2016-11-15, 00:25
Medlem
KorvkastarNs avatar
Förstår mig inte på det här spelet, torskar alltid i andra matchen i kvalet stompar första och torskar andra fast jag har mer i alla stats men dom vinner på dom tröttaste målen som förra matchen han gör mål igenom att passa bollen på min målvakt målvakten tar bollen men den får helt plötsligt super fart så den far upp i mål som om han hade mosat skott vart fan är logiken?
Citera
2016-11-15, 00:40
Medlem
Efter att jag fick Messi och Aguero så är mitt lag helt CP. Dom står bara och glor, ingen aggressivitet alls? Backlinjen gör inte ett skit. Kan någon förklara varför? Får pisk av allt. Massa fummel i försvaret orsakar massa bakmål.. Blir galen
Citera
2016-11-15, 01:00
Medlem
Hur viktigt är det med kemikort? Hittat två "jägare", sälja eller värt att applicera?
Citera
2016-11-15, 01:12
Medlem
Nu flippar jag helt. Ledde med 2-0 och så blir jag utloggad ur EA?!?!? FITTSPEL
Citera
2016-11-15, 03:50
Medlem
Behöver hjälp från er duktiga fut spelare!

Jag ligger i Div 5 och lyckas tydligen bara stanna och inte ta mig upp mer (vart i 4an en gång). Har 2 lag som jag kör med, självklart vill jag förbättra dom eller tillochmed satsa på något helt nytt lag, med tanke på att det är Black Friday snart! Har _80K COINS_ just nu iallafall.

Mitt main lag ~Brasilien~: http://www.futhead.com/17/squads/2278212/

Mitt 2a lag ~Premier League~: http://www.futhead.com/17/squads/2278227/

Ska jag förbättra båda dessa lagen och med vilka? Eller är det smartast att bygga helt nytt lag inför black friday? Med tanke på att allt blir billigare förhoppningsvis.

Hjälp mig helst gärna! Tack på förhand grabbar samt töser!
Citera
2016-11-15, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Hur fungerar det med chem-style för det som inte får en boost? Kör t.ex. spelmotor på Giovinco som då får boost på snabbhet, dribblingar och passningar. Fanns på futhead så man kunde se hur mycket boost det ger men hittar inte det nu.

Den funktionen finns på www.futbin.com nu istället.
Citera
2016-11-15, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Fick ihop till detta,
http://www.futbin.com/17/squad/300322 I framtiden ska självklart Pjanic och marchisio in😃

Citat:
Ska jag absolut gora! Är något som finns i mina tankar, just att köpa mer stabila Cms, har du några tips som man kan få för ca 70k tillsammans om man säljer IF gio

Edit: Kanske sälja IF gio och köpa vanliga samt byta ut medel mot Pjanic på mitten, vad tror du?

Citat:
Eftersom du kpr 5 backar behövs väl inga superdefensiva på mitten. Så Pjanic och Hamsik kanske? Inte testat dessa nämnvärt. Själv ska jag köpa Naingolan och Marchisio när deras pris gått ner.

Efter ditt inlägg häromdagen distinho så löste jag SBC Giovinco och köpte till mig SIF Immobile och IF Bonaventura. Testade först dem i en 4-1-2-1-2(2) men efter 2 raka förluster som nykomling i div 5 våga jag inte köra vidare. Bytte till taktiken jag hade tänkt från början. Den som du hade dem i, 5-2-1-2. Blev 2 raka vinster! Kändes som en bra formation för mig!

Körde bara ett rakt Serie A lag igår men skall köpa mig lite nytt idag. Så jag har några frågor. Ni har förmodligen spelat i den formationen mer? Igår var mina 2 enda matcher med den.

Funderar på detta laget: http://www.futbin.com/17/squad/313167

Funkar det med två innermittfältare som dessa? Parolo är väldigt allround. Fabregas inte så defensivt lagd men inte helt utan defensiva egenskaper. Tänker att man har rätt bra täckning bakåt med 3 CB's och wingbacks?

