Citat:
Ursprungligen postat av
jaybone
Köpte Pepe i måndags. Han är helt klart suverän. Bra def,fysik och längd utan att vara långsam.
Varvar: Varan, pepe och godin. Kommer köpa Ramos ist för Varan när jag får råd en dag.
Kör även Williams. Han är snabb, thats it. Inte superimponerad. För få bra HY och VY i LaLiga som man har råd med.
Varför är Sansone det svarta kortet bra? Kollade upp det men har lite svårt att se vad han är bra på?
Kör Gamiero Totw som min striker. Inge vidare kan jag tycka även om han har ett bra skott.
Tycker Orrellana TOTW som HY var bra. Rätt bra att ha en kille som dribbler där. Grymt att kunna finta lite för att sedan slå inlägg. Williams tappar mycket boll om han inte springer ifrån sin back. Han kan bara springa i princip.
Tack för svaret.
Jag hörde att Ramos inte är värd pengarna men jag vet inte om det är sant för att jag inte provade honom.
Sansone har funkat jätte bra för mig, han får nästan alltid 9-10 betyg och gör många mål och även assist. Har Modric och Iniesta men han har gjort fler assist än dom. Jag kör 433 (4) och jag lägger att han smyger bakom backlinjen. Men jag har även hunter kort på honom. Han är mycket rörlig och har bra långskott. Har provat Benzema och många la liga anfallare men ingen är som han.
Jag har också Gamero han är också OK men inte lika bra som Sansone.
Ja, Williams är snabb men har är också bra på att dribbla och med rätt kemikort blir han ännu bättre. Innan han så spelade jag med Vela och Orrellana och de var ok men efter det ville jag prova Williams och tyckte också att han inte var något speciellt. Men jag gav han chansen sen och han blev bara bättre och bättre.
Vill rekommendera en professionell fifa spelare som heter KRASI på youtube, jag kollade på hans videos och hans tips hjälpte mig mycket att bli bättre på fifa.