2016-11-14, 17:45
Medlem
Om inte annat så för Mys son som närmar so skolåldern så tycker jag att My borde tona ner storyn och låta den dö ut.
Citera
2016-11-14, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mallans
Det är My*s benämning på den info som cirkulerar lite varstans som innehåller exempel på de män hon legat med.
Och som hon konstant förnekar
Förnekar VAD säger du? Exakt VAD ska hon stå för och inför VEM? Herregud vad sjukt!
Citera
2016-11-14, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Förnekar VAD säger du? Exakt VAD ska hon stå för och inför VEM? Herregud vad sjukt!

Som jag tidigare påtalat.inget fel att ligga kanske lite osmart att ligga med väners ex/nuvarande män och gifta män. men hon är singel so what?
Det som blir patetiskt är att ho förnekar det och kommer med alla möjliga förklaringar som att " hade jag gjort det hade det varit skilsmässa och separationer"
Hon tar upp den sk sexlistan själv gång på gång och försöker rentvå sig
Smartare att tiga,den enda hon behöver vara sann imot är sig själv och det verkar vara ett av hennes stora problem
Citera
2016-11-14, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad

Och som ett litet tillägg till
ovanstående så kan det ju vara på plats att hon står för det skitsnack och svikna förtroenden som hon serverat sina fd vänner.
Konstigt att folk vänder henne ryggen? knappast.....
Finns så många som ställt upp för MM på olika sätt och hon tackar genom att vara falsk

Sorgligt att ite se sin egen del i den här röran.ännu sorgligare att försöka få det till att allt är alla andras fel,att fd vänner gaddar ihop sig och tror på rykten helt utan substans som MM själv skriver.
Tror någon på fullaste allvar att det skulle vara någon slags sammansvärjning?
Citera
2016-11-15, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Ja det undrar jag med. Känns väldigt mycket högstadiet över det.

Just vad jag tänkte också. Väldigt fjortis.

Är det nån som vet vem som, enligt ryktet, har gjort sexlistan? Är det My själv eller är det nån av hennes ovänner?
Citera
2016-11-15, 14:29
Medlem
Morriisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Just vad jag tänkte också. Väldigt fjortis.

Är det nån som vet vem som, enligt ryktet, har gjort sexlistan? Är det My själv eller är det nån av hennes ovänner?

Är det nån här som sett listan ens? om JA kan den återges här?
Citera
2016-11-15, 14:41
Medlem
Noterade My stå och klänga runt Kicken Lundqvist en lördagmorgon utanför Riche för ett par veckor sedan. Hon såg ut som hon brutit ihop. Konfronterade både My och Kicken och frågade om de hade nåt på g. Resultat? Hon blockade mig och han skickade ett irriterat svar att han lyssnat på en vän "som hade det svårt". My verkar doppa lite överallt....
Senast redigerad av jessiebelle 2016-11-15 kl. 15:12.
Citera
2016-11-15, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morriiss
Är det nån här som sett listan ens? om JA kan den återges här?
Jag har sett listan minst två ggr. men la ingen vikt vid att memorera varken vilka namn som stod där eller vart jag läste det. Jag har av nyfikenhet ögnat runt i flertal bloggar för att försöka hitta någon sorts substans i allt skvaller, men någon substans har jag aldrig hittat mer än att My är uppenbart ansatt av skvaller, därmed inte sagt att hon skulle vara totalt oskyldig till något som initialt fått igång andra att skvallra, insinuera och baktala henne och på så sätt skapat nyfikenhet hos läsare som då dragit egna slutsatser som tillslut blivit tagna för sanning. Och överallt ser man både bloggare och läsare som bedyrar att det minsann inte är mobbing de sysslar med, fy fan vad trångsynt säger jag bara.

Har för mig My själv har återgett listan i sin egen blogg för ett bra tag sedan, har även för mig att det var i kommentarsfältet och om det ens finns kvar vet jag inte.

Det är bara så typiskt kvinnor att bortse ifrån de otrogna männen. Har hon varit intim på något vis med någon av dem på listan så vem fan vet hur förförd hon i så fall blivit av de otrogna männen. Skulle gissa att många ggr. rör det sig om osäkra kvinnor som misstolkat glatt och trevligt bemötande som flört med deras män.
Citera
2016-11-15, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jessiebelle
Noterade My stå och klänga runt Kicken Lundqvist en lördagmorgon utanför Riche för ett par veckor sedan. Hon såg ut som hon brutit ihop. Tog bilder på hela scenariot. Konfronterade både My och Kicken och frågade om de hade nåt på g. Resultat? Hon blockade mig och han skickade ett irriterat svar att han lyssnat på en vän "som hade det svårt". My verkar doppa lite överallt....

Fruktansvärt äckligt beteende av dig. Du tror alltså att så fort hon pratar med en man så knullar de. Undra vad Kicken tycker om dig.
Citera
2016-11-15, 15:07
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jessiebelle
Noterade My stå och klänga runt Kicken Lundqvist en lördagmorgon utanför Riche för ett par veckor sedan. Hon såg ut som hon brutit ihop. Tog bilder på hela scenariot. Konfronterade både My och Kicken och frågade om de hade nåt på g. Resultat? Hon blockade mig och han skickade ett irriterat svar att han lyssnat på en vän "som hade det svårt". My verkar doppa lite överallt....

Tog du bilder?! Men herregud vad har du med det att göra. Sök hjälp.

Jag har försökt hitta den där sexlistan men gått bet. Mer nyfiken på vem som spred listan än vilka namn som står.
Citera
2016-11-15, 18:28
Avslutad
Vad än My har gjort så är hon inte värd denna terrorbehandling. Vad har hennes föräldraskap och anställning med att göra vilka hon legat med eller flörtat med???
Tycker synd om henne samtidigt som det måste finnas något som har triggat igång detta drev (och får det att fortsätta)
och håller med nån annan i tråden och även hennes följare på bloggen att ut med alla detaljer. Vad har hon att förlora på det?
Den som ger sig in i leken får leken tåla...
Citera
2016-11-15, 18:34
Avslutad
Det är så jävla falskt av t ex JT att å ena sidan låta empatisk och stöttande till hennes cancersjuka vän men sen mobba My eller föda denna mobbingen vid sidan om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in