Citat:
Ursprungligen postat av
Storstan10
Använder också Orellana TOTW som HY rekommenderas varmt, Har som du letat efter en bättre anfallare än morata o bakambu, och har testat Gameiro TOTW ett tag, men var fruktansvärt dålig, bromsade upp hela anfallet och var aldrig med när det gällde, rekommenderar verkligen att skapa ett mittfält med james o Rakitic+ nån annan, I backlinjen så håller jag med dig o måste erkänna att pepe är helt sjukt bra, filipe luiz är också en riktig klippa

Ja det har alltid varit en intressant grej det där med att köpa striker. Bra skott = ofta för långsamma. Snabba = kan inte skjuta eller nicka osv
Tycker det är lite av behållningen i det här spelet att testa runt. Det enkla hade ju varit att köpa Ronaldo TOTW som är bra på allt, men hur kul är det.. egentligen? Om man nu ens har coinsen
Kör Bakbambu som reservstriker. Tycker han är bra. Släpps det ett TOTW-kort där han har bra skott också , då blir han giftig.
Benzema har jag aldrig fattat grejen med, vågar inte köpa honom. Tycker hans stats är så jävla låga på allt samtidigt som han kostar typ 70.000 coins. Vad är grejen med hans pris? Varför vill folk ha honom?
Håller med dig om att raketic är grym! Han gör i princip mer mål en Strikern i mitt lag. Överlag så tycker jag mittfältet får mer skottlägen än anfallet när jag spelar, fattar inte varför faktiskt

. Ofta löper jag upp bollen och skottet kommer efter några pass i våg nr 2. Då har gamiero redan sprungit och gömt sig bakom någon back samt missat helt att man kan ta returer. Får han bollen så tappar han den då han inte kan dribbla eller är byggd som en räka. Kanske är Benzema bättre då?
Ang Luiz. Är han inte lite långsam för kanten? Föredrar du inte en snabb ytterback?