Citat:
Ursprungligen postat av
BigOrangeBunny
Jag går lite i samma tankar som dig: Aldrig tidigare har det slagit mig att USA är fullt med såna här satans "Rättviseriddare" som bränner sin egen nationsflagga, hotar med att nån "måste döda Trump innan han dödar DIG!" etc.
Mest obehagligt i det hela är ju den här namninsamlingen som lockat över 4 miljoner namunderskrifter: Man uppmuntrar elektorskollegiet att gå EMOT det demokratiska beslutet, det här har ju fan aldrig hänt i amerikansk historia?! Dvs att man försöker påverka de att strunta i elektorerna och ENBART gå på antalet röster för då skulle Hillary vinna en "moralisk seger"!
https://www.change.org/p/electoral-college-electors-electoral-college-make-hillary-clinton-president-on-december-19
Jag blir så förbannad över hur kändisar som Alyssa Milano etc försöker ändra på USAs parlamentariska system, skämmes ta mig fan! I slutändan tror jag inte att de kommer lyckas, de gnällde väl inte lika högt 2000 när Bush vann elektorerna?
Såhär går det när Killary fuskar sig till segern över Bernie, folket genomskådar det och då är man impopulär (Hillary "vann" antalet röster med 0,3% vilket knappast är en övertygande vinst)
Sanningen är att en stor majoritet blivit hjärntvättade av massmedia och politik. Efter andra världskriget har vi fått en världsordning och en elit som än idag styr världen fått makt med hjälp av judarna som styr massmedia och banker och donerar miljontals euro/dollar till organisationer som gynnar de och deras mål, det kan vara allt från UN, FN, Feministernas revolution, Amnesty, Refugee Welcome, globalisterna och de sk. folkvalda politikerna i EU. Rasar denna elit så rasar dessa påhittade organisationerna också och deras ideologi, eftersom det växer fram en rörelse som är emot allt som har med PK och globalisering och göra.
För att denna elit ska ha en anledning sitta kvar vid makten så måste de stoppa detta genom uppmana folk att det är de som är för tolerans, demokrati, icke-rasism, öppenhet, likvärdighet, jämlikhet och massa sådana termer som liberalerna använder som en ursäkt för att visa en annan ansikte utåt och fånga majoriteten som i sin tur blivit hjärntvättade av massmedia.
Angående Bush så vann han med valfusk och donationer från judiska lobbyister iom han ville starta Irakkriget och Afghanistan, har för mig det finns andra källor som talar om samma sak.
Jag vill återigen påpeka denna elit som styr världen och USA lever på false flag händelser för att sedan de ska ha anledning invadera länder och starta krig och få det folket i det landet efter sig att de har hämtat "tolerans, demokrati, icke-rasism, öppenhet, likvärdighet, jämlikhet" till det landet de har skapat kriget i och det är en av de anledningarna varför EU vill ha massinvandring i Europa är för att denna elit vill utöka sina följare. Vi har sätt massa exempel och har bevis på dessa gjorda false flag, allt ifrån 11/9 till hur Hillary sambearbetar med ISIS och hur hon har fått donationer ifrån Saudien och Qatar. Sen på media visar de en annan bild att USA kollisionen "bombar" ISIS fästen.