2016-11-14, 03:00
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Blir religiös av det här skiten. Vet nu att det finns ett helvete och jag kommer hamna där. 17 vinster, 10 försök kvar till att nå 18. Har förlorat 8 i rad. Samtliga med uddamålet. Helt jävla sinnessjukt. Två försök kvar, räknar med 57 stolpskott och uddamålsförluster.

Edit: Näst sista. Leder 1-0 med en man mer på plan, två stolpskott från mig dessutom. 1-1 i 83e och 1-2 i 89e. Hänger fan mig själv.

Edit2: Sista matchen. Jag får hörna och motståndaren kontrar in ett mål.. Hej då livet. 10/10 torsk när jag behövde en vinst. Orkar inte. Skjut mig.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-14 kl. 03:28.
Citera
2016-11-14, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Kom till silver 1 igår med 16 matcher kvar att spela innan jag la av. Tar upp det idag igen och börjar med en förlust. Vinner sedan 3 matcher på raken och det fattas bara en till guld 3. Och då hände det..... allt gick helt åt fucking helvete. Hade 12 matcher på mig att vinna en gång för att nå guld 3... vann inte en enda. Helt jävla sjukt hur dåligt det började gå. IF Ronaldo börjar missa lätta lägen (som jag annars sätter i 110 fall av 100), spelare som springer in i varandra, spelare som springer in i skott banan när jag skjuter, spelare som springer in i mig när jag försvarar, fick en jävla massa aids mål mot mig och fan vet vad.

Sista matchen är värst av allt. Helvete vad arg jag blev. Har 2 skott på stolpen, någon mirakelräddning av Butland lite här och var och Lukaku missar öppet nät med nick från sned vinkel som vanligtvis ska vara mål. Sen så börjar kuksugaren sluta attackera trots att vi är i mitten av andra halvlek. Han väntade antaligen på att jag skulle köra hög press + total offensiv, men jag gav fan i att pressa så att han inte skulle kunna skicka långbollar, så jag la mitt lag i ptb istället. Andra halvlek tar slut. Han fortsätter på samma sak i första förlängningen. Passar hem och leker där. Precis innan slutet börjar han attackera. Han springer med Firmino som självaste CR7 tydligen inte kan hinna ifatt , hinner komma in i närkamp med Casemiro, LYCKAS TOM BRYTA, men tro på FAN att det ändå är han som slutar med bollen och klart som fan att han gör mål.

Kastar handkontrollen allt jag har i golvet och sparkar den mot väggen. Tar upp den och gnider den händerna tills grejer börjar lossna vilket resulterar i några små svidande och blödande sår på handflatorna. Helvetes jävla fittspel. Har fan lust att köpa ett vapen och dra in på ett EA kontor

Hade samman grej. När jag jag vunnit 14 matcher så gick det inte längre och var rätt trött på det efter spelat hela söndagen så rage quita kanske 10 matcher för att dom bara gjorde mål ville bara nå guld 3 och stänga av skiten. Vann tillslut och lär inte sätta mig igen förrän nästa helg
Citera
2016-11-14, 04:38
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Blir religiös av det här skiten. Vet nu att det finns ett helvete och jag kommer hamna där. 17 vinster, 10 försök kvar till att nå 18. Har förlorat 8 i rad. Samtliga med uddamålet. Helt jävla sinnessjukt. Två försök kvar, räknar med 57 stolpskott och uddamålsförluster.

Edit: Näst sista. Leder 1-0 med en man mer på plan, två stolpskott från mig dessutom. 1-1 i 83e och 1-2 i 89e. Hänger fan mig själv.

Edit2: Sista matchen. Jag får hörna och motståndaren kontrar in ett mål.. Hej då livet. 10/10 torsk när jag behövde en vinst. Orkar inte. Skjut mig.

Ofta man fortsätter spela för stunden om man förlorat 8 raka lol.
Är som att fortsätta spela poker när man förlorat pengar i flera timmar.
Citera
2016-11-14, 04:44
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Ofta man fortsätter spela för stunden om man förlorat 8 raka lol.
Är som att fortsätta spela poker när man förlorat pengar i flera timmar.
Jag hade tänkt sova och kl 08 är turneringen över så kände mig tvungen att spela snabbt. Nu är man uppe och är lack istället, försöker trejda lite så man blir lite gladare.

Köpte SIF Immobile för 50k. Lär väl kosta 40 när man vaknar med tanke på senaste tidens otur.

Är det värt att köra Bonaventura istället för Totti? Kostar ju en del. Har kört 433(4) tidigare men ska testa 41212 (2) nu med SIF Immo och Gio på topp. Kör hawk på Immo och Engine på Gio, känns rätt eller?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-14 kl. 04:47.
Citera
2016-11-14, 06:50
Medlem
Någon som vet när man blir direktkvalificerad till weekend league?

Vid guld 3?
Om man spelar i div 1?
Vinner div 2?
Citera
2016-11-14, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
Någon som vet när man blir direktkvalificerad till weekend league?

Vid guld 3?
Om man spelar i div 1?
Vinner div 2?

Det räcker inte med att du spelar i div 1, du måste spela klart en säsong och hålla dig kvar.
Citera
2016-11-14, 08:35
Medlem
När kan man hämta ut sina priser för weekend ligan?
Citera
2016-11-14, 10:11
Medlem
Hur kommer det sig att Joe Ledley är så jävla eftertraktad medan andra spelare från Wales går för vanliga priser? Tittade igenom marknaden nu, det finns endast 8 (!) vanliga guldkort ute med Ledley. Vill du ha ett sådant kort får du punga ut 4k. Det är ju helt otroligt.

Edit: Det är på Xbox som marknaden ser ut så, vet inte hur det är med PS/PC.
Citera
2016-11-14, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Hur kommer det sig att Joe Ledley är så jävla eftertraktad medan andra spelare från Wales går för vanliga priser? Tittade igenom marknaden nu, det finns endast 8 (!) vanliga guldkort ute med Ledley. Vill du ha ett sådant kort får du punga ut 4k. Det är ju helt otroligt.

Edit: Det är på Xbox som marknaden ser ut så, vet inte hur det är med PS/PC.

Gissar att hans vanliga kort inte har packats under tiden han varit en movemberspelare och därför är det färre på marknaden.
Citera
2016-11-14, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Gissar att hans vanliga kort inte har packats under tiden han varit en movemberspelare och därför är det färre på marknaden.
Jaa, såklart. Fan va dum att jag inte tänkte på det. Tack!
Citera
2016-11-14, 11:36
Medlem
När kan man hämta ut sitt pris och vad krävs för att bli direkt kvalificerad?
Citera
2016-11-14, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Blir lite sugen! Blev riktigt sugen med honom och SIF Immobile och IF Bonventura som trio när någon länka lag igår. Pillade fram detta igår:
http://www.futbin.com/17/squad/313167

Skall kolla lite hur priserna ligger till när jag har tid. Tidigare har det gått på 150-200k typ för MLS SBC. Läste en guide typ där någon gått igenom kostnad och belöningar. Han hade betalt 215k och fått tillbaka typ 145k i belöningar efter att ha sålt allt.

Borde gått ner en del i pris nu. Till exempel så fanns det förr nästan aldrig silverspelare till Sporting för Liga NOS SBC. Dem som kom ut låg alltid på 9,5-10k. Nu finns det massvis och under 7k. Så förmodligen lär priserna gått ner överlag.
Du kommer inte bli besviken med den trion på topp! Det är leverans på hög nivå och de kompletterar varandra intimt bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in