2016-11-16, 10:32
Medlem
EnLitenFryss avatar
Jag är verkligen i valet och kvalet kring Movember-korten. Behöver frigöra kapital för Black Friday, då jag vill köpa på mig halvdyra spelare som jag kan sälja dyrt senare. Men den där Movember-SBCn måste ju komma någon gång. Hur tänker ni andra?
Citera
2016-11-16, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godlike88
Tjena!

Nu är det så att EA vill banna mig,för inga anledningar alls!! De anser att jag fuskat till mig vinster på fut champions, men man kan inte ens göra det. Hamnade på elit 1 och man får ju priserna inatt. Vad jag gjorde när jag fick reda på det, var att skapa nytt konto och överförde mina coins. Har fortfarande tillgång till mitt gamla konto, som jag kan logga in i än idag. Vad tycker ni att jag borde göra? Har verkligen inte fuskat med ett skit och fattar verkligen inte hur de fått för sig det. Sitter på 1.2 millar och vill verkligen inte att de försvinner. Har ni några tips? Borde jag ringa ea nu eller vänta tills midnatt för att få mina fut priser och överföra för att sedan ringa ea imorgon?

"
Here’s what we did

We got your note and did a full investigation of your account. After reviewing your case, we determined that the correct action was taken in accordance with EA policies and procedures.

What this means for you

A number of actions you took during your online matches were outside normal gameplay in ways that are against our User Agreement. Because you broke the rules we will keep your FIFA Account banned from online play."

Seriösa svar uppskattas! Tack.

Hur vet du att det gäller fut Champions? Gissar snarare på att du gjort draft glitchen några ggr

Dom borde dock lätt kunna upptäcka att du bytt konto... Blev bannad för ett par år sen tror det var på fut 15 utan anledning, flippade sönder spammade deras olika mejl supporter och ca 3 veckor senare låste dom upp och bad om ursäkt för misstag och gav mig ett pack (5k pack ).

2-3 veckor senare när jag logga in var kontot bannat igen med samma diffusa motivering och jag hade inte gjort något mer än att lira som vanligt haha helt sjukt. Mejla några gånger men fick inget svar så sket i de o skapa nytt konto på nästa fut ist och då bröt jag mot reglerna av ren ilska genom att köpa Coins och det kontot blev aldrig bannat men fick varning nån månad senare...... EA i ett nötska så lycka till
Senast redigerad av LBX 2016-11-16 kl. 10:43.
Citera
2016-11-16, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Hur vet du att det gäller fut Champions? Gissar snarare på att du gjort draft glitchen några ggr

För att jag fick "!" Varning i spelet angående fut champions fusket.
Citera
2016-11-16, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX

För att jag fick varning i spelet och på appen där de skrev om att jag är varnad för fut champions fusk
Citera
2016-11-16, 11:09
Medlem
Haha om det är någon som inte testat Totti med maestro chem card gör det, bara gör det

Helt sinnesjuk som CAM, varje skott läge är i princip mål med 5 star weak foot och nästan 99 i long shots. Riktigt bra framspelare till snabba forwards dessutom, väger upp hans låga pace och stamina han behöver inte ens springa
Citera
2016-11-16, 11:12
Medlem
Hur tycker ni att jag borde göra? Ringa ea idag eller vad ska jag göra?
Citera
2016-11-16, 11:12
Medlem
Har något provat Pepe? Funderar på att köpa han. Kör just nu med Godin och Varan men har även Pique och Umtiti.

Vill också rekommendera Sansone svarta kort och Williams på HY de är sjuka.
Citera
2016-11-16, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godlike88
Hur tycker ni att jag borde göra? Ringa ea idag eller vad ska jag göra?

Jag tycker du ska ringa om det inte är dit fel.Lite konstig att du har blivit bannad på grund av WL för jag vet inte hur man kan fuska där. De flesta blir banade på grund av futdraft glitchen eller att de överför coins.

Du kommer bara göra saker värre om du överför coins till en annan konto.
Citera
2016-11-16, 11:26
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitasi
Har något provat Pepe? Funderar på att köpa han. Kör just nu med Godin och Varan men har även Pique och Umtiti.

Vill också rekommendera Sansone svarta kort och Williams på HY de är sjuka.

Köpte Pepe i måndags. Han är helt klart suverän. Bra def,fysik och längd utan att vara långsam.

Varvar: Varan, pepe och godin. Kommer köpa Ramos ist för Varan när jag får råd en dag.

Kör även Williams. Han är snabb, thats it. Inte superimponerad. För få bra HY och VY i LaLiga som man har råd med.

Varför är Sansone det svarta kortet bra? Kollade upp det men har lite svårt att se vad han är bra på?

Kör Gamiero Totw som min striker. Inge vidare kan jag tycka även om han har ett bra skott.

Tycker Orrellana TOTW som HY var bra. Rätt bra att ha en kille som dribbler där. Grymt att kunna finta lite för att sedan slå inlägg. Williams tappar mycket boll om han inte springer ifrån sin back. Han kan bara springa i princip.
Citera
2016-11-16, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Köpte Pepe i måndags. Han är helt klart suverän. Bra def,fysik och längd utan att vara långsam.

Varvar: Varan, pepe och godin. Kommer köpa Ramos ist för Varan när jag får råd en dag.

Kör även Williams. Han är snabb, thats it. Inte superimponerad. För få bra HY och VY i LaLiga som man har råd med.

Varför är Sansone det svarta kortet bra? Kollade upp det men har lite svårt att se vad han är bra på?

Kör Gamiero Totw som min striker. Inge vidare kan jag tycka även om han har ett bra skott.

Tycker Orrellana TOTW som HY var bra. Rätt bra att ha en kille som dribbler där. Grymt att kunna finta lite för att sedan slå inlägg. Williams tappar mycket boll om han inte springer ifrån sin back. Han kan bara springa i princip.

Tack för svaret.

Jag hörde att Ramos inte är värd pengarna men jag vet inte om det är sant för att jag inte provade honom.

Sansone har funkat jätte bra för mig, han får nästan alltid 9-10 betyg och gör många mål och även assist. Har Modric och Iniesta men han har gjort fler assist än dom. Jag kör 433 (4) och jag lägger att han smyger bakom backlinjen. Men jag har även hunter kort på honom. Han är mycket rörlig och har bra långskott. Har provat Benzema och många la liga anfallare men ingen är som han.

Jag har också Gamero han är också OK men inte lika bra som Sansone.

Ja, Williams är snabb men har är också bra på att dribbla och med rätt kemikort blir han ännu bättre. Innan han så spelade jag med Vela och Orrellana och de var ok men efter det ville jag prova Williams och tyckte också att han inte var något speciellt. Men jag gav han chansen sen och han blev bara bättre och bättre.

Vill rekommendera en professionell fifa spelare som heter KRASI på youtube, jag kollade på hans videos och hans tips hjälpte mig mycket att bli bättre på fifa.
Citera
2016-11-16, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone

Använder också Orellana TOTW som HY rekommenderas varmt, Har som du letat efter en bättre anfallare än morata o bakambu, och har testat Gameiro TOTW ett tag, men var fruktansvärt dålig, bromsade upp hela anfallet och var aldrig med när det gällde, rekommenderar verkligen att skapa ett mittfält med james o Rakitic+ nån annan, I backlinjen så håller jag med dig o måste erkänna att pepe är helt sjukt bra, filipe luiz är också en riktig klippa
Citera
2016-11-16, 12:59
Medlem
Tja boys,

Synpunkter på detta lag?

http://www.futbin.com/17/squad/345713

Castro är väl kanske inte helt gedigen som CDM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in