2016-11-14, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante9423
Skall man inte vara direktkvalificerad till nästa weekend league om man fick ett visst antal vinster senaste gången? fick 25 och trodde jag skulle vara det men när jag går in på fut champions i ps4:an så verkar det som jag inte är det, den gröna symbolen är inte där.

Du blir tilldelad free entry i samband med att priserna delas ut för senaste fut weekend, dvs borde vara onsdag nån gång du ( och jag) kan se det. Läste det någonstans häromdagen.
Citera
2016-11-14, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante9423
Skall man inte vara direktkvalificerad till nästa weekend league om man fick ett visst antal vinster senaste gången? fick 25 och trodde jag skulle vara det men när jag går in på fut champions i ps4:an så verkar det som jag inte är det, den gröna symbolen är inte där.

Du får ju inga rewards innan torsdag så du får vänta på att den gröna symbolen visas.
Citera
2016-11-14, 21:42
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halvdan-
För en som är lite dåligt insatt, är det smart att sälja av sitt lag nu? Enligt Futbin har mitt lag gått ner relativt mycket i värde de senaste dagarna. Får runt miljonen iaf.
http://www.futbin.com/17/squad/330862

Du borde redan ha gjort det. Har man dyra spelare i sitt lag nu så ska man sälja asap. Följ sedan priserna och invänta black friday.
Citera
2016-11-14, 21:51
Medlem
Tänkte köpa på mig ett nytt lag strax, vilket föredrar ni av dessa två och varför?
http://www.futbin.com/17/squad/331244
http://www.futbin.com/17/squad/331275

Laget med Neymar, Suarez och Bale var lite snabbt ihopkastat, mittfältet är inte skrivet i sten, kom gärna med förslag där.
Senast redigerad av MrLegendary 2016-11-14 kl. 21:54.
Citera
2016-11-14, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Du blir tilldelad free entry i samband med att priserna delas ut för senaste fut weekend, dvs borde vara onsdag nån gång du ( och jag) kan se det. Läste det någonstans häromdagen.

Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Du får ju inga rewards innan torsdag så du får vänta på att den gröna symbolen visas.

Tänkte inte på det! tack! slipper man kvala iallafall då! Bara jag som senaste veckorna kört weekend champions, sen efter helgen tröttnat så man knappt spelat under veckan, sen nästa helg gör man likadant?
Citera
2016-11-14, 22:22
Medlem
Vad har ni för favorituppställningar med två strikers? Inte kört med två strikers sedan.... FUT14/15? Någon formation som känns riktigt stabil iår?

Har SBC Giovinco, SIF Immobile och IF Bonaventura nu som jag vill lira med. Funderade på 5-2-1-2 men inte säker. Varierar mitt spel men gillar passningsorienterad fotboll och spela mig igenom deras försvar. Blir även en del kontringar o spel i djupled där jag skär in i banan. Inlägg är inte min grej, sällan stora strikers innan. Immobile kanske kan knoppa in en o annan boll dock.
Citera
2016-11-14, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Vad har ni för favorituppställningar med två strikers? Inte kört med två strikers sedan.... FUT14/15? Någon formation som känns riktigt stabil iår?

Har SBC Giovinco, SIF Immobile och IF Bonaventura nu som jag vill lira med. Funderade på 5-2-1-2 men inte säker. Varierar mitt spel men gillar passningsorienterad fotboll och spela mig igenom deras försvar. Blir även en del kontringar o spel i djupled där jag skär in i banan. Inlägg är inte min grej, sällan stora strikers innan. Immobile kanske kan knoppa in en o annan boll dock.

41212(2) kanske vore nåt
Citera
2016-11-14, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Spelade draxler förut, han fyller sitt syfte, men foppa är ne poängspelare utan dess like. I majoriteten, då menar jag verkligen majoriteten, av alla vinster/kryss matcher ligger han minst på 9 i betyg, en hel del 10or också kan jag tillägga =)
Kan bara hålla med nu, plockade hem honom för 23k och slängde på ett maestrokort. Har bara hunnit spela några matcher med Foppa men han levererar verkligen poäng på löpande band. Riktigt skön att spela med, klar uppdatering från Draxler för mig
Citera
2016-11-14, 22:58
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

41212(2) är imo klart bästa formationen i år. Blir dock ganska svettigt spel ibland då det är en riktigt bra kontringsformation men om du gillar possession fotboll fungerar det också.
Vanligt problem många har med denna formation är att den är väldigt smal så ett tips från mig är att du ändrar team width på custom tactics till 55-60 får att just få lite mer bredd i ditt spel.
Citera
2016-11-14, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0sslo
Kan bara hålla med nu, plockade hem honom för 23k och slängde på ett maestrokort. Har bara hunnit spela några matcher med Foppa men han levererar verkligen poäng på löpande band. Riktigt skön att spela med, klar uppdatering från Draxler för mig

Testa Didavi!!! kostar 700 och sjukaste jag varit med om.... 4 mål första matchen sedan snittar han mellan 1-2 mål per match! det bara att dra med vänster bössan!!!
Citera
2016-11-14, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
41212(2) kanske vore nåt

Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
41212(2) är imo klart bästa formationen i år. Blir dock ganska svettigt spel ibland då det är en riktigt bra kontringsformation men om du gillar possession fotboll fungerar det också.
Vanligt problem många har med denna formation är att den är väldigt smal så ett tips från mig är att du ändrar team width på custom tactics till 55-60 får att just få lite mer bredd i ditt spel.

Tack för tipsen! Den blir det! Det var lite det jag undra över i den formationen också. Om det kanske blir lite smalt eller om CM-gubbarna hamnar ute till kanten. Jag kör precis så som du skriver och testar!

Citat:
Ursprungligen postat av CK031
Testa Didavi!!! kostar 700 och sjukaste jag varit med om.... 4 mål första matchen sedan snittar han mellan 1-2 mål per match! det bara att dra med vänster bössan!!!

Kör honom i mitt ena lag, behövde en perfekt link till Draxler. Vilken jävla kille. Kör honom som ST och Draxler som CAM. Riktigt fet duo. Helt klart en favorit hittills.
Citera
2016-11-14, 23:42
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Hur fungerar det med chem-style för det som inte får en boost? Kör t.ex. spelmotor på Giovinco som då får boost på snabbhet, dribblingar och passningar. Fanns på futhead så man kunde se hur mycket boost det ger men hittar inte det nu.

MEN. Vad händer med hans skott då t.ex. som inte får en boost. Skott är på 79 men blir det lägre då in-game? Typ att skott går från 79 till 75 då t.ex.?

Hade ju 10 torsk i rad på weekend league när jag behövde en vinst till guld3. Körde första matchen nu sen dess, låg under 0-1 och fick en man utvisad. Gör 1-1 i 89e och 2-1 i matchens sista spark. Varför inte igår när det var en betydelsefull match?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-14 kl. 23:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in