Citat:
Ursprungligen postat av
lacrima
Jag har sett listan minst två ggr. men la ingen vikt vid att memorera varken vilka namn som stod där eller vart jag läste det. Jag har av nyfikenhet ögnat runt i flertal bloggar för att försöka hitta någon sorts substans i allt skvaller, men någon substans har jag aldrig hittat mer än att My är uppenbart ansatt av skvaller, därmed inte sagt att hon skulle vara totalt oskyldig till något som initialt fått igång andra att skvallra, insinuera och baktala henne och på så sätt skapat nyfikenhet hos läsare som då dragit egna slutsatser som tillslut blivit tagna för sanning. Och överallt ser man både bloggare och läsare som bedyrar att det minsann inte är mobbing de sysslar med, fy fan vad trångsynt säger jag bara.
Har för mig My själv har återgett listan i sin egen blogg för ett bra tag sedan, har även för mig att det var i kommentarsfältet och om det ens finns kvar vet jag inte.
Det är bara så typiskt kvinnor att bortse ifrån de otrogna männen. Har hon varit intim på något vis med någon av dem på listan så vem fan vet hur förförd hon i så fall blivit av de otrogna männen. Skulle gissa att många ggr. rör det sig om osäkra kvinnor som misstolkat glatt och trevligt bemötande som flört med deras män.
Ja alltså jag ser inget konstigt i att knulla med vem man vill och hur många man vill, gifta, ogifta etc etc och om MM har haft upptagna karlar så anser jag inte att det är MM:s ansvar att se till att karln är trogen...Hon själv är ju singel och gör vad hon vill.
Men om hon nu har satt på någon nära väns karl så tycker jag personligen att det är riktigt elakt.. MEN det finns inga som helst belägg för att det ryktet skulle vara sant.. dessutom är min personliga åsikt att en otrogen partner är ingen partner utan en sån slänger man på soptippen!