Har just nu bara 95k i klubben så har inte svinmycket att köpa för. De enda i truppen ovan jag inte har är Fabregas och Smalling. Kan nog sälja för en 30k från mitt förra lag också.
Citera
2016-11-15, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Efter ditt inlägg häromdagen distinho så löste jag SBC Giovinco och köpte till mig SIF Immobile och IF Bonaventura. Testade först dem i en 4-1-2-1-2(2) men efter 2 raka förluster som nykomling i div 5 våga jag inte köra vidare. Bytte till taktiken jag hade tänkt från början. Den som du hade dem i, 5-2-1-2. Blev 2 raka vinster! Kändes som en bra formation för mig!

Körde bara ett rakt Serie A lag igår men skall köpa mig lite nytt idag. Så jag har några frågor. Ni har förmodligen spelat i den formationen mer? Igår var mina 2 enda matcher med den.

Funderar på detta laget: http://www.futbin.com/17/squad/313167

Funkar det med två innermittfältare som dessa? Parolo är väldigt allround. Fabregas inte så defensivt lagd men inte helt utan defensiva egenskaper. Tänker att man har rätt bra täckning bakåt med 3 CB's och wingbacks?

Har just nu bara 95k i klubben så har inte svinmycket att köpa för. De enda i truppen ovan jag inte har är Fabregas och Smalling. Kan nog sälja för en 30k från mitt förra lag också.

Alltså nog funkar det allt, lirar själv Pjanic-marchisio och tycker det funkar bra, Pjanic är ungefär som Fabregas, en lirare medan marchisio precis som parolo blir lite av en motor. Är du redo att sprätta lite deg skulle jag köpa bonucci(cahill), koulibaly(smalling), Alex sandro (azpilicueta)och Pjanic/nainggolan/hamsik (Fabregas).

Edit: Du kommer ha bra täckning bakåt iaf. Sen wingbacksen sköter sin korridor.
Citera
2016-11-15, 13:17
Medlem
Citat:
Alltså nog funkar det allt, lirar själv Pjanic-marchisio och tycker det funkar bra, Pjanic är ungefär som Fabregas, en lirare medan marchisio precis som parolo blir lite av en motor. Är du redo att sprätta lite deg skulle jag köpa bonucci(cahill), koulibaly(smalling), Alex sandro (azpilicueta)och Pjanic/nainggolan/hamsik (Fabregas).

Edit: Du kommer ha bra täckning bakåt iaf. Sen wingbacksen sköter sin korridor.

Okej tack för tips. Låter lovande! Är dock väldigt anti emot att bara köra en liga, kanske runt ibland. Finns väldigt goa spelare i Italien. Kör på med denna och testar. Annars kollar jag lite mot La Liga ser vad dem kan erbjuda till vänster. Kör detta laget och varvar med: http://www.futbin.com/17/squad/162735
Citera
2016-11-15, 14:00
Medlem
Tror ni mina special spelare kommer tappa mycket i värde under blackfriday? Värt att sälja och byta till vanliga korten kanske? Har lloris inform kort också.

http://www.futhead.com/17/squads/2276439/
Citera
2016-11-15, 15:15
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Hur fungerar det med chem-style för det som inte får en boost? Kör t.ex. spelmotor på Giovinco som då får boost på snabbhet, dribblingar och passningar.

MEN. Vad händer med hans skott då t.ex. som inte får en boost. Skott är på 79 men blir det lägre då in-game? Typ att skott går från 79 till 75 då t.ex.
BUMP. Någon som vet vad som händer med de stats som inte får boost?

Vilka tror ni på MM? Atletico-Real? Är även Dortmund-Bayern men Dortmund har ju redan varit med tidigare.

Inter-Milan känns given.

Någon som hittar nån match i nåt annorlunda land?
Citera
2016-11-15, 15:24
Medlem
Citat:
BUMP. Någon som vet vad som händer med de stats som inte får boost?

Vilka tror ni på MM? Atletico-Real? Är även Dortmund-Bayern men Dortmund har ju redan varit med tidigare.

Inter-Milan känns given.

Någon som hittar nån match i nåt annorlunda land?

United - Arsenal kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in