2016-11-15, 18:39
Avslutad
Och "den där" MI får jag nästan krupp på. Hon har varit sjuk både innan, under, och efter sina senaste graviditeter men ÄNDÅ tillåter hon sig att bli gravid igen för tionde ggn eller vad det är...hur är man funtad då? Nu skriver hon på sin blogg om att hon ligger och vilar mestadels och att hennes man får ta ett stort lass. Vad är han för människa? Tycker också att de inte har nog med barn trots att de har ett mindre fotbollslag? Blir så förbannad på människor som tar samhället för givet. Med samhället menar jag att t e x leva på sjukpenning eller havandeskapspenning för att jag vill minsann ha ett barn till men jag tänker inte jobba som alla andra och försörja (läs ta hand om) de jag redan har

Ps vet att jag inte ska skriva om henne i denna tråden men hon har ju nämnts tidigare som en av mobbarna mot My...
Citera
2016-11-15, 18:43
Medlem
Morriisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Jag har sett listan minst två ggr. men la ingen vikt vid att memorera varken vilka namn som stod där eller vart jag läste det. Jag har av nyfikenhet ögnat runt i flertal bloggar för att försöka hitta någon sorts substans i allt skvaller, men någon substans har jag aldrig hittat mer än att My är uppenbart ansatt av skvaller, därmed inte sagt att hon skulle vara totalt oskyldig till något som initialt fått igång andra att skvallra, insinuera och baktala henne och på så sätt skapat nyfikenhet hos läsare som då dragit egna slutsatser som tillslut blivit tagna för sanning. Och överallt ser man både bloggare och läsare som bedyrar att det minsann inte är mobbing de sysslar med, fy fan vad trångsynt säger jag bara.

Har för mig My själv har återgett listan i sin egen blogg för ett bra tag sedan, har även för mig att det var i kommentarsfältet och om det ens finns kvar vet jag inte.

Det är bara så typiskt kvinnor att bortse ifrån de otrogna männen. Har hon varit intim på något vis med någon av dem på listan så vem fan vet hur förförd hon i så fall blivit av de otrogna männen. Skulle gissa att många ggr. rör det sig om osäkra kvinnor som misstolkat glatt och trevligt bemötande som flört med deras män.

Ja alltså jag ser inget konstigt i att knulla med vem man vill och hur många man vill, gifta, ogifta etc etc och om MM har haft upptagna karlar så anser jag inte att det är MM:s ansvar att se till att karln är trogen...Hon själv är ju singel och gör vad hon vill.
Men om hon nu har satt på någon nära väns karl så tycker jag personligen att det är riktigt elakt.. MEN det finns inga som helst belägg för att det ryktet skulle vara sant.. dessutom är min personliga åsikt att en otrogen partner är ingen partner utan en sån slänger man på soptippen!
Citera
2016-11-15, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Tog du bilder?! Men herregud vad har du med det att göra. Sök hjälp.

Jag har försökt hitta den där sexlistan men gått bet. Mer nyfiken på vem som spred listan än vilka namn som står.

Precis vem spred den listan. Var det en blogg eller en kommentar nånstans. Stor skillnad.
Så nån som vet får gärna länka.
Citera
2016-11-16, 14:02
Medlem
Kollat igenom snart 40 sidor i tråden och har fortfarande inte hittat svaret på frågan om vad det är för hemskt hon har gjort...
Citera
2016-11-16, 16:50
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellobbq
Kollat igenom snart 40 sidor i tråden och har fortfarande inte hittat svaret på frågan om vad det är för hemskt hon har gjort...

Nä ingen har kunnat klämma fram vad som hänt, förutom att hon ska ha legat med diverse upptagna män och skvallrat vidare hemligheter, om det nu stämmer.
Rubriken kanske borde ändras till skvaller om My Martens istället.
Citera
2016-11-16, 17:18
Medlem
Alla använder vi oss av olika formuleringar.
Jag hade nog valt att byta hemskt mot för j**vligt.
Men då vet jag å andra sidan vad hon gjort och de vet ju inte trådstartaren.
Citera
2016-11-16, 17:30
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molly10
Alla använder vi oss av olika formuleringar.
Jag hade nog valt att byta hemskt mot för j**vligt.
Men då vet jag å andra sidan vad hon gjort och de vet ju inte trådstartaren.
Okej. Har hon dödat barn?
Det verkar inte bättre.
Citera
2016-11-16, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Okej. Har hon dödat barn?
Det verkar inte bättre.

Absolut inte!
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2016-11-23 kl. 16:59. Anledning: Lagat trasig citattagg /Moderator
Citera
2016-11-16, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molly10
Absolut inte!

Men OM du vet vad hon gjort, berätta då?! Är ju faktiskt ett skvallerforum..
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2016-11-23 kl. 17:00. Anledning: Lagat trasig citattagg /Moderator
Citera
2016-11-19, 10:15
Medlem
Jag tror inte att My har gjort så mycket för djävliga saker. Det är väl därför ingenting kommer fram. Man kan inte skriva saker som inte hänt eller hur?

Om det mest hemska skulle vara att ha hoppat i säng med, jag kan inte tro att man utöver mobbing för att man flirtat med, försökt hoppa i säng med, så är väl inte det hela världen. Jag är emot otrohet men hellre få veta att som i detta fall, gubben varit otrogen och kunna kicka honom åt helvete än att ingenting veta och fortsätta med den gubbäcklet, för ingen är väl flata så hon tagit någons fruntimmer?

Jag skulle först och främst hata min, i det här fallet, man och egentligen tacka, i det här fallet My för den tjänst hon gjort mig. Slippa karln.
Dom som är inblandade borde hylla henne snarare.

Har någon i förtroende sagt något, som My spridit vidare, men vaddå??? Vilken nivå är vi på då? Klart man kan försäga sig, det borde inte bli masslakt för en sån sak.

Nä, summan av kardemumman är att My är den som är minst skyldig även om hon är skyldig till både det ena och det andra.
Citera
2016-11-23, 17:04
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Har lagat två trasiga citeringstaggar, nu citeras rätt medlem. Tidsstämpel och min signatur finner ni längst ner.

(FB) Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen?
(FB) Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen?

Frågor och synpunkter på detta tas i PM med mig.

/Moderator
Citera
2016-11-25, 10:00
Medlem
Nu hyllar hon Kissie på Instagram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in