22:05
Medlem
Isnatts avatar
Vad var det hon med glasögonen sa om Per när hon kom tillbaka till sin gård? Nåt förminskande va. Det var väl så hon höll på med den förra bonden hon var hos för några säsonger sen också..
Tyckte hundens bistra uppsyn och frånvaro av glädje när hon kom var talande
Citera
2016-11-16, 22:06
Medlem
2mass avatar
Inget val idag och det verkar inte bli val nästa vecka heller enligt trailern. Verkar som att två eller fler bönder kommer att göra sitt slutval och be dom andra åka hem när det fortfarande är tre kvar. Därmed blev tv4 tvungna att göra två avsnitt utan val för att få ihop tillräckligt med program.

Att Erik och Sigrid gökat fattar ju vem som helst. Misstänkte också att Jennifer hade rummet intill när hon gått ut i tidning och sagt att det minsann "inte var nån liten grej"...

Jennifer bekräftar förövrigt det jag skrev för flera veckor sen, att hennes fitta förblir torr som fnöske med David. Hon försöker verkligen krysta fram attraktion till honom. När det misslyckas projicerar hon orsaken till misslyckandet på David, det är han som "inte tar initiativ till närkontakt" och därmed "inte är en riktig man" i Jennifers ögon. Allt för att slippa inse att orsaken till det hela ligger i hennes egen sexualitet i kombination med hennes utseende(helt ok men inget särskilt).
Hon attraheras av bad boys och/eller riktigt snygga killar. Det är så hon är biologiskt programmerad. Det blir såklart jobbigt för henne att inse att loppet är kört när det gäller att hitta ett stabilt förhållande. Hon kan inte acceptera att hon attraheras av dominant, svinigt badboybeteende. Och hon är inte heller tillräckligt snygg för att snärja dom där riktiga hunkarna(som är de enda som kan komma undan med att vara "snälla" )
Säger det igen; det är kört för dig Jennifer

Välj Charlie, nåt annat val har du inte. Sen knullar ni järnet på resan och skiljs som vänner sedan
Citera
2016-11-16, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det är klart att det blir lite konstigt om Annelie får lämna när hon precis har kommit tillbaka. Om det nu blir så tror jag att hon kommer bli arg och tycka att det är fel av Per att göra så. Samtidigt tror jag att hon själv känner att det inte är rätt, att de är alldeles för olika varandra. Man vet aldrig med henne, vad som helst kan hända.

Ja nu blev det ju inget val hos Per den här gången men inte hände det mycket på hans gård. Annette verkar börja tappa intresset eller hur tolkade du det?? Annelie kom tillbaka men verkade missnöjd med att inte få en puss och börjar komma med kritik om att han är mesig, om än framfört på hennes gulliga sätt.

Nästa vecka var dem tydligen på dans vad man kunde se?! Tror du det kommer lossna för Per då?? Carola verkar ju iaf ha ett mer brinnande intresse och tycker de andra damerna ska åka hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